eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › Bieżąca dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń w ilości 103.848 litrów przez okres 12. miesięcy od dnia podpisania umowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Choceń: Bieżąca dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń w ilości 103.848 litrów przez okres 12. miesięcy od dnia podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 162707 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Wilkowiczki 25, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2847116 w. 29, fax 0-54 2847197 w.33.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń w ilości 103.848 litrów przez okres 12. miesięcy od dnia podpisania umowy..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach w ilości 103.848 l. Olej opałowy lekki winien odpowiadać wymogom parametrów urządzeń grzewczych posiadanych przez nasz Dom, tj.: winien spełniać następujące parametry: 1.Gęstość w temperaturze 15ºC nie wyższa niż 0,860 g/ml3; tożsamo w 20ºC nie wyższa niż 0,850 g/ml3 2.Temperatura zapłonu nie niższa niż 56ºC; 3.Lepkość kinematyczna w temp.20ºC 6 mm2/s; 4.Zawartość siarki nie więcej niż 0,20% (m/m); 5.Wartość opałowa nie niższa niż 42 600 kJ/kg; 6.Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20ºC; 7.Barwa-ocena wzrokowa czerwona. Zamawiający oczekuje złożenia oferty o parametrach jakościowych nie gorszych. Olej opałowy musi spełniać Polską Normę PN-C-96024:2001 dla L1 i Aprobaty Europejskie oraz wymogi zawarte w SIWZ. Gęstość i parametry oleju opałowego muszą być zgodne ze Świadectwem jakości dołączonym do dokumentu dostawy. Olej nie spełniający ww. wymogów nie zostanie przyjęty, dostawa zostanie zwrócona. Zamawiający uprawniony jest do dokonania wstępnego badania i oceny jakości paliwa przed lub w trakcie odbioru ilościowego poprzez pobranie próbki paliwa, co nie wyłącza i nie ogranicza jego uprawnień do zgłoszenia zastrzeżeń i reklamacji jakościowych w późniejszym okresie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie złożonego telefonicznie bądź faksem zamówienia na co najmniej dzień przed dostawą oleju do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny na skutek zmian cen producenta w okresie pomiędzy otwarciem ofert a podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać, wraz z przedmiotem dostawy, aktualny cennik dostawcy (producenta) oraz aktualne świadectwo jakości producenta lub akredytowanego laboratorium w języku polskim, poświadczone przez siebie lub wydającego paliwo. Świadectwo jakości producenta oleju opałowego winno być powiązane z dowodem dostawy (wydania), poprzez umieszczenie na świadectwie numeru i daty dowodu dostawy. Paliwo dostarczone bez dokumentów, o których mowa powyżej, nie będzie przyjęte przez Zamawiającego. Obowiązki Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać następujące warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzeniem spełniania ww. warunków będzie złożenie wraz z ofertą formalnie poprawnych, zawierających informacje i treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 ppkt 3,4,8,9,10,12 /SIWZ/. Spełniają warunki dodatkowe: 1)wykażą dostawy wykonane, a także wykonywane w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie wykazu minimum bieżących dostaw, trwających co najmniej 12. miesięcy w ramach jednej umowy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2)złożą oświadczenie, iż Wykonawca przez cały okres trwania umowy będzie dostarczał Zamawiającemu, olej opałowy produkowany przez Producenta wskazanego w ofercie. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie w ofercie oświadczenia w zakresie jak wyżej.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2)formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3)oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 4)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 5)wykaz wykonanych dostaw sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 6)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcom w wykazie wpisuje - nie dotyczy; 7)parafowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 8)kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę; 9)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę; 10)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę; 11)w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 12)kserokopię koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika.; dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kserokopia koncesji musi być złożona przez każdego Wykonawcę; 13)kserokopię świadectwa jakości oleju opałowego (zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie, dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atest laboratoryjny zgodny z normą oleju opałowego PN-C-96024:2001 dla L1, z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika; 14)kserokopię świadectwa legalizacji instalacji pomiarowej do napełniania i opróżniania cysterny z oleju opałowego lekkiego, wydane przez Urząd Miar z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika; 15)kserokopię komunikatu cenowego określającą cenę Producenta oleju opałowego na dzień 18 lipca 2008 r. z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), poświadczoną przez osobę(y) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy bądź Pełnomocnika. 16) umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie: a)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza Wykonawców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Zamawiający dodatkowo wymaga, aby wspólnicy spółki cywilnej udzielili w formie pisemnej pełnomocnictwa jednemu ze wspólników, upoważniającego do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pozostałych wspólników albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)umowę konsorcjum - Zamawiający wymaga, aby umowa konsorcjum: określała cel gospodarczy, ustanawiała Pełnomocnika konsorcjum upoważnionego do reprezentowania pozostałych członków konsorcjum w postępowaniu publicznego udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stwierdzała, że Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia publicznego, wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, była zawarta na czas trwania umowy, zakazywała zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami. Zamawiający nie dopuszcza składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=416

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, Wilkowiczki Nr 25, w sekretariacie.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, 87-850 Choceń, Wilkowiczki Nr 25, w pok. nr 14..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.