eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › dostawa fabrycznie nowego sprzętu niemedycznego i mebli dla partnerów projektuSzpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Gdynia: dostawa fabrycznie nowego sprzętu niemedycznego i mebli dla partnerów projektu: Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 162617 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalmieski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego sprzętu niemedycznego i mebli dla partnerów projektu: Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu niemedycznego i mebli dla partnerów projektu: Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, wraz z instalacją, montażem, gwarancją i serwisem pogwarancyjnym, w ramach projektu partnerskiego Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013, w podziale na 20 pakietów (części), w tym: Pakiety dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego - od 1-7, Pakiety dla Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku - od 8-20. 1) pakiet 1. meble: a) pakiet 1. 1. biurko lekarskie z kontenerem wyjezdnym szt. 7 b) pakiet 1. 2. : fotel tapicerowany szt. 2 c) pakiet 1. 3. : kanapa rozkładana szt. 1 d) pakiet 1. 4. : stolik okolicznościowy szt. 1 e) pakiet 1. 5. : szafa biurowa szt. 4 f) pakiet 1. 6. : szafa biurowa szt. 1 g) pakiet 1. 7. : szafa garderobiana szt. 4 h) pakiet 1. 8. : szafka otwarta niska z półkami - 1 szt. i) pakiet 1. 9. : szafka z umywalką blatową i miejscem na podblatową lodówkę (do gabinetu diagnostyczno zabiegowego) - szt. 1 j) pakiet 1. 10. : szafka zamykana niska - szt. 1 k) pakiet 1. 11. : krzesło obrotowe z oparciem na ręce - szt. 10 l) pakiet 1. 12. : taboret obrotowy szt. 4 m) pakiet 1. 13. : szafa medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami szt. 2 n) pakiet 1. 14. : indywidualny zestaw mebli dla gabinetu zabiegowego - 1 zestaw o) pakiet 1.15. indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem socjalnym - 1 zestaw 2) pakiet 2 a) Pakiet 2.1. : wózek do brudnej bielizny - szt 1 b) pakiet 2. 2. : wózek do czystej bielizny - szt. 1 c) pakiet 2. 3. : wózek do dystrybucji leków - szt. 1 d) pakiet 2. 4. : wózek zabiegowo-opatrunkowy - szt. 1 3) pakiet 3 a) pakiet 3. 1. : wózek do mycia chorych ze sterowaniem hydraulicznym - 1 szt. b) pakiet 3. 2. : wózek do przewożenia chorych w poz. leżącej - 2szt. c) pakiet 3. 3. : wózek inwalidzki dla chorych z hemiplegią - 2 szt. d) pakiet 3. 4. : wózek inwalidzki pokojowy - 12 szt. e) pakiet 3. 5. : wózek inwalidzki toaletowy - 1 szt. f) pakiet 3. 6. : wózek inwalidzki ze stabilizacją pleców i głowy - 4 szt. 4) pakiet 4. : chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami - szt. 2 5) pakiet 5. : myjnia dezynfektor do basenów - 1 szt. 6) pakiet 6. : waga osobowo-lekarska ze wzrostomierzem- 1 szt. 7) pakiet 7. : zestaw (stanowisko) do ćwiczeń manipulacyjnych - 1 szt. 8) pakiet 8 a) Pakiet 8.1 biurko lekarskie z kontenerem wyjezdnym - 4- szt. b) pakiet 8. 2. : fotel tapicerowany - 5 szt. c) pakiet 8. 3. : indywidualny zestaw mebli dla gabinetu zabiegowego1 - 1 komplet d) pakiet 8. 4. : indywidualny zestaw mebli dla gabinetu zabiegowego2- 1 komplet e) pakiet 8. 5. : indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem pielęgniarskim 1 -1 komplet f) pakiet 8. 6. : indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem pielęgniarskim 2 -1 komplet g) pakiet 8. 7. : indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem pielęgniarskim 4 -1 komplet h) pakiet 8. 8. : indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem pielęgniarskim 3- 1 komplet i) pakiet 8. 9. : indywidualny zestaw mebli do gabinetu lekarskiego2 - 1 komplet j) pakiet 8. 