eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Wykonanie prac rekultywacyjno-monitoringowych (t.j. sczerpywanie produktów ropopochodnych) na terenie byłych baz MPS w miejscowościach Piła i Babimost będących aktualnie w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010/11 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Gorzów Wielkopolski: Wykonanie prac rekultywacyjno-monitoringowych (t.j. sczerpywanie produktów ropopochodnych) na terenie byłych baz MPS w miejscowościach Piła i Babimost będących aktualnie w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010/11 roku
Numer ogłoszenia: 162587 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim , Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7338070, 7338083, faks 0-95 7338072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac rekultywacyjno-monitoringowych (t.j. sczerpywanie produktów ropopochodnych) na terenie byłych baz MPS w miejscowościach Piła i Babimost będących aktualnie w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010/11 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA - polegająca na wykonywaniu prac rekultywacyjno-monitoringowych (t.j. sczerpywanie produktów ropopochodnych) na terenie byłych baz MPS w miejscowościach Piła i Babimost będących aktualnie w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010/11 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Numer postępowania OTG-TUM-420-07/2010..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium na poszczególne zadania w wysokości: - Zadanie Nr 1 - 5 500,00 PLN; - Zadanie Nr 2 - 5 500,00 PLN;

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - 1) Spełnienie warunków, o których mowa w Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Posiadanie zarejestrowanej działalności w zakresie gospodarowania odpadami stanowiącymi przedmiot postępowania; 4) Posiadanie aktualnych decyzji wymaganych prawem a w szczególności Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku O odpadach (tekst jednolity Dz. U z 2007 roku Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 5) Dysponowanie laboratorium (lub posiadanie podpisanej umowy z laboratorium) posiadającym: - Certyfikat wdrożonego systemu jakości albo certyfikat akredytacji w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U z 2004 roku Nr 204, poz. 2087 z późn. zm oraz z 2005 roku Nr 64, poz. 565 z późn. zm i Nr 267, poz. 2258 z późn. zm lub uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów nadane w trybie Ustawy z dnia 11 stycznia 2001 roku o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84 z późn. zm.); 6) Wykazanie się niezbędnym doświadczeniem, tzn. udokumentowaniem należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch usług sczerpywania produktów ropopochodnych odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 PLN - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie; 7) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 8) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 9) Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia, o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 100 000,00 PLN i opłaconą polisę, ważną na cały okres realizacji umowy; 10) Spełnienie pozostałych warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu ujętych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będzie polegała na wskazaniu przez Komisję spełnia/ nie spełnia. Podstawą oceny Wykonawcy będą oświadczenia i dokumenty które Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączone do druku OFERTA. na zasadach określonych w Rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentacji przetargowej. Wykonawca ponosi ryzyko nieterminowego dostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, przedłożenia oferty nie w pełni odpowiadającej zapisom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wszystkich załączników. Zamawiający na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu, a ich oferty uzna za odrzucone.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale V ust. 1, pkt. 4, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z określonym zakresem - w przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna niż ujawniona(e) w składanych dokumentach oraz w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2)Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3)Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Al. 11 Listopada 91, wejście B, pokój Nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim, Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, wejście A, pokój Nr 2, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Wykonanie prac rekultywacyjno-monitoringowych (t.j. sczerpywanie produktów ropopochodnych) na terenie byłej bazy MPS w miejscowości Babimost, będącej w zasobach Oddziału Terenowego BIura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010/11 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA; - polegająca na wykonaniu prac rekultywacyjno-monitoringowych (t.j. sczerpywanie produktów ropopochodnych) na terenie byłej bazy MPS w miejscowości Babimost, będącej w zasobach Oddziału Terenowego BIura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010/11 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Wykonanie prac rekultywacyjno-monitoringowych (t.j. sczerpywanie produktów ropopochodnych) na terenie byłej bazy MPS w miejscowości Piła, będącej w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010/11 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA: - polegająca na wykonaniu prac rekultywacyjno-monitoringowych (t.j. sczerpywanie produktów ropopochodnych) na terenie byłej bazy MPS w miejscowości Piła, będącej w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010/11 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.