eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Konserwacja rzeki Rokitnicy Nowej na odcinku od ulicy Sochaczewskiej do ul. Poznańskiej oraz od ul. Poniatowskiego do torów kolejowych w Błoniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Błonie: Konserwacja rzeki Rokitnicy Nowej na odcinku od ulicy Sochaczewskiej do ul. Poznańskiej oraz od ul. Poniatowskiego do torów kolejowych w Błoniu.
Numer ogłoszenia: 162649 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rzeki Rokitnicy Nowej na odcinku od ulicy Sochaczewskiej do ul. Poznańskiej oraz od ul. Poniatowskiego do torów kolejowych w Błoniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja rzeki polegała będzie na odmuleniu i wyregulowaniu szerokości dna do 2,5 m oraz obustronnym ustabilizowaniu stopy skarpy płotkiem faszynowym o wysokości 50 cm. Zadanie obejmuje prace konserwacyjne w korycie rzeki w zakresie: - wykoszenie i wygrabienie skarp, - usunięcie kożucha roślin pływających i porostów korzeniących się z koryta rzeki, - wywóz materiałów organicznych j.w. do kompostowni, - wywóz wydobytych śmieci na składowisko w Pruszkowie, - odtworzenie płotka faszynowego w korycie rzeki, - ułożenie geowłókniny za płotkiem faszynowym i pod bruk zabezpieczający płotek, - ułożenie 60 cm półki ochronnej płotka faszynowego z bruku na podsypce piaskowej 10 cm i cementowo - piaskowej 5 cm, - zlikwidowanie wyrw w skarpach poprzez uzupełnienie ziemią i rozplantowanie skarp z usunięciem gruzu i kamieni oraz rozgrabieniem brył ziemi pod wykonanie trawnika - ziemię do uzupełnienia dostarczy Zamawiający, - obsiew odtworzonych skarp mieszanką trawnikową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w nw. dokumentach: - dokumentacji technicznej konserwacji rzeki, - przedmiarze robót,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.11.23.20 - Rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.oraz spełniają wymogi Zamawiającego tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną Wykonawca winien złożyć zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności dla każdego członka spółki oraz kserokopię umowy spółki oraz (zgodnie z art. 23 pzp) załączyć do oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego przez wspólników pełnomocnika spółki w postępowaniu o udzielenie zamówienia; brak pełnomocnictwa spowoduje odrzucenie oferty, 1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,oraz złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert., 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 2.1. wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu (ilości), daty i miejsca wykonania z uwzględnieniem branży będącej przedmiotem zamówienia oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, 2.2. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy który posiada uprawnienia budowlane w specjalności melioracji wodnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, oraz złożą oświadczenie że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie, 2.3. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: - koparką gąsienicową o pojemności łyżki 0,6 m3, - koparką gąsienicową z łyżką do skarpowania o pojemności łyżki 0,25 m3, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1. złożą kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z potwierdzeniem wpłaty należnej składki, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 3, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, Biuro Obsługi Interesanta, pok. nr 1 Cena za SIWZ 20 zł ( słownie: dwadzieścia złotych).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 1. Iwona Kopczyńska - (procedury przetargowe)- Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6 Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 0 22 725-30-04 w. 180 2. Krzysztof Piechota (sprawy merytoryczne)- Urząd Miejski w Błoniu, ul. Nowakowskiego 10 Wydział Inwestycyjno-Techniczny, pok. nr 11, tel. 022 725-30-04 w. 152.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.