eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Węgrów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 162703 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7922833, fax 025 7922833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - Igły iniekcyjne j.u., kaniule, koreczki, strzykawki, przedłużacze, przyrządy do przetoczeń, przyrządy do aspiracji płynów PAKIET II - Kaniule Neoflon i dotętnicze PAKIET III - Igły do punkcji mostka PAKIET IV - Cewniki Foleya i worki urologiczne PAKIET V - Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, cewniki Pezzer, Kehr, Tieman, Nelaton, Embolektomi i drenażu opłucnej z Trokarem PAKIET VI - Różny sprzęt medyczny PAKIET VII - Plastry PAKIET VIII - Wyroby z flizeliny PAKIET IX - Igły do znieczuleń i zestawy do kaniulacji dużych naczyń PAKIET X - Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych PAKIET XI - Rurki Guedel i intubacyjne, filtry oddechowe i maski anestetyczne. PAKIET XII - Strzykawki do gazometrii PAKIET XIII - Zestawy drenażowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Oryginalny kod CPV: 33.19.42.10 - Urządzenia do transfuzji krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.42.10 - Urządzenia do transfuzji krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez ocenę. spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty i oświadczenia, które powinna zawierać oferta: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik Nr 1 Specyfikacji. 2)Wypełniony i podpisany formularz cenowy- Załącznik Nr 2 Specyfikacji. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymogi określone w art.22 ust.1,zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 Specyfikacji. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych oświadczeń, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.4. złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr 93 poz.896) i przepisami wykonawczymi, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 Specyfikacji. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wegrow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 07-100 Węgrów Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 07-100 Węgrów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Igły iniekcyjne j.u., kaniule, koreczki, strzykawki, przedłużacze, przyrządy do przetoczeń, przyrządy do aspiracji płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły iniekcyjne j.u. w różnych rozmiarach w opakowaniach po 100 szt. - 2 250op. 2. Kaniule dożylne w różnych rozmiarach - 19 000szt 3. Koreczki do kaniul - 3 000szt 4. Strzykawka j.u. 1ml do insuliny a100szt - 20op 5. Strzykawki j.u. 2ml, 5ml, 10ml, 20ml, a100szt - 2 260op 6. Strzykawka j.u. 50ml do pomp infuzyjnych - 3 700szt 7. Strzykawka j.u. 50ml do pomp infuzyjnych (przyciemniana) - 1 500szt 8. Strzykawka j.u. 50ml z zakończeniem do cewników - 950szt 9. Przedłużacze do pomp infuzyjnych - 2 150szt 10. Przyrząd do przetaczania krwi z pomiarem OCŻ - 90szt 11. Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi - 300szt 12. Przyrządy do infuzji IS - 40 000szt 13.Przyrząd do transfuzji TS - 1 200szt 14. Przyrząd do długotrwałej aspiracji płynów i leków z opakowań zbiorczych - 900szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.19.42.10-1, 33.19.41.00-7, 33.19.42.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Kaniule Neoflon i dotętnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula 26 G x 19mm - 1 200 szt 2. Kaniula dotętnicza 20G - 250szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.22.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Igły do punkcji mostka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła do pukcji mostka 14G x 35mm - 30szt 2. Igła do pukcji mostka 14G x 45mm - 30szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Cewniki Foleya i worki urologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki Foleya w różnych rozmiarach - 3 050szt 2. Pojemnik urologiczny - worek na mocz poj. 2L - 3 200szt 3. Wieszak do worków na mocz - 300szt 4. Worek do godzinowej zbiórki moczu - 170szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.16.11-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, cewniki Pezzer, Kehr, Tieman, Nelaton, Embolektomi i drenażu opłucnej z Trokarem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych w różnych rozmiarach - 6 200szt 2. Cewniki Pezzera w różnych rozmiarach - 200szt 3. Cewniki KEHR T w różnych rozmiarach - 100szt 4. Cewniki Tieman w różnych rozmiarach - 400szt 5. Cewniki Nelaton w różnych rozmiarach - 25szt 6. Cewniki naczyniowy do embolektomi w różnych rozmiarach - 30szt 7. Dreny z trokarem do drenażu opłucnej w różnych rozmiarach - 60szt 8. Zestaw do odsysania pola operacyjnego - 240szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - Różny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki na odpady medyczne 2 i 10l - 2 950szt 2. Zgłębniki żołądkowe w różnych rozmiarach - 400szt 3. Kanki odbytnicze w różnych rozmiarach - 120szt 4. Maska tlenowa z drenem dla dzieci i dorosłych - 1 550szt 5. