eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Usuwanie skutków powodzi z 2010 i 2011 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadańOdbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Myśliwska w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+150) [powódź sierpień 2010 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Żwirki i Wigury w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+382) [powódź sierpień 2010 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Dojazdowa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+270) [powódź sierpień 2011 r.]

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Świeradów-Zdrój: Usuwanie skutków powodzi z 2010 i 2011 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Myśliwska w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+150) [powódź sierpień 2010 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Żwirki i Wigury w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+382) [powódź sierpień 2010 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Dojazdowa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+270) [powódź sierpień 2011 r.]
Numer ogłoszenia: 162729 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151357 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi z 2010 i 2011 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Myśliwska w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+150) [powódź sierpień 2010 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Żwirki i Wigury w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+382) [powódź sierpień 2010 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Dojazdowa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+270) [powódź sierpień 2011 r.].

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: B. I. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Myśliwska w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+150) [powódź sierpień 2010 r.] : a) odbudowa rowu odwadniającego z kostki betonowej oraz płyt typu meba (gr. 8 cm) - ok. 60mb, b) ułożenie krawężników (15/30/100 cm) na ławach betonowych z oporem - ok. 300 mb, c) ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W (100kg/m2) - ok. 575 m2, d) ułożenie kompozytu do wzmocnienia nawierzchni - ok. 575 m2, e) ułożenie nowej warstwy wiążącej (AC16W gr. 6 cm) i ścieralnej z betonu asfaltowego (AC11S gr. 4 cm) - ok. 575 m2, f) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym (0-31,5mm) - 320 m2. II. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Żwirki i Wigury w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+382) [powódź sierpień 2010 r.]: a) odbudowa muru oporowego z kamienia granitowego - ok. 22 m3 wraz z fundamentem betonowym muru oraz ławą,a1) wycinka wraz z karczowaniem 31 sztuk drzew oraz 150 m2 samosiewów, b) wymiana przepustu oraz wykonaniu ściany czołowej przepustu - 6 mb, c) wykonane koryta pod nową konstrukcję jezdni (odcinek gruntowy) - ok. 560 m2, d) ułożenie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem (odcinek gruntowy) - ok. 560 m2, e) ułożenie krawężników (15/30/100 cm) na ławach betonowych z oporem - ok. 760 mb, f) ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego - 0-63 mm (odcinek gruntowy) - ok. 560 m2, g) ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego (odcinek bitumiczny) - ok. 755 m2, h) ułożenie kompozytu do wzmocnienia nawierzchni (odcinek bitumiczny) - ok. 755 m2, i) ułożenie nowej warstwy wiążącej (AC16W gr. 6 cm) i ścieralnej z betonu asfaltowego (AC11S gr. 4 cm) - ok. 1315 m2, j) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym (0-31,5mm) - 800 m2, k) dostawa wraz z montażem bariery drogowej bezprzekładkowej typu SP-06 - ok. 18 mb. III. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Dojazdowa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+270) [powódź sierpień 2011 r.]: a) rozbiórka i utylizacja nawierzchni z betonu asfaltowego i trylinki - ok. 1380 m2, b) wymiana wpustów KD (2 szt.) oraz przykanalików (śr. 200 mm) - dł. ok. 31 mb, c) wykonane robót ziemnych w celu wyrównania i profilowania jezdni - ok. 1380 m2, d) ułożenie krawężników (15/30/100 cm) na ławach betonowych z oporem - ok. 545 mb, e) wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem - ok. 1380 m2, f) ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego - 0-63 mm - ok. 1380 m2, g) ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej na jezdni - ok. 1380 m2, h) regulacja istniejących studni rewizyjnych, i) uzupełnieniu poboczy ziemią urodzajną oraz obsianie trawą - ok. 210 m2.C. Wykonawca podczas realizacji umowy zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby najkorzystniej zrealizować zamówienie tj. przy utrzymaniu standardów jakości działać na rzecz terminowego zakończenia realizacji zamówienia. w szczególności poprzez równoległą pracę minimum trzech 5-osobowych brygad roboczych (min. po jednej na każdym obiekcie budowlanym) wyposażonych w odpowiedni sprzęt tj. każda brygada musi posiadać koparko-ładowarkę i samochód ciężarowy pow. 3,5 t. Każdą brygadą będzie kierował majster/brygadzista obecny na placu budowy cały czas w godzinach pracy brygady, nadzorujący pracę brygady i odpowiedzialny za postęp prac. Zamawiający nie dopuszcza użycia tego samego sprzętu i pracy tego samego majstra/brygadzisty na odrębnych obiektach budowlanych. W związku z wymaganym przez Zamawiającego ww. podziałem pracy, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przed podpisaniem umowy wykazu personelu nadzorującego pracę brygad i odpowiedzialnego za postęp prac oraz wykazu sprzętu, którym będzie realizowane przedmiotowe zadanie, odrębnych dla każdego obiektu budowlanego. D. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia, nie wykluczają obowiązku wykonywania w ramach zakresu umowy wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi MAiC. Czynności i zadania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym realizowane będą z własnej inicjatywy Wykonawcy lub na zlecenie Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. E. Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy Pzp w treści opisu przedmiotu zamówienia odniesiono się do Polskich Norm przenoszących normy europejskie. W nawiązaniu do powyższego (na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jednocześnie, o czym mowa w art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana, dostawa, usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powziąwszy informację, o której mowa w zdaniu poprzednim zobowiązuje się do realizacji przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z następującymi zasadami wykorzystania Polskich Norm użytych w treści dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający w dokumentacji technicznej stanowiącej przedmiot zamówienia posłużył się Polskimi Normami i wskazał, czy dana norma przenosi normy europejskie (literowo- cyfrowe oznaczenie normy). Jeżeli wykorzystana w treści dokumentacji technicznej Polska Norma nie przenosi normy europejskiej, to obowiązkiem Wykonawcy w miejscu podanej Polskiej Normy nie przenoszącej normy europejskiej jest uwzględnienie w podanej kolejności: (1) europejskich aprobat technicznych, (2) wspólnych specyfikacji technicznych, (3) norm międzynarodowych, (4) innych technicznych systemów odniesienia ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku aprobat, specyfikacji, norm i innych technicznych systemów odniesienia, o których mowa w lit. b obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w podanej kolejności: (1) Polskich Norm, (2) polskich aprobat technicznych, (3) polskich specyfikacji technicznych. F. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia, nie wykluczają obowiązku wykonywania w ramach zakresu umowy wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Wytycznymi Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, zamieszczonymi na stronie internetowej Ministerstwa w zakładce Administracja i Samorządy - Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Czynności i zadania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym realizowane będą z własnej inicjatywy Wykonawcy lub na zlecenie Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. G. W przypadku niejasności w zakresie praw i obowiązków Wykonawcy ustala się, iż celem niniejszej umowy jest osiągnięcie celu projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Wytycznymi Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, zamieszczonymi na stronie internetowej Ministerstwa w zakładce Administracja i Samorządy-Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. H. Roboty będące przedmiotem umowy wykonane zostaną z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wszelkie zastosowane materiały budowlane muszą być nowe, nieużywane, oraz odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U., Nr 92, poz. 881), a także wymaganiom jakościowym określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., Jałowiec 56, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1581997,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 718599,21

  • Oferta z najniższą ceną: 718599,21 / Oferta z najwyższą ceną: 977262,71

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.