eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowy ulicy Spokojnej w Darłowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Darłowo: Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowy ulicy Spokojnej w Darłowie
Numer ogłoszenia: 162716 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124906 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3142223 do 26, faks 94 3142333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowy ulicy Spokojnej w Darłowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie projektu budowlano - wykonawczego drogi gminnej ul. Spokojnej o długości ok. 140mb, łączącej się z ulicą Leśną - droga wojewódzka Nr 205, w następujących branżach: drogowej, elektrycznej (oświetlenie uliczne), odwodnienie drogi (wraz z zaprojektowaniem przykanalików do granicy pasa drogowego do posesji zlokalizowanych wzdłuż ulicy). W projekcie należy uwzględnić zapewnienie zjazdów z drogi na nieruchomości przyległe - budynki mieszkalne. W planie zagospodarowania przestrzennego obszar ten oznaczony jest symbolem 38 KDD. Projektowana droga zlokalizowana będzie na działce nr 15, obr. 12 Miasta Darłowo (teren pod drogę). Sporządzając dokumentację należy przyjąć, że projekt budowlano - wykonawczy, kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót oraz SST należy wykonać dla całości ulicy Spokojnej. Przyjęte rozwiązania projektowe należy uzgodnić w zakresie włączenia drogi do drogi wojewódzkiej Nr 205 - ul. Leśna. Rodzaj nawierzchni do zastosowania w projekcie - kostka betonowa. Oświetlenie typu LED. Przed przystąpieniem do projektowania należy przedłożyć Zamawiającemu koncepcję budowy drogi wraz z możliwością budowy miejsc parkingowych w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy. Pozytywnie zaopiniowana koncepcja stanowi podstawę do wykonania projektu budowlano-wykonawczego. 4.3. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem aktualnej mapy do celów projektowych, wypisem z rejestru gruntów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z uwzględnieniem ewentualnej konieczności usunięcia kolizji istniejącego uzbrojenia terenu z projektowanym pasem drogowym, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów sieci w pasie drogowym, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem opracowanej na potrzeby sporządzenia dokumentacji technicznej dokumentacji geotechnicznej, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji; (minimalny rozstaw otworów badawczych co 30m, a minimalna liczba otworów badawczych 6 szt.; głębokość minimalna otworów 3m, w przypadku braku warstwy nośnej otwór należy wiercić do momentu osiągnięcia warstwy nośnej; niezależnie od wskazań minimalnych wartości do oceny zespołu projektowego należy podjęcie decyzji czy wskazywana ilość służyć będzie prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia), - wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (SST); - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania opinii, analiz, uzgodnień i pozwoleń, w tym wymaganych przepisami szczególnymi, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji - pozwolenia na budowę, w tym m.in. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenie wodno - prawne, uzgodnienia ZUDP i inne wymagane w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia; - wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez odpowiednie instytucje, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez odpowiednie instytucje, - wykonanie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem inwentaryzacji drzew i krzewów; w przypadku konieczności usunięcia do zespołu projektowego należeć będzie uzyskanie zgody na wycinkę zgodnie z przepisami w tym zakresie, - sporządzenie tabeli robót ziemnych, - wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4.4. Dokumentację będącą przedmiotem umowy należy wykonać w ilości: - wersja papierowa (projekt) - 5 egz. - wersja papierowa (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie - 2 egz.; SST - 2 egz.) - wersja elektroniczna (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, SST) do udostępniania dokumentacji przetargowej na stronie internetowej - 1 kpl. 4.5. W zakres zamówienia wchodzi ponadto: - uzyskanie w imieniu Gminy Miasto Darłowo decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę; - przygotowanie odpowiedzi na etapie przetargu na wybór wykonawcy drogi i ewentualna modyfikacja dokumentacji, - ewentualne zaktualizowanie w ciągu trzech lat od daty prawomocności decyzji zatwierdzającej projekt budowlany kosztorysu inwestorskiego, (minimalna liczba aktualizacji - 2 razy). 4.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, - Ustawą Prawo budowlane, - Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, Uwaga!!! Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzając projekt budowlano - wykonawczy, który Zamawiający wykorzysta jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawcy drogi, zespół projektowy w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania zapisów art. 29 pkt 1, 2 i 3 oraz art. 30. - Ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska, - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, - Badania geologiczne wykonane zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - innymi przepisami mającymi zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WB-Drogi Projektowanie i Obsługa Inwestycji Drogowych, Dorota Wojtkiewicz - Bąkowska, ul. Dzieci Wrzesińskich 25/11, 75-034 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.