eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błażowa › Nadzór inwestorski nad projektem Budowa hali sportowej w Błażowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Błażowa: Nadzór inwestorski nad projektem Budowa hali sportowej w Błażowej
Numer ogłoszenia: 162495 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy w Błażowej , Plac Wolności 1, 36-030 Błażowa, woj. podkarpackie, tel. 017/2297119, faks (017) 2297077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blazowa.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad projektem Budowa hali sportowej w Błażowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje kompleksową obsługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013, działanie 5.1. Budowa hali sportowej w Błażowej obejmująca niżej wskazany zakres rzeczowy: 1. Roboty wykończeniowe budowlane: budowa łącznika Hali sportowej z istniejącym budynkiem szkoły, budowa ścianek działowych, montaż stolarki i ślusarki, wykonanie podłoży i posadzek, wykonanie tynków i okładzin, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie elewacji oraz wyposażenie w sprzęt sportowy. 2. Prace instalacyjne: wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji wod.- kan. i c.w.u oraz kolektorów słonecznych, instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej oraz budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia terenu, wykonanie układu komunikacyjnego obejmującego budowę: boiska, dróg dojazdowych, dwóch zjazdów z drogi powiatowej, parkingów, chodników i podestu dla pompy. Uwaga: Do chwili obecnej został zrealizowany stan surowy otwarty hali. Dokładny opis inwestycji wraz z projektami budowlanymi i przedmiarami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.blazowa.itl.pl bip w zakładce Ogłoszenia i przetargi Urzędu Miejskiego - przetargi - I przetarg nieograniczony na budowę II etapu hali sportowej w Błażowej. Wartość zadań objętych nadzorem wynosi : 4 004 187,72 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręcznie kaszy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: BS Błażowa 52 9158 0001 2001 0000 0257 0006. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia, Wadium zostanie zwrócone na wniosek Wykonawcy, który: wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, został wykluczony z postępowania, jego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.6.2. i 9.6.3. specyfikacji jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Nadzór budowa hali . W przypadku wnoszenia wadium innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkach 9.3.2.-9.3.5.specyfikacji muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46. ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: Spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) w tym posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności minimum: 1zadanie polegające na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robot budowlanych polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. Zamawiający dopuszcza możliwość by Wykonawca wykazał się świadczeniem usług nadzoru nad zakresem robót wskazanym powyżej w ramach jednego zadania dysponują lub będą dysponować i wskażą do realizacji niniejszego zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych z uprawnieniami do kierowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektora nadzoru i doświadczenie w nadzorowaniu nad co najmniej 1 zadaniem polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz urządzeń ochrony środowiska przed zanieczyszczeniem wód i gleby bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektora nadzoru. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót drogowych z uprawnieniami do kierowania w specjalności drogowej bez ograniczeń (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej dróg bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektora nadzoru. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko Inspektora nadzoru robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania w specjalności sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci, instalacji u urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru. Inspektorzy nadzoru (osoby, o których mowa powyżej) muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoby te muszą być również członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym na niej terminem ważności. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2.wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3.wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp. Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, którzy: 11. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2; 12. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp; 14. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 1.1. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.1. Warunek określony w punkcie 5.1.1 i 5.1.5. spełnia każdy z Wykonawców 1.1.2. Warunek określony w punkcie 5.1.3; 5.1.4; spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.1.3. Warunek określony w punkcie 5.1.2.2. spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 1.1.4. Warunek określony w punkcie 5.1.2.3 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 1.1.5. Warunek określony w punkcie 5.1.2.4 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie 5.2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z. Ocena będzie dokonana metodą wyboru spełnia nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę następujące dokumenty; 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający żąda następujące dokumentów: 6.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w pkt. 6.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobęosoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo winno spełniać wymogi określone w art. 61 oraz 98 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.) 6.2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.3. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w szczególności potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej 1 zadania polegającego na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na: budowie obiektów kubaturowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. Zamawiający dopuszcza możliwość by Wykonawca wykazał się świadczeniem usług nadzoru nad zakresem robót wskazanym powyżej w ramach jednego zadania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie. 6.3.1. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu powinny wynikać informacje o: 6.3.1.1. Inspektorze nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora przewidzianego do realizacji zadania: 6.3.1.1.1. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 6.3.1.1.2. dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 6.3.1.1.3. życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu oraz doświadczenie w nadzorowaniu nad: co najmniej 1 zadaniem polegającym na: budowie obiektów kubaturowych o powierzchni co najmniej 1000 m2. 6.3.1.2. Inspektorze nadzoru robót sanitarnych przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora przewidzianego do realizacji zadania: 6.3.1.2.1. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 6.3.1.2.2. dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 6.3.1.2.3. życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu. 6.3.1.3. Inspektorze nadzoru robót elektrycznych przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora przewidzianego do realizacji zadania: 6.3.1.3.1. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji u urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami), oraz uprawnienia SEP.). 6.3.1.3.2. dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 6.3.1.3.3. życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu. 6.3.1.4. Inspektorze nadzoru robót drogowych przewidzianym do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące inspektora przewidzianego do realizacji zadania: 6.3.1.4.1. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 6.3.1.4.2. dokument potwierdzający aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 6.3.1.4.3. życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej 3 letni staż w nadzorowaniu. 6.3.2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.3. Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował 6.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). 6.5. Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne jeżeli takie stanowią część oferty. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Uwaga: Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy. 6.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.1 SIWZ stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 6.6.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7.1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 7.2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 3 do SIWZ). 7.3. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 6 SIWZ 7.4. Pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 7.5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 7.6. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom wraz ze wskazaniem zakresu usług, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blazowa.itl.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 36-030 Błażowa Plac Jana Pawła II 1 pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: 36-030 Błażowa Plac Jana Pawła II 1 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest finansowana ze środków UE.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.