eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Przebudowa drogi Bronowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-10

Połczyn-Zdrój: Przebudowa drogi Bronowo
Numer ogłoszenia: 162750 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92929 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Bronowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi śródpolnej w m. Bronowo, na działkach nr 43 i 32 obręb 0081 Bronowo, gm. Połczyn-Zdrój. Przebudowa drogi śródpolnej polega na poszerzeniu jezdni, wzmocnieniu konstrukcji jezdni i wykonaniu poboczy. Zakres robót obejmuje: - rozebranie odcinków istniejącej jezdni bitumicznej przy połączeniu z przebudowywaną droga gruntową, - wykonania poszerzeń drogi, - ułożenia nowych warstw konstrukcyjnych, - wykonania podbudowy zjazdów, - wykonania nawierzchni zjazdów, - wykonania nawierzchni poboczy. Opis wykonywanych robót. Technologia wykonania podana jest w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Parametry techniczne. - Droga na odcinku szlakowym szerokości 4,0 m - Kategorie obciążenia ruchu KR-1 - Minimalny promień poziomy R=15 m - Minimalny promień łuku pionowego R=200m - Maksymalny promień łuku poziomego R=300m - Maksymalny promień łuku pionowego R=1000m - Pochylenie poprzeczne 2% na odcinku szlakowym - Przekrój poprzeczny, daszkowy oraz jednostronny na łukach poziomych - Szerokość jezdni i pochylenie na łukach poziomych uzależnione jest od promienia łuku poziomego i szerokości w liniach rozgraniczających - Pochylenie podłużne maksymalne i=7,712% - Pochylenie podłużne minimalne i=0,134% - Spadek poprzeczny poboczy 8% - Zjazdy na pola i posesje szerokości takiej samej jak istniejące - Pobocza obustronne szer. 0,75m - Głębokość rowów minimum 50 cm - Pochylenie skarp - 1:1,5 - Skosy najazdowe zjazdów 1 : 1 Rozwiązanie sytuacyjno-wysokościowe - Droga klasy L o szerokości jezdni 4,0m na odcinku szlakowym - Długość od granicy działki drogi powiatowej do końca działki nr 32 - 0,942km - Nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-emulsyjnej wytwarzanej i układanej na zimno - Szerokość jezdni na łukach w zależności od promienia łuku poziomego - Niweleta drogi będzie podwyższona o grubość warstw konstrukcyjnych - Istniejąca nawierzchnia gruntowa zostanie wykorzystana jako podbudowa pomocnicza - Wykop pod poszerzenia konstrukcji jezdni nie może być węższy niż 50cm - Zjazdy do posesji i na pola o szerokości minimum 3,5m, skos najazdowy 1 : 1, o nawierzchni bitumicznej - Odwodnienie powierzchniowe na tereny zielone - Roboty ziemne będą polegały na zdjęciu warstwy ziemi roślinnej - Wykonaniu koryta pod konstrukcję jezdni na poszerzeniach - Nadmiar gruntu zostanie wykorzystany do wykonania poboczy - Nie wolno wbudowywać ziemi roślinnej pod warstwy konstrukcyjne jezdni. - Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Konstrukcja drogi na istniejącej gruntowej do km 0+663,04 - Istniejąca nawierzchnia utwardzona kruszywem i żużlem jako podbudowa pomocnicza. - Warstwa wyrównawcza grubości minimum 6cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie - Warstwa wiążąca grubości 5cm z mieszanki mineralno-emulsyjnej, wytwarzanej i układanej na zimno - Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-emulsyjnej, wytwarzanej i układanej na zimno - Cienka warstwa bitumiczna typu slurry seal grubości 2cm Konstrukcja drogi na istniejącej gruntowej od km 663,04 do 942,00 - Istniejąca nawierzchnia utwardzona kruszywem i żużlem jako podbudowa pomocnicza. - Warstwa wyrównawcza grubości minimum 12cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie - Warstwa wiążąca grubości 5cm z mieszanki mineralno-emulsyjnej, wytwarzanej i układanej na zimno - Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-emulsyjnej, wytwarzanej i układanej na zimno - Cienka warstwa bitumiczna typu slurry seal grubości 2cm Jezdnia drogi na poszerzeniu i na zjazdach - Warstwa odcinająca grubości 20cm z pospółki - Podbudowa zasadnicza grubości 20cm z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie. - Warstwa wiążąca grubości 5cm z mieszanki mineralno-emulsyjnej, wytwarzanej i układanej na zimno - Warstwa ścieralna grubości 4cm z mieszanki mineralno-emulsyjnej, wytwarzanej i układanej na zimno - Cienka warstwa bitumiczna typu slurry seal grubości 2cm - Pobocza grubości 10cm z mieszanki żwiru i gliny Bilans powierzchni Powierzchnia drogi - 6900m2 Powierzchnia jezdni - 3870,3m2 - w tym poszerzenie 604,9m2 Powierzchnia zjazdów o nawierzchni bitumicznej - 266,3m2 Powierzchnia poboczy - 1214,4m2 Powierzchnia zieleni przydrożnej - 2763,4m2 Uwagi końcowe - Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. Do wykonawstwa należy zastosować materiały posiadające aprobatę techniczną (ewentualnie atest) oraz przeprowadzać wszystkie konieczne badania techniczne w trakcie realizacji robót. - Na etapie przetargowym Wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się ze SIWZ , Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarem robót oraz terenem budowy , aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert i podpisaniem umowy na realizację zadania. Wykonawca jest odpowiedzialny za : - za terminowe i rzetelne prowadzenie księgi obmiarów, - jakość świadczonych robót budowlanych, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa drogi Bronowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMULEX KALINOWSKI SP. Z O.O., UL. CZ. TAŃSKIEGO 16, 73-102 STARGARD SZCZECIŃSKI, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 553071,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 484861,33

  • Oferta z najniższą ceną: 484861,33 / Oferta z najwyższą ceną: 484861,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.