eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgłobice › Dostawa grysu bazaltowego płukanego do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Zgłobice: Dostawa grysu bazaltowego płukanego do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 16246 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach , ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie, tel. 014 6741230, faks 014 6787050.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pzdtarnow.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grysu bazaltowego płukanego do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grys bazaltowy płukany o granulacji 2-5 mm w ilości 700 ton. Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego w okresie marzec - wrzesień 2010 wg zapotrzebowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 44.11.31.40 - Kamień drogowy 44.11.38.00 - Materiały do układania nawierzchni drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień publicznych dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2.posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej; 1.5.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp, oraz: 1.6.Deklarują wykonanie niniejszego zamówienia w terminie nie przekraczającym terminu określonego przez Zamawiającego jako wymagalny. 1.7.Oferowany przez Wykonawcę grys bazaltowy płukany będzie posiadał wymagane atesty i deklaracje zgodności z normą PN-B 11112 z 1996 r. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów wymienionych w SIWZ przy czym: 1). W zakresie spełnienia warunku o którym mowa w pkt.6.1.1. - potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy (na załączniku nr 2 do SIWZ); 2). W zakresie spełnienia warunku o którym mowa w pkt.6.1.2. - potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy (na załączniku nr 2 do SIWZ); 3). W zakresie spełnienia warunku o którym mowa w pkt.6.1.3. - potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy (na załączniku nr 2 do SIWZ); 4). W zakresie spełnienia warunku o którym mowa w pkt.6.1.4. - potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy (na załączniku nr 2 do SIWZ); 5). W zakresie spełnienia warunku o którym mowa w pkt.6.1.5. - potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy (na załączniku nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy; 6). Warunek wykonania zamówienia w terminie wymaganym - ocena na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu oferty. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy zaoferowany termin nie będzie dłuższy od wymaganego w SIWZ, 7). Warunek dotyczący oferowania grysu bazaltowego płukanego posiadającego wymagane prawem atesty i deklarację zgodności z normą PN - B 11112 z 1996r. - potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy (na załączniku nr 4 do SIWZ); Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a)oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku nr 2 SIWZ, W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; c)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku nr 3 SIWZ, a ponadto Wykonawca złoży: d)oświadczenie dotyczące jakości grysu bazaltowego płukanego- wg wzoru jak w załączniku nr 4 SIWZ Uwaga 1: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Uwaga 2: Dokumenty winny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem pełnomocnictwa, złożonego w formie oryginału bądź poświadczonej notarialnie kopii. Uwaga 3: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2009 r. (Dz.U. Nr 226 poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg Powiatowego w Tarnowie - 33-113 Zgłobice ul.Zgłobicka 8 pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. Egz. SIWZ - bezpłatny..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - Zgłobice ul.Zgłobicka 8 sekretariat pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.