Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Leżajsk: Dostawa mebli biurowych, gablot na eksponaty, sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Muzeum Ziemi Leżajskiej
Numer ogłoszenia: 162508 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Leżajsk, ul. Kopernika 8, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2404500, 2404560, fax 0-17 2404509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych, gablot na eksponaty, sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Muzeum Ziemi Leżajskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gablot na eksponaty, sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z dostawą i montażem w siedzibie Muzeum Ziemi Leżajskiej wg wymagań określonych w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.00.00.00 - Drewno, wyroby z drewna, wyroby z korka, wyroby koszykarskie i wikliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.00.00 - Drewno Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać następujący wykonawcy: Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przedstawiając wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, ze szczególnym uwzględnieniem dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty. 2.Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, załączając jednocześnie do oferty: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, ze szczególnym uwzględnieniem dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, załączając do oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.lezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Koprenika 8, 37-300 Leżajsk, pok. nr 103.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Leżajsku ul. Koprenika 8, 37-300 Leżajsk, Punkt Obsługi Interesanta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki Programu Opreracyjnego MKiDN Rozwój inferastruktury kultury i szkolnictwa artystycznegi oraz Starostwa Powiatowego w Leżajsku.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gablot na eksponaty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gablot na eksponaty wraz zmontarzem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z monteżem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2024 R. DO 31.12.2024 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1241R Hucisko - Ruda Łańcucka - Przychojec - Leżajsk w miejscowości Jelna
- Dostawa obłożenia pola operacyjnego oraz materiałów medycznych
- Dostawa mięsa, wędlin i ryb
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-52-24 Dostawa opału (pellet, ekogroszek workowany, węgiel kostka) do jednostek Policji w województwie kujawsko-pomorskim
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI DOBRYŃ KOLONIA Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: Drewno »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.