eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Wykonanie projektu rozbudowy budynku gimnazjum i szkoły podstawowej wraz z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły w Niedrzwicy Dużej, adres inwestycjiul. Lubelska 21 A 24-220 Niedrzwica Duża, wraz z koncepcją lokalizacji nowego budynku przedszkola.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Niedrzwica Duża: Wykonanie projektu rozbudowy budynku gimnazjum i szkoły podstawowej wraz z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły w Niedrzwicy Dużej, adres inwestycji: ul. Lubelska 21 A 24-220 Niedrzwica Duża, wraz z koncepcją lokalizacji nowego budynku przedszkola.
Numer ogłoszenia: 162749 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146031 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu rozbudowy budynku gimnazjum i szkoły podstawowej wraz z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły w Niedrzwicy Dużej, adres inwestycji: ul. Lubelska 21 A 24-220 Niedrzwica Duża, wraz z koncepcją lokalizacji nowego budynku przedszkola..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowokosztorysowej z dokumentami uzupełniającymi dla inwestycji pod nazwą Rozbudowa budynku gimnazjum i szkoły podstawowej z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły w Niedrzwicy Dużej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr ew. 783/3 z uwzględnieniem koncepcji zmiany obecnej lokalizacji budynku przedszkola. Zamawiający dokona wyboru jednego z dwóch rozwiązań koncepcyjnych, dotyczących zagospodarowania terenu, uwzględniającego nowe usytuowanie przedszkola.Jedna koncepcja ma uwzględniać budynek przedszkola umieszczony w jednej bryle z budynkiem szkoły podstawowej i gimnazjum, druga zaś jako oddzielny wolnostojący budynek z uwzględnieniem pozostawienia do momentu wybudowania nowego budynku przedszkola, obecnie użytkowanego budynku przedszkola.Wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnego z programem funkcjonalno-użytkowym, podzielone zostało na trzy następujące po sobie etapyEtap pierwszy obejmuje:Opracowanie koncepcji projektowej, architektoniczno-budowlanej, rozbudowywanego obiektu w formie opisów i szkiców (rzuty, elewacje, przekroje itp.) w skali odpowiedniej dla czytelności pracy, nie większej niż 1:200 przedstawiających podstawowe rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne wraz z dwoma koncepcjami rozwiązań w zakresie zagospodarowania terenu zależnymi od lokalizacji nowego budynku przedszkola, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań przeciwpożarowych, w oparciu o mapę sytuacyjno-wysokościową w skali 1:1000. W każdej koncepcji zagospodarowania terenu należy przewidzieć nową lokalizację budynku przedszkola: w pierwszej stanowić ono powinno jedną bryłę wraz z budynkiem podlegającym rozbudowie, w drugim wariancie przedszkole należy przedstawić jako oddzielny i niezależny obiekt budowlany.Uwaga Koncepcja w całości musi zostać zaopiniowana przez rzeczoznawcę do spraw przeciwpożarowych.Wykonanie wizualizacji wybranej przez Zamawiającego koncepcji przestrzennej obiektu rozbudowywanej szkoły i budynku przedszkola wraz z jego otoczeniem. Określenie przybliżonych kosztów inwestycji każdej z koncepcji (oddzielnie dla budynku szkołyioddzielnie dla budynku przedszkola).Uzyskanie pozytywnej akceptacji Zamawiającego.Powyższe opracowanie należy przekazać Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (format PDF) na płycie CD/DVD.Warunkiem przystąpienia przez Wykonawcę do wykonania etapu drugiego prac jest akceptacja przez Zamawiającego koncepcji opisanej jako etap pierwszy zamówienia. Etap drugi obejmuje:wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną uprawomocnioną decyzją o pozwolenie na budowę. W zakres opracowania projektowo-kosztorysowego wchodziUzyskanie map do celów projektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonanie badań geologicznych podłoża gruntowego.Uwzględnienie istniejącej infrastruktury wraz z ewentualną inwentaryzacją (także zieleni) w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych.Szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.Uzyskanie warunków technicznych od instytucji zarządzających poszczególnymi mediami i drogami.Sporządzenie projektów budowlano-wykonawczych wszystkich branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.) oraz § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).Sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).Sporządzenie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389).Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).Sporządzenie charakterystyki energetycznej nowego budynku z łącznikiem. Powyższą dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w następującej ilości egzemplarzy: Projekt budowlano-wykonawczy - 5 egzemplarzy.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze.Przedmiar robót - 2 egzemplarze.Kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze.Dodatkowo powyższe opracowania należy w jednym egzemplarzu zapisać w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD. Wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, obliczenia, specyfikacje techniczne itp. należy zapisać w formatach DOC lub XLS i PDF. Przedmiary i kosztorysy należy sporządzić w programie kompatybilnym z Norma Pro oraz zapisać w formacie PDF. Rysunki i uzgodnienia zapisać w formacie PDF. Etap trzeci obejmuje: prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie określonym przepisami. W szczególności do obowiązków tych należeć będzie:Stwierdzenie w toku wykonanych robót budowlanych zgodności realizacji z projektem i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.Wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej.Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych.Na wezwanie Zamawiającego udział w komisji i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego oraz uczestnictwo w odbiorach końcowych, próbach instalacji, procedurach rozruchu itp. 2.Informacje o płatności wynagrodzenia dla Wykonawcy: Płatność za wykonane prace projektowe nastąpi po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru robót. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie i akceptację ETAPU I w wysokości 15 % wynagrodzenia należnego Wykonawcy.W przypadku, gdy Zamawiający nie zaakceptuje koncepcji (Etap I)Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.Za wykonanie ETAPU II w wysokości 80% wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Płatność za Etap II przedmiotu umowy zostanie dokonana po uzyskaniu przez Wykonawcę ostatecznej decyzji pozwolenie na budowę.Za pełnienie nadzoru autorskiego wykonawcy przysługiwać będzie kwota w wysokości 5% wartości zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie rozpocznie realizacji inwestycji w ciągu 3 lat od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca, w ciągu 30 dni, po tym czasie otrzyma pozostałe 5% wynagrodzenia. W przypadku gdy Zamawiający rozpocznie realizację inwestycji w ciągu 3 lat od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w ciągu 30 dni po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanego budynku. Zamawiający dokona oceny koncepcji w ciągu 30 dni od daty jej złożenia Zamawiającemu.Zamawiający dokona odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na min. 36 miesięcy. Ostateczny termin gwarancji będzie wynikać z oferty Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.Zamawiający rozszerza rękojmie za wady i usterki wykonanego przedmiotu zamówienia do 4 lat.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie w celu prawidłowej wyceny robót.6.Zamawiający wymaga aby projekt rozbudowy minimalizował kontakt gimnazjalistów z uczniami szkoły podstawowej, zwłaszcza z dziećmi objętymi nauczaniem początkowym (klasy 1-3)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00 - 74.00.00.00 74.20.00.00 - 74.20.00.00 74.22.00.00 - 74.22.00.00 74.23.00.00 - 74.23.00.00 74.22.20.00 - 74.22.20.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH VITARO Jędrzejczyk Wojciech, Dziepółć 3, Radomsko, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 258300,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.