eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Remont parkingów przy budynkach A i D Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Ropczyce: Remont parkingów przy budynkach A i D Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 162613 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parkingów przy budynkach A i D Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Remont parkingów przy budynkach A i D Zespołu szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach. 3.2 Zamawiający podzielił zamówienia na dwie części: Część 1 - Remont parkingu przy budynku A Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach Część 2 - Remont parkingu przy budynku D Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach 3.3 Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozebranie krawężników, rozebranie chodników, ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podsypka piaskowa oraz podbudowa z kruszywa, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, regulacja pionowa studzienek. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane w ramach usuwania zniszczeń powodziowych. 3.4 Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w przedmiarach robót (załącznik nr 1A - część 1, załącznik nr 1B - część 2),.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca udokumentował, że: - dysponuje co najmniej 1 osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną jako kierownik robót w branży budowlanej (osoby lub osoba musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności drogowej) Osoby te muszą posiadać aktualny na dzień składanie ofert wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku braku dysponowania takimi osobami Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. - zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 roboty w zakresie naprawy nawierzchni lub budowy parkingów odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto) każda. Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem wystawionym przez zlecającego, potwierdzającym, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy). 2.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.2 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt 7 niniejszej Instrukcji, wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 3), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5). Do wykazu należy dołączyć kserokopie stosownych uprawnień oraz kserokopie wpisów na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3.1.f Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 4), 3.2 Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) Wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w punktach 3.1.a, 3.1.d powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5, pok. 301/302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5 - sekretariat, pok. 314.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont parkingu przy budynku A Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozebranie krawężników, rozebranie chodników, ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podsypka piaskowa oraz podbudowa z kruszywa, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, regulacja pionowa studzienek. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane w ramach usuwania zniszczeń powodziowych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku 1a - przedmiar robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont parkingu przy budynku D Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozebranie krawężników, rozebranie chodników, ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podsypka piaskowa oraz podbudowa z kruszywa, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, regulacja pionowa studzienek. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane w ramach usuwania zniszczeń powodziowych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załaczniku nr 1b - przedmiar robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.