eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zabudowa urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (ssp) na przejeździe kolejowym kat. B w km 197,010 linii kolejowej nr 3 Warszawa Zach. - Kunowice wraz z wykonaniem robót towarzyszących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Poznań: Zabudowa urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (ssp) na przejeździe kolejowym kat. B w km 197,010 linii kolejowej nr 3 Warszawa Zach. - Kunowice wraz z wykonaniem robót towarzyszących
Numer ogłoszenia: 162586 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny - Poznań, Al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6331494, fax (061) 6331406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plk-sa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oddział spółki zarządzającej liniami kolejowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowa urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (ssp) na przejeździe kolejowym kat. B w km 197,010 linii kolejowej nr 3 Warszawa Zach. - Kunowice wraz z wykonaniem robót towarzyszących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabudowa urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (ssp) na przejeździe kolejowym kat. B w km 197,010 linii kolejowej nr 3 Warszawa Zach. - Kunowice wraz z wykonaniem robót towarzyszących obejmująca: 1. uszczegółowienie projektu wykonawczego w zakresie związanym z przyjętym typem i rodzajem urządzeń, w stopniu i branżach niezbędnych dla realizacji robót. 2. realizację, na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego uzupełnionej o uszczegółowienie projektu wykonawczego i dokumentacji techniczno-ruchowej zabudowywanych urządzeń dostarczonej przez Wykonawcę oraz Przedmiaru robót, wszystkich prac i robót w poszczególnych branżach, tj. podstawowo: a) w branży automatyki kolejowej: - zabudowę sygnalizatorów drogowych, - zabudowę półrogatek na przejeździe, - zabudowę czujników torowych (dowolnej techniki), - zabudowę tarcz ostrzegawczych - przejazdowych TOP, wraz ze wskaźnikami typu W i rezonatorami SHP, - zabudowę szafy aparatowo - zasilającej (kontener ssp), - zabudowę linii kablowych łączących wszystkie urządzenia ssp, - włączenie transmisji danych o stanie urządzeń przejazdowych w urządzenie diagnostyczno-kontrolne UZK na nastawni KNA stacji Konin, - demontaż starych urządzeń przejazdowych srk (po wyłączeniu z eksploatacji) zainstalowanych poprzednio na przejeździe kat A plus SPR, b) w branży telekomunikacji kolejowej: - wykonanie przyłącza teletechnicznego z kabla TKD do słupka teletechnicznego przy kontenerze ssp i wykonanie instalacji (z zachowaniem potrzeb dla ssp i łącza strażnicowego wraz z aparatem); c) w branży elektroenergetyki kolejowej: - wykonanie linii zasilających i oświetleniowych, - montaż kompletnego słupa oświetleniowego oraz słupa krańcowego EK, - zabudowę szafy zasilająco - sterowniczej dla potrzeb oświetlenia przejazdu, zasilania kontenera ssp, - demontaż istniejącego oświetlenia. d) inne: - realizacja projektu organizacji ruchu, - rozbiórka budynku strażnicy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.41.00 - Budowa kolei Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.00 - Budowa kolei Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 74.84.00.00 - Specjalne usługi projektowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają Ci z Wykonawców, którzy: a) prowadzą działalność obejmującą przedmiot niniejszego zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają doświadczenie w realizacji robót budowlanych na liniach lub węzłach albo stacjach kolejowych, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane polegające na przebudowie urządzeń ssp i elektroenergetycznych, zakresem odpowiadające przedmiotowi zamówienia dla minimum 10 przejazdów kolejowych. d) w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o średniorocznej wartości nie niższej niż 50% ceny ofertowej; e) dysponują sprzętem niezbędnym dla wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, w tym: - dźwigiem o udźwigu do 5 ton, - samochodem ciężarowym do 3 ton, - koparkę łańcuchową do rowów kablowych; f) posiadają kwalifikacje i doświadczenie adekwatne dla robót będących przedmiotem zamówienia, tzn. kluczowy personel przewidziany do kierowania budową i robotami posiada uprawnienia budowlane właściwe dla realizowanych robót, czyli w specjalności kolejowej stosownie do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia (tj. dla zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym), telekomunikacyjnej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, a także należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, natomiast personel przewidziany dla geodezyjnej obsługi zamówienia posiada stosowne uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji; g) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykazują średnioroczny przychód operacyjny o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 PLN, h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania Oferty przez podmioty, zwane dalej Partnerami, wspólnie ubiegające się o zamówienie każdy z tych podmiotów (Partnerów), musi spełniać warunek wymieniony w ppkt. b oraz h, warunek wymieniony w ppkt. c, d, e oraz f powinien być spełniony wspólnie przez wszystkich Partnerów (wystarczy spełnienie przez jednego Partnera). Warunek wymieniony w ppkt. a, g musi być spełniony łącznie przez wszystkich Partnerów. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie analizy dokumentów przedłożonych przez Wykonawców wraz z Ofertą. Z treści przedłożonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że ww. warunki są spełnione przez Wykonawcę. Nie spełnienie chociażby jednego z określonych powyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz pozostałe wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wg załącznika nr 1 do Wzoru Formularza Oferty zamieszczonego w SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika L-p do wzoru Formularza Oferty zamieszczonego w SIWZ). 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (wg załącznika I-p do wzoru Formularza Oferty zamieszczonego w SIWZ). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załączników H-p do wzoru Formularza Oferty zamieszczonych w SIWZ). 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 10. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (informacje finansowe muszą być przedstawione również w formie streszczenia - wg załącznika P-p do wzoru Formularza Oferty zamieszczonego w SIWZ). 11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 z 2006r. poz. 605). UWAGA: 1. Zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego winno być ważne na okres realizacji prac i robót oraz usuwania stwierdzonych w nich wad - Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z Ofertą ww. zaświadczeń z terminem ważności krótszym, jednakże w takim przypadku: a. zaświadczenia muszą być ważne co najmniej na okres związania ofertą; b. Wykonawca musi złożyć wraz z Ofertą oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu będzie sukcesywnie przedkładał Zamawiającemu przedmiotowe zaświadczenia, tak aby była zachowana ciągłość ich ważności na okres realizacji prac i robót oraz usuwania stwierdzonych w nich wad. 2. Polisa (lub inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej) musi być ważna w całym okresie realizacji prac i robót oraz w czasie objętym gwarancją jakości udzieloną przez Wykonawcę zgodnie z warunkami umowy - dopuszcza się możliwość sukcesywnego przedłużania, z zachowaniem ciągłości, terminu ważności polisy, w takim przypadku: - polisa musi być ważna co najmniej na okres związania Ofertą, - Wykonawca musi złożyć wraz z Ofertą oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu będzie sukcesywnie przekazywał Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający prolongatę ubezpieczenia tak, aby była zachowana ciągłość jego ważności na okres realizacji prac i robót oraz w czasie objętym gwarancją jakości udzieloną przez Wykonawcę zgodnie z warunkami umowy. W przypadku składania Oferty przez podmioty zwane dalej Partnerami wspólnie ubiegające się o zamówienie, każdy z tych podmiotów (Partnerów) składa dokumenty wymienione w ppkt. 2, 3, 4, 5, 10 i 11. Pozostałe dokumenty powinny dotyczyć wspólnie wszystkich Partnerów, a dokumenty wymienione w ppkt. 1, 6, 7 i 8 powinny być podpisane przez ich upełnomocnionych przedstawicieli (Pełnomocnika).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plk-poznan.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań (siedziba Zamawiającego) pok. 429 za cenę brutto 2.460,74 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 11:15, miejsce: siedziba Zamawiającego (al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań), pokój 429.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.