eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie odnów na drogach powiatowych Powiatu Toruńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Toruń: Wykonanie odnów na drogach powiatowych Powiatu Toruńskiego
Numer ogłoszenia: 162602 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu , ul. Polna 113, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 66 44 775.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odnów na drogach powiatowych Powiatu Toruńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu odnów (nakładek) z masy mineralno-bitumicznej na odcinkach dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Toruńskiego w podziale na dziewięć zadań: Zadanie nr 1 - Wykonanie nakładki na drodze powiatowej nr 2019C Chełmża - Brąchnowo - Pigża (ul. Wyszyńskiego) na dł. 605m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. 3cm na całej powierzchni przeznaczonej do modernizacji w ilości 3932,5m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 3cm (75kg/m2) w ilości 3932,5m2; - załadunek i transport uzyskanego materiału z frezowania do Obwodu Drogowego w m. Mała Grzywna Zadanie nr 2 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2038C Łążyn - Kawęczyn na dł. 1610m; Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2cm na powierzchni 200m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4cm (100kg/m2) w ilości 8050m2 - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze Zadanie nr 3 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2046C Walentowo - Osówka na dł. 1000m Zakres prac: - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4cm (100kg/m2) w ilości 5000m2; Zadanie nr 4 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2042C Kijaszkowo - Dąbrówka na dł. 700m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 200m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 3500m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze Zadanie nr 5 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2047C Wola - Osówka na dł. 700m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 170m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 3500m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze Zadanie nr 6 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2018C Biskupice - Brąchnowo na dł. 1972m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 400m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm (75kg/m2) w ilości 8874m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze Zadanie nr 7 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2028C Zakrzewko - Tylice na dł. 1000m Zakres prac: - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 3700m2; Zadanie nr 8 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2036C Krobia - Mierzynek - Młyniec II na dł. 420m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 60m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 2100m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze Zadanie nr 9 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2025C Mała Grzywna - Mirakowo na dł. 600m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 250m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 3000m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 stanowiących nie więcej niż 50 procent zadania podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, złożenia przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisywania, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie stanowiącej 10% ceny brutto podanej w jego ofercie na wybrane przez siebie zadanie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: KDBS o/Toruń, 83 9550 0003 2024 0201 1327 0004 z zaznaczeniem: Wykonanie odnów na drogach powiatowych Powiatu Toruńskiego - zadanie nr... 4. Zabezpieczenie w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4. 5. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenie z należności za częściowo wykonane roboty budowlane. 6. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz treść dokumentu stanowiącego zabezpieczenie musi być zgodna z art. 151 Prawa zamówień publicznych, czyli zamawiający wymaga, aby kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynosiła 30% wysokości zabezpieczenia. 7. Zwrot zabezpieczenia nastąpi zgodnie z art. 151 ust. 1 i ust. 3 Prawa zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadała odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy/robót w budownictwie - z zakresu robót drogowych lub równoważnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy według druków załączonych do niniejszej SIWZ b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy); c) wykaz części zamówienia jaką wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość dokonania w niniejszej umowie następujących zmian w umowie: 1) skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w § 4 ust. 3 i 4 umowy. Zmiana taka wymaga aneksu do umowy; 2) wydania przez Zamawiającego poleceń, o których mowa w § 4 ust. 4 umowy. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; 3) zmiany sposobu świadczenia robót budowlanych objętych umową, o której mowa w § 4 ust. 3 pkt 6)-8) i ust. 4. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; 4) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu okoliczności wskazanej w § 6 ust. 3 umowy. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; 5) w składzie wskazanego w ofercie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę do akceptacji osób, które spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; 6) w składzie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wskazanego w umowie po stronie Zamawiającego w przypadku absencji spowodowanej chorobą lub też zmianą zakresu obowiązków względnie rozwiązaniem umowy, itp. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; 7) w składzie zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców w przypadku zaistnienia uzasadnionej konieczności wynikającej z uwarunkowań organizacyjnych, jak również z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, itp. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; 8) części zamówienia wskazanej w ofercie Wykonawcy do wykonania podwykonawcy w związku z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, itp. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; 9) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz rękojmi za wady (w tym gwarancji jakości). Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2019C Chełmża - Brąchnowo - Pigża (ul. Wyszyńskiego) na dł. 605m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wykonanie nakładki na drodze powiatowej nr 2019C Chełmża - Brąchnowo - Pigża (ul. Wyszyńskiego) na dł. 605m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. 3cm na całej powierzchni przeznaczonej do modernizacji w ilości 3932,5m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 3cm (75kg/m2) w ilości 3932,5m2; - załadunek i transport uzyskanego materiału z frezowania do Obwodu Drogowego w m. Mała Grzywna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2038C Łążyn - Kawęczyn na dł. 1610m;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2038C Łążyn - Kawęczyn na dł. 1610m; Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2cm na powierzchni 200m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4cm (100kg/m2) w ilości 8050m2 - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2046C Walentowo - Osówka na dł. 1000m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2046C Walentowo - Osówka na dł. 1000m Zakres prac: - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4cm (100kg/m2) w ilości 5000m2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2042C Kijaszkowo - Dąbrówka na dł. 700m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2042C Kijaszkowo - Dąbrówka na dł. 700m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 200m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 3500m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2047C Wola - Osówka na dł. 700m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2047C Wola - Osówka na dł. 700m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 170m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 3500m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2018C Biskupice - Brąchnowo na dł. 1972m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2018C Biskupice - Brąchnowo na dł. 1972m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 400m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm (75kg/m2) w ilości 8874m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2028C Zakrzewko - Tylice na dł. 1000m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2028C Zakrzewko - Tylice na dł. 1000m Zakres prac: - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 3700m2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2036C Krobia - Mierzynek - Młyniec II na dł. 420m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2036C Krobia - Mierzynek - Młyniec II na dł. 420m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 60m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 2100m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2025C Mała Grzywna - Mirakowo na dł. 600m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Wykonanie odnowy (nakładki) na drodze powiatowej nr 2025C Mała Grzywna - Mirakowo na dł. 600m Zakres prac: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gr. min 2 cm na powierzchni 250m2; - ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm (100kg/m2) w ilości 3000m2; - wbudowanie uzyskanego materiału z frezowania na pobocze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.