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy) - 1 100szt 6. Dren tlenowy - przedłużacz - 300szt 7. Zestawy do aerozoloterapi - 550szt 8. Kraniki trójdrożne nakręcane z drenem i bez drenu - 1 700szt 9. Rampy 3 i 5-cio kranikowe - 180szt 10. Butelki Redona 200 i 400ml - 175szt 11. Dren Redona w rożnych rozmiarach - 150szt 12. Elektroda do czasowej stymulacji serca + introduktor - 20kpl 13. Woreczki do pobierania próbek moczu od dzieci - 750szt 14. Kieliszki j.u. do podawania leków a70szt - 630op 15. Termometr lekarski - 600szt 16. Szpatułki drewniane a100szt - 200op 17. Zaciskacz do pępowiny - 600szt 18. Opaska identyfikacyjna dla niemowląt i dorosłych - 800szt 19. Wziernik ginekologiczny j.u. Cusco - 2 000szt 20. Staza gumowa - 100szt 21. Ostrza wymienne do skalpeli w różnych rozmiarach a100szt - 55op 22. Szyny do palców w różnych rozmiarach - 290szt 23. Szyny Kramera w różnych rozmiarach - 270szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 25.22.33.00-3, 33.15.71.10-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.00-6, 33.14.16.24-0, 33.25.12.00-6, 33.14.14.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hipoalergiczny 6x7cm do mocowania kaniul a100szt - 80op 2. Opatrunek hipoalergiczny 10x12cm do mocowania kaniul a50szt - 4op 3. Hipoalergiczny przylepiec na foli 2,5cm x 9,2m a12szt - 80op 4. Opatrunek hipoalergiczny włókninowy do mocowania kaniul 7,5 x 5,5cm a50szt - 190op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - Wyroby z fizeliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch foliowy - 2 500szt 2. Czepek chirurgiczny z fizeliny damski i męski - 4 000szt 3. Maska chirurgiczna trójwarstwowa z włókniny - 4 500szt 4. Fartuch chirurgiczny z fliseliny - 2 300szt 5. Prześcieradło z fizeliny - 2 400szt 6. Pokrowiec na nosze z polipropylenu - 500szt 7. Poszwa na koc z polipropylenu - 200szt 8. Ochraniacze na buty z fizeliny lub folii - 3 000szt 9. Myjka higieniczna j.u. - 4 000szt 10. Koc przeżycia (termiczny) - 150szt 11. Worki foliowe na zwłoki - 120szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 17.20.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX - Igły do znieczuleń i zestawy do kaniulacji dużych naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych (ostrze klasyczne) w różnych - 100szt 2. Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych (ostrze ołówkowe) w różnych - 450szt 3. Zestawy do kaniulacji dużych naczyń jedno i tzry kanałowe metodą Seldingera - 150szt 4. Igła Touchy - 10szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X - zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zbrojony zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych - 20szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI - Rurki Guedel i intubacyjne, filtry oddechowe i maski anestetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurki ustno-gardłowe Guedel w różnych rozmiarach - 550szt 2. Rurki intubacyjne w różnych rozmiarach - 630szt 3. Rurki tracheotomijne w różnych rozmiarach - 50szt 4. Prowadnica do rurek intubacyjnych w różnych rozmiarach - 20szt 5. Filtr oddechowy antybakteryjno-wirusowy - 700szt 6. Przedłużacz do rurek intubacyjnych - 20szt 7. Sztuczny Nos do rurek tracheotomijnych - 500szt 8. Łącznik obrotowy, kontowy do rurek intubacyjnych - 50szt 9. Maski anestetyczne dla dzieci, kobiet i mężczyzn - 300szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII - Strzykawki do gazometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka do gazometrii - 2 500szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET XIII - Zestawy drenażowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw drenażowy 2-butlowy- 50szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.