eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdów dla Uczestników Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Żuromin: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdów dla Uczestników Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 162664 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 0-23 657 35 15, faks 0-23 657 35 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr-zuromin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdów dla Uczestników Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 10 dniowego wyjazdu dla 10 osób niepełnosprawnych w ramach którego prowadzone będzie doradztwo zawodowe i poradnictwo psychologiczne, przeprowadzone zostanie szkolenie zawodowe - Kurs komputerowy, oraz prowadzone będą zabiegi rehabilitacyjne w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Część 2: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6 dniowego wyjazdu dla 19 osób niepełnosprawnych intelektualnie wraz z 2 opiekunami w ramach którego prowadzone będą warsztaty kompetencji społeczno zawodowych polegających na przeprowadzeniu kursu rękodzieła- artystyczne wyroby z filcu połączonego z doradztwem zawodowym, poradnictwem psychologicznym oraz zabiegami rehabilitacyjnymi w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Część 3: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6- dniowego wyjazdu dla 15 osób- członków rodzin zastępczych i 1 opiekuna, w ramach którego prowadzone będą warsztaty i poradnictwo psychologiczne dla rodziców zastępczych i wychowanków rodzin zastępczych jako ich otoczenia w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 kompleksowe usługi polegające na zorganizowaniu wyjazdu, w tym: a) dla Części I: Każda z wykazanych usług (wyjazdów) musiała być min. 10 dniowa, była zorganizowana dla co najmniej 10 osób niepełnosprawnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, w ramach każdej z wykazanych usług przeprowadzono szkolenia zawodowe, warsztaty dotyczące umiejętności i kompetencji społecznych, wraz z zakwaterowaniem, wyżywieniem i zabiegami rehabilitacyjnymi, b) dla Części II: Każda z wykazanych usług (wyjazdów) musiała być min. 6 dniowa, była zorganizowana dla co najmniej 15 osób niepełnosprawnych intelektualnie, w ramach każdej z wykazanych usług przeprowadzono doradztwo zawodowe, warsztaty dotyczące umiejętności i kompetencji społeczno-zawodowych, wraz z zakwaterowaniem, wyżywieniem i zabiegami rehabilitacyjnymi, c) dla Części III: Każda z wykazanych usług (wyjazdów) musiała być min. 4 dniowa, była zorganizowany dla co najmniej 15 osób członków rodzin zastępczych, w ramach każdego z wykazanych wyjazdów przeprowadzono warsztaty i poradnictwo psychologiczne dla rodziców zastępczych i wychowanków rodzin zastępczych, wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował osobami, spełniającymi niżej wymienione wymagania: dla Części I: 1. Doradca zawodowy; 1 osoba; Wykształcenie wyższe kierunkowe, lub licencja doradcy zawodowego. Minimum 2 letnie doświadczenie w doradztwie zawodowym lub przeprowadzeniu warsztatów kompetencji zawodowych dla osób niepełnosprawnych. 2. Psycholog; 1 osoba; Wykształcenie wyższe psychologiczne. Co najmniej 2 letnie doświadczenie w świadczeniu usług poradnictwa psychologicznego dla osób niepełnosprawnych. 3. Trener; 1 osoba; Wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyczne). Przeprowadził co najmniej 3 szkolenia komputerowe dla osób niepełnosprawnych. dla Części II: 1. Doradca zawodowy; 1 osoba; Wykształcenie wyższe kierunkowe, lub licencja doradcy zawodowego. Minimum 2 letnie doświadczenie w doradztwie zawodowym lub przeprowadzeniu warsztatów kompetencji zawodowych dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. 2. Psycholog; 1 osoba; Wykształcenie wyższe psychologiczne. Co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług poradnictwa psychologicznego dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. 3. Trener; 1 osoba; Przeprowadził, co najmniej 2 warsztaty z rękodzieła dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. dla Części III: 1. Psycholog; 1 osoba; Wykształcenie wyższe psychologiczne. Co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług poradnictwa psychologicznego dla członków i wychowanków rodzin zastępczych. 2. Opiekun dzieci; 1 osoba; Wykształcenie wyższe pedagogiczne. Minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Psychiatra dziecięcy; 1 osoba; Wykształcenie wyższe medyczne, posiadająca specjalizację we wskazanej dziedzinie. Min. 3-letni staż pracy z dziećmi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis miejsca pobytu (potwierdzający wymagane warunki i standardy).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Harmonogram wyjazdu uwzględniający wszystkie jego elementy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-zuromin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, nr pokoju 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, nr pokoju 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 10 dniowego wyjazdu dla 10 osób niepełnosprawnych w ramach którego prowadzone będzie doradztwo zawodowe i poradnictwo psychologiczne, przeprowadzone zostanie szkolenie zawodowe - Kurs komputerowy, oraz prowadzone będą zabiegi rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych zajęć - np. w razie konieczności zastępstwo), a. zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami niezbędnymi do właściwego przeprowadzenia szkolenia, 2) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe - oznakowane logo UE i POKL(w tym materiały piśmiennicze) - bezzwrotne, 3) zapewnienie uczestnikom noclegu na czas trwania szkolenia (9 noclegów), 4) zapewnienie uczestnikom całodobowego wyżywienia na czas trwania szkolenia, 5) zapewnienie uczestnikom transportu na trasie Żuromin - miejsce szkolenia oraz miejsce szkolenia - Żuromin, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa pojazdem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, 6) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu, 7) zapewnienie w trakcie dojazdu, pobytu i powrotu min. 1 opiekuna, 8) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia i przedstawienie go Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem kursu, 9) prowadzenie dokumentacji kursu (dziennik zajęć, codzienne listy obecności i in.), 10) sporządzenie ankiety ewaluacyjnej przed i po zakończeniu kursu oraz sprawozdania z ich przebiegu, 11) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 12) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 13) zapewnienie uczestnikom organizacji czasu wolnego i właściwej opieki. - Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób. - Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) Kursu komputerowego wynosi min. 25 godz. na osobę. Kurs odbywa się na poziomie rozszerzonym połączonym z elementami grafiki komputerowej i tworzeniem stron internetowych. - Doradztwo zawodowe - grupowe, min. 8 godzin/grupę. - Poradnictwo psychologiczne - grupowe, min 8 godzin/grupę i indywidualne w liczbie 2 godzin na każdego uczestnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6 dniowego wyjazdu dla 19 osób niepełnosprawnych intelektualnie wraz z 2 opiekunami w ramach którego prowadzone będą warsztaty kompetencji społeczno zawodowych polegających na przeprowadzeniu kursu rękodzieła- artystyczne wyroby z filcu połączonego z doradztwem zawodowym, poradnictwem psychologicznym oraz zabiegami rehabilitacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych zajęć - np. w razie konieczności zastępstwo), a. zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami niezbędnymi do właściwego przeprowadzenia szkolenia, 2) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze) - bezzwrotne, 3) zapewnienie uczestnikom noclegu na czas trwania szkolenia (5 noclegów dla kobiet i mężczyzn), 4) zapewnienie uczestnikom całodobowego wyżywienia na czas trwania szkolenia, 5) zapewnienie dojazdu i powrotu, noclegu i całodziennego wyżywienia dla 2 opiekunów uczestników 6) dwa badania lekarskie (wstępne i końcowe)ze wskazaniem odpowiedniej rehabilitacji, 7) Opiekę medyczną, w tym pielęgniarki i lekarza - opieka medyczna zapewniona w razie potrzeby, z ewentualnym dowozem do szpitala, leki podstawowe (apteczka, leki przeciwbólowe), 8) zapewnienie uczestnikom transportu na trasie Żuromin - miejsce szkolenia oraz miejsce szkolenia - Żuromin, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa pojazdem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, 9) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu, 10) prowadzenie dokumentacji kursu (dziennik zajęć, codzienne listy obecności i in.), 11) sporządzenie ankiety ewaluacyjnej przed i po zakończeniu kursu oraz sprawozdania z ich przebiegu, 12) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 13) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 14) zapewnienie uczestnikom organizacji czasu wolnego i właściwej opieki, 15) zapewnienie przez wykonawcę w trakcie pobytu min 1 opiekuna, 16) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania kursu zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP. - Liczba uczestników kursu wynosi 19 osób. - Liczba osób uczestniczących w wyjeździe wynosi 21 osób. - Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) kurs rękodzieła - malowanie piaskiem(np. wg wzorów www.wenasc.eu ) wynosi min. 8 godz. na osobę. - Doradztwo zawodowe - grupowe, min. 5 godzin zegarowych na grupę. - Poradnictwo psychologiczne - grupowe, min. 5 godzin zegarowych na grupę i indywidualne w liczbie 2 godzin na każdego uczestnika. - zabiegi rehabilitacyjne - dostosowane do potrzeb uczestników - min. 3 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6- dniowego wyjazdu dla 15 osób- członków rodzin zastępczych i 1 opiekuna, w ramach którego prowadzone będą warsztaty i poradnictwo psychologiczne dla rodziców zastępczych i wychowanków rodzin zastępczych jako ich otoczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 14) zapewnienie wykwalifikowanej kadry (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych zajęć - np. w razie konieczności zastępstwo), a. zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami niezbędnymi do właściwego przeprowadzenia warsztatów, 15) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały (w tym materiały piśmiennicze) - bezzwrotne, 16) zapewnienie uczestnikom noclegu na czas trwania wyjazdu (5 noclegów dla 8 osób dorosłych i 8 dzieci), 17) zapewnienie uczestnikom całodobowego wyżywienia na czas trwania wyjazdu, 18) zapewnienie uczestnikom transportu na trasie Żuromin - miejsce warsztatów oraz miejsce warsztatów - Żuromin, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami 19) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu, 20) prowadzenie dokumentacji warsztatów (dziennik zajęć, codzienne listy obecności i in.), 21) sporządzenie ankiety ewaluacyjnej przed i po zakończeniu warsztatów oraz sprawozdania z ich przebiegu, 22) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z wyjazdu (min. 30 zdjęć na płycie CD), 23) oznakowanie miejsca warsztatów oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 24) zapewnienie uczestnikom organizacji czasu wolnego i właściwej opieki. - Liczba uczestników wyjazdu wynosi 16 osoby. - Liczba osób uczestniczących w warsztatach - 7 rodziców. - Liczba dzieci uczestniczących w wyjeździe - 8. - Liczba godzin zegarowych warsztatów grupowych dla rodziców zastępczych z psychologiem - min. 5 - Liczba godzin zegarowych warsztatów grupowych dla rodziców z psychiatrą - min. 5. - Liczba godzin zegarowych zajęć zorganizowanego czasu wolnego dla dzieci podczas wyjazdu - min. 3 godziny dziennie - Liczba godzin zegarowych pracy psychiatry w spotkaniach indywidualnych z rodzicami i dziećmi - min. 2 na każdego uczestnika (łącznie 30 godziny zegarowe pracy psychiatry..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.