10. : indywidualny zestaw mebli do gabinetu lekarskiego 3 - 1 komplet k) pakiet 8. 11. : indywidualny zestaw mebli do gabinetu lekarskiego 1- 1 komplet l) pakiet 8. 12. : indywidualny zestaw mebli do gabinetu lekarskiego 4 - 1 komplet m) pakiet 8. 13. : kanapa rozkładana - 1 komplet n) pakiet 8. 14. : krzesło obrotowe z oparciem na ręce 10 szt. o) pakiet 8. 15. : krzesło zwykłe tapicerowane - zmywalne 36 szt. p) pakiet 8. 16. : lustro 2 szt. q) pakiet 8. 17. : lustro 16 szt. r) pakiet 8. 18. : szafa metalowa 4-elementowa 6 szt. s) pakiet 8. 19. : szafki z blachy nierdzewnej 20 szt. t) pakiet 8. 20. : taboret obrotowy 20 szt. u) pakiet 8. 21. : uchwyty dla osób niepełnosprawnych 20 szt. 9) pakiet 9. : chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami - 5 szt. 10) pakiet 10 a) Pakiet 10.1. : dozownik na mydło bezdotykowy - 4 szt. b) pakiet 10. 2. : dozownik na mydło - 36 szt. c) pakiet 10. 3. : dozownik na ręczniki - 36 szt. d) pakiet 10. 4. : dozowniki na środki dezynfekcyjne - 36 szt. e) pakiet 10. 5. : dozownik na środek dezynfekcyjny bezdotykowy - 4 szt. f) pakiet 10. 6. : wieszak papieru toaletowego - 6 szt. g) pakiet 10. 7. : wieszak - 6 szt. h) pakiet 10. 8. : wieszak - 4 szt. 11) pakiet 11 a) pakiet 11.1. : fotel do pobierania krwi - 2 szt. b) pakiet 11. 2. : kozetka lekarska - 2 szt. c) pakiet 11. 3. : stolik zabiegowy- 2 szt. 12) pakiet 12. : myjnia dezynfektor do basenów - 2 szt. 13) pakiet 13. : regał stalowy na kaczki i baseny- 2 szt. 14) pakiet 14 a) Pakiet 14.1. : rolety - 32 szt. b) pakiet 14. 2. : zasłony prysznicowe z obręczami - 6 szt. 15) pakiet 15 a) pakiet 15. 1. : szkielet miniaturowy - model z zaznaczonymi przyczepami mięśni - 1 szt. b) pakiet 15. 2. : tablice anatomiczo - dydaktyczne: mózg, szkielet, system nerwowy, układ mięśniowy człowieka - 2 szt. 16) pakiet 16. : waga osobowo - lekarska ze wzrostomierzem - 2 szt. 17) pakiet 17. : wiadro pedałowe - 40 szt. 18) pakiet 18 a) pakiet 18.1. wózek do brudnej bielizny - 5 szt. b) pakiet 18. 2. : wózek do czystej bielizny - 2 szt. c) pakiet 18. 3. : wózek do przewożenia chorych z regulowaną wysokością - 2 szt. d) pakiet 18. 4. : wózek do dystrybucji leków - 2 szt. e) pakiet 18. 5. : wózek do rozwożenia leków - 3 szt. f) pakiet 18.6 - wózek do rozwożenia posiłków - 2 szt. 19) pakiet 19 a) Pakiet 19.1. : wózek do mycia chorych ze sterowaniem hydraulicznym - 1 szt. b) pakiet 19. 2. : wózek inwalidzki dla chorych z hemiplegią - 2 szt. c) pakiet 19. 3. : wózek inwalidzki pokojowy - 12 szt. d) pakiet 19. 4. : wózek inwalidzki toaletowy - 2 szt. e) pakiet 19. 5. : wózek inwalidzki ze stabilizacją pleców i głowy - 4 szt. f) pakiet 19. 6. : wózek reanimacyjny - 1 szt. g) pakiet 19. 7. : wózek wielofunkcyjny modułowy - 2 szt. h) pakiet 19. 8. : wózek zabiegowo-opatrunkowy -3 szt. 20) pakiet 20 a) pakiet 20.1. : zestaw (stanowisko) ćwiczeń manipulacyjnych- 2 szt. b) pakiet 20. 2. : zestaw (stanowisko) ćwiczeń manipulacyjnych - 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.29.93.00 - Lustra szklane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia 2) warunków płatności 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT 4) zmiany modelu oferowanego sprzętu w przypadku wycofania z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy 3) w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, wymagających dostosowania się zamawiającego lub wykonawcy do wprowadzonych zmian, 5) w przypadkach określonych we wzorze umowy. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ul. Wójta Radkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. Zamówień Publicznych budynek gospodarczy pok. 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 budynek gospodarczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.