eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Sulechów: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 16256 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 445460 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokaliza-cji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: 1) świadczenie usług urbanistycznych i architektonicznych obejmujących przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588) - w ilości ok. 140 decyzji. 2) termin przygotowania projektu decyzji, o których mowa powyżej, wynosi każdorazowo 10 (dziesięć) dni roboczych licząc od dnia przekazania Wykonawcy kserokopii kompletnego wniosku o wydanie decyzji. 3) Wykonawca zobowiązuje się również do: a) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu nowego projektu decyzji w przypadku uchylenia w postępowaniu odwoławczym lub sądowo-administracyjnym decyzji, której projekt przygotowany został przez Wykonawcę; b) analizowania złożonych wniosków o wydanie decyzji, , pod kątem ich kompletności oraz informowania Zamawiającego o wynikach analizy w powyższym zakresie - w ramach konsul-tacji, o których mowa w pkt f poniżej; c) dokonywania wizji w terenie; d) przygotowywania projektów pism niezbędnych do uzyskania przewidzianych prawem stanowisk (opinii, zgód itp.) właściwych organów i instytucji; e) udzielania, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących ustaleń projektów decyzji; f) uczestniczenia w cotygodniowych konsultacjach w siedzibie Zamawiającego, w ustalonym przez strony dniu; g) odbioru od Zamawiającego, w jego siedzibie, nie rzadziej niż raz w tygodniu, kserokopii kompletnych wniosków o wydanie decyzji, jak również kserokopii innych dokumentów złożonych do akt postępowań toczących się na podstawie wniosków, w tym także stanowisk (opinii, zgód itp.) właściwych organów lub instytucji; h) uczestniczenia w rozprawach administracyjnych; i) dostarczania Zamawiającemu projektów decyzji oraz pism w formie elektronicznej, w formacie doc lub rtf, j) nieudostępniania osobom trzecim kserokopii wniosków o wydanie decyzji, o których mowa w pkt g powyżej, ani żadnych innych materiałów przekazanych Wykonawcy w związku z realizacją umowy UMOWA NA CENY JEDNOSTKOWE..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 290.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Autorska Pracownia Projektowa mgr inż. arch. Antoni Drozd, ul. Budziszyńska 28/23, 65-945 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 290.00
  • Oferta z najniższą ceną: 290.00 oferta z najwyższą ceną: 290.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.