eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Zindywidualizowane nauczanie w Piekarach Śląskich kluczem do sukcesu - realizacja projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie Szans Edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Piekary Śląskie: Zindywidualizowane nauczanie w Piekarach Śląskich kluczem do sukcesu - realizacja projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie Szans Edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 162702 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zindywidualizowane nauczanie w Piekarach Śląskich kluczem do sukcesu - realizacja projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie Szans Edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja zajęć dla dzieci ze szkół podstawowych oraz szkoły specjalnej. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć: 1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji w MSP 1, MSP 5, MSP 9, MSP 11, MSP 12, MSP 13, MSP 15, ZSP 1 ( 32 tyg. x 2h x 1 rok szkolny) oraz w ZSS ( 32 tyg. x 2h x 1 rok szkolny). Wykonawca do przeprowadzenia ww zajęć powinien dysponować minimum 8 nauczycielami. 2. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w MSP 14 ( 32 tyg. x 2h x 1 rok szkolny) oraz w ZSS ( 32 tyg. x 2h x 1 rok szkolny). Wykonawca do przeprowadzenia ww zajęć powinien dysponować minimum 2 nauczycielami. 3. zajęć logopedycznych w MSP 1, MSP 5, MSP 9, MSP 11, MSP 12, MSP 13, MSP 14, MSP 15, ZSP 1, ZSP 2 ( 32 tyg. x 3h x 1 rok szkolny). Wykonawca do przeprowadzenia ww zajęć powinien dysponować minimum 10 nauczycielami. 4. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - nauki matematyczno-przyrodnicze w MSP 1, MSP 5, MSP 9, MSP 11, MSP 12, MSP 13, MSP 14, MSP 15, ZSP 1 ( 32 tyg. x 2h x 1 rok szkolny). Wykonawca do przeprowadzenia ww zajęć powinien dysponować minimum 8 nauczycielami. Przez 1 godzinę rozumie się 1 godzinę lekcyjną tj. 45 minut Nauczyciele prowadzący zajęcia winni posiadać kwalifikacje, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz.U. z 2006 r. nr 97 poz. 674 z późn. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez dyrektora szkoły oraz zaakceptowanym przez koordynatora projektu. Do harmonogramu wykonawca dostosuje liczbę nauczycieli realizujących zajęcia. Harmonogram zawierający indywidualny dla każdej szkoły podział godzin zajęć zostanie przedstawiony wykonawcy na początku roku szkolnego. Nauczyciele będą korzystać z materiałów zakupionych w ramach projektu, dostępnych w szkołach podstawowych oraz w szkole specjalnej. Nauczyciele będą zobowiązani prowadzić karty czasu pracy oraz listy obecności uczniów na zajęciach, a następnie przekazywać je Wykonawcy, a ten do Biura Projektu ( tj. Wydział Edukacji mieszczący się w Urzędzie Miasta w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 92 pokój 103). Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania sprawozdań z realizacji zajęć na zakończenie roku szkolnego oraz przedstawienia opinii na temat prowadzonych zajęć. Wykaz szkół biorących udział w projekcie: 1. Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 - 41-940 Piekary Śląskie ul. Szpitalna 9, 2. Miejska Szkoła Podstawowa nr 5 - 41-940 Piekary Śląskie ul. Chopina 11, 3. Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 - 41-943 Piekary Śląskie ul. Waculika 10, 4. Miejska Szkoła Podstawowa nr 11 - 41-943 Piekary Śląskie ul. Śląska 8, 5. Miejska Szkoła Podstawowa nr 12 - 41-949 Piekary Śląskie ul. Związkowa 14, 6. Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 - 41-949 Piekary Śląskie ul. Długosza 92 , 7. Miejska Szkoła Podstawowa nr 14 - 41-946 Piekary Śląskie ul. Bpa Bednorza 29-31, 8. Miejska Szkoła Podstawowa nr 15 - 41-946 Piekary Śląskie ul. Kotuchy 40, 9. Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 1 - 41-945 Piekary Śląskie ul. Tarnogórska 40, 10. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 - 41-948 Piekary Śląskie, ul. Rycerska 15 A, 11. Zespół Szkół im Marii Grzegorzewskiej - 41-940 Piekary Śląskie, ks. Popiełuszki 1. 10.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • prawidłowe wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 usługi polegającej na realizacji projektu dot. indywidualizacji nauczania uczniów klas młodszych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych pok. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych pok. 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.