eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Przebudowa dróg powiatowych - wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu slurry seal.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Żnin: Przebudowa dróg powiatowych - wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu slurry seal.
Numer ogłoszenia: 162623 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie , Podgórzyn 62a, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3020668, faks 052 3020668.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdp-znin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych - wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu slurry seal..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych - wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu -slurry seal. Zadanie obejmuje 16 odcinków dróg o łącznej długości 82,137 km i powierzchni 450 880 m2 Zakres robot: Wyrównanie lokalnych zaniżeń masą mineralno-asfaltowej wg. PN -EN ogółem na powierzchni - 12 520 m2 - 1252,0 Mg w ilości 100 kg/m2. Wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu slurry seal w dwóch warstwach - 82,137 km powierzchni 450 880 m2 na odcinkach dróg: ODCINEK NR 1 Droga powiatowa nr 1940 C Dziewierzewo - Brzyskorzystewko od km 10+911 do km 14+461 -dł. 3,550 km/ 20.643,00 m2, ODCINEK NR 2 Droga powiatowa nr 2358 C Łabiszyn - Pturek ( odc. dr. woj. 251 - Lubostroń) od km 4+910 do km 8+667 dł.3,757 km/21.377,00 m2, ODCINEK NR 3 Droga powiatowa nr 2368 C Barcin - Złotniki Kujawskie (odc. Barcin - Złotowo) od km 0+000 do km 5+381 dl. 5,381 km/28.186,00 m2, ODCINEK NR 4 Droga powiatowa nr 2317 C Mirkowice - Włoszanowo (odc. Brudzyn - gr. woj.) od km 0+000 do km 2+780dł. 2,780 km/15.290,00 m2, ODCINEK NR 5 Droga powiatowa nr 2339 C Żnin - Ostrówce - Szczepanowo odc. Żnin - Annowo od km 0+000 do km 11+129 dł. 11,129 km/55.645,00 m2, ODCINEK NR 6 Droga powiatowa nr 2328 C Żnin - Gąsawa - Ryszewo (odc. Gąsawa - skrzyżowanie z dr. Gąsawa - Pakość) od km 10+446 do km 11+620 dł. 1,174 km/7.044 m2, ODCINEK NR 7 Droga powiatowa 2348 C Oćwieka - Niestronno od km 0+000 do km 4+723 dł.4,723 km/29.023,00 m2, ODCINEK NR 8 Droga powiatowa nr 1941 C Górki Zagajne - Juncewo - Żerniki (odc. Żerniki - Juncewo) od km 10+962 do km 17+224, dł. 6,262 km/ 33.082,00 m2, ODCINEK NR 9 Droga powiatowa na nr 1950 C Rynarzewo - Łabiszyn (odc. Łabiszyn - Władysławowo) od km 6+198 do km 14+568 dł. 8,370 km/46.160 m2, ODCINEK NR 10 Droga powiatowa nr 2323 C Wełna - Wiewiórczyn (odc. Wełna - Szkółki) od km 2+062 do km 7+902 dł. 5.840 km/29.200 m2, ODCINEK NR 11 Droga powiatowa nr 2328 C Janowiec Wielkopolski - Rzym (odc. Janowiec Wielkopolski - Sarbinowo) dł. 0+000 do km 7+028, dł. 7,028 km/39.221,00 m2, ODCINEK NR 12 Droga powiatowa nr 2347 C Gąsawa - Pakość (odc. Gąsawa - Oćwieka) od km 0+000 do km 2+848 dł. 2,848 km/16.998,00 m2, ODCINEK NR 13 Droga powiatowa nr 2352 C Lubcz - Trzemeszno (odc. dr. krajowa nr -5 - Ochodza) od km 0+000 do km 8+153 km dł.8,153 km/43.265,00 m2, ODCINEK NR 14 Droga powiatowa nr 2357 C Smerzyn - Załachowo od km 0+000 do km 1+565 dł. 1.565 km/8.221,00 m2, ODCINEK NR 15 Droga powiatowa nr 1939 C Mistowice - Podobowice (odc. skrzyż. Słabomierz do Gorzyc) od km 14+231 do km 16+488 dł. 2,257km/13.327,00 m2, ODCINEK NR 16 Droga powiatowa nr 2305 C Słębowo - Czewujewo (odc. Cerekwica - Czewujewo) od km 3+770 do km 11+090 dł. 7,320 km/44.198,00 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przebudowa dróg powiatowych - wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu (slurry seal) Zakres robot: Wyrównanie lokalnych zaniżeń masą mineralno-asfaltowej wg. PN -EN ogółem na powierzchni - 2 850m2 - 285,0 Mg w ilości 100 kg/m2. Wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu slurry seal w dwóch warstwach (warstwa uszczelniająca i uszorstniająca) - 9,630 km powierzchni 52 941 m2 na odcinkach dróg: 9,5 km

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymaga się szczegółowych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) roboty polegające na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia min.12 500,00 m2 i roboty polegające na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na zimno typu slurry seal mikrodywanik o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia- min. 450 tys. m2. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnianie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada lub ma dostęp do n/w jednostek sprzętowych: . szczotką mechaniczna - 2 szt. . układarka mas bitumicznych - 1 szt. . kombajn (urządzenie) do rozkładania mieszanki mineralno-emulsyjnej - 2 szt. . walec ogumiony - 1 szt. . walec stalowy - 1 szt. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokument ów określonych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności osobami do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: kierownik budowy-1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej. Kierownik budowy musi być członkiem odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokument ów określonych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać,że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 2 000 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokument ów określonych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zakładowy Certyfikat Kontroli Produkcji - udokumentowanie prawa do wprowadzenia wyrobu budowlanego jakim jest mieszanka mineralno-emulsyjna do wytworzenia cienkiej warstwy asfaltowej układanej na zimno,deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność oferowanego wyrobu z wymaganiami Polskimi Normami albo aprobata techniczną.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany wzór umowy Formularz nr 8, harmonogram rzeczowo-finansowy Formularz nr 9, informację wskazującą części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - Formularz nr 10,pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie przewiduje się istotnych zmian w warunkach umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-znin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie, 88-400 Żnin, na stronie internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s W Podgórzynie,88-400 Żnin - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.