eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z urządzeniami infrastruktury technicznejkomunikacją wewnętrzną, miejscami postojowymi (po rozebraniu istniejącego budynku usługowego). nr 4/INW/2008



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Zakopane: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej: komunikacją wewnętrzną, miejscami postojowymi (po rozebraniu istniejącego budynku usługowego). nr 4/INW/2008
Numer ogłoszenia: 162469 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakopiańskie TBS Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 42, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2061311, fax 018 2061311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztbs.tatrynet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej: komunikacją wewnętrzną, miejscami postojowymi (po rozebraniu istniejącego budynku usługowego). nr 4/INW/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej: komunikacją wewnętrzną, miejscami postojowymi (po rozebraniu istniejącego budynku usługowego). 1.2. Charakterystyka inwestycji: Budynek składa się z czterech segmentów A, B, C, D - tworzących w rzucie kształt litery L. jest usytuowany równolegle do ulicy Nowotarskiej, Powierzchnia zabudowy : 932,00 m² Kubatura : 17361,00 m³ Wysokość budynku m 16,89m Powierzchnia użytkowa : 4191,0 m² Budynek jest pięciokondygnacyjny, podpiwniczony, przykryty w części dachami płaskimi (stropodach wentylowany) i dachami stromymi półszczytowymi o nachyleniu 49° z kalenicami równoległymi i prostopadłymi do ulicy. Dachy strome, pokryte blachą dachówkową na więźbie drewnianej. W projektowanym budynku w znajdować się będą lokale mieszkalne i towarzyszące im pomieszczenia pomocnicze takie jak wózkownie, suszarnie, komórki lokatorskie dla każdego mieszkania. W klatkach schodowych projektuje się dźwigi osobowe dostosowane dla osób niepełnosprawnych, dźwigi obsługują również poziom piwnic. Poza funkcją mieszkalną zaprojektowano w budynkach A i C dwa lokale użytkowe w poziomie przyziemia, niezależnymi wejściami bezpośrednio z terenu. W budynku zaprojektowano również pięć dwustanowiskowych garaży, w segmentach A,B,D - po jednym a w segmencie C - dwa garaże. Budynek zaprojektowano jako mieszkalny, wielorodzinny w układzie klatkowym. Głównym przeznaczeniem jest funkcja mieszkalna z niezbędnymi pomieszczeniami pomocniczymi - suszarnie, piwnice, wózkownie, program uwzględnią wytyczne dla budownictwa TBS (Dz.U. 2000.62.719(R). Każdy z zaprojektowanych lokali mieszkalnych posiada przedpokój, łazienkę, jeden lub dwa pokoje mieszkalne i oddzielną kuchnię z naturalnym doświetleniem, większość mieszkań posiada balkony lub loggie. Łazienki wyposażone są w urządzenia sanitarne: wannę, umywalkę, miskę ustępową oraz miejsce na pralkę automatyczną. Kuchnie wyposażone są w: w: zlewozmywak i kuchenkę gazową czteropalnikową z piekarnikiem. W kuchni zamontowany jest również dwufunkcyjny kocioł gazowy z zamkniętą komorą spalania (ogrzewanie i ciepła woda użytkowa). W przedpokojach przewidziano miejsca na zabudowę szafy ubraniowej. Zgodnie z założeniami, jedno mieszkanie przystosowane jest dla osoby niepełnosprawnej, znajduje się w segmencie C na parterze. W razie zapotrzebowania na dalsze tego typu, istnieje możliwość prostej adaptacji mieszkań znajdujących się powyżej, na następnych kondygnacjach. Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna zapewnia pełny dostęp osób niepełnosprawnych do pomieszczeń w tym również do pomieszczeń pomocniczych, garaży oraz lokali usługowych. W klatkach schodowych - dźwigi osobowe - 1000kg - MOL 1000-2T-90, dwudrzwiowe, teleskopowe - spełniające wymagania dla osób niepełnosprawnych. Poza funkcja mieszkalną, zaprojektowano dwa lokale dla funkcji handlowo - usługowych. Usytuowane są w poziomie parteru segmentów A i B. Posiadają samodzielne wejścia z poziomu terenu, każdy z lokali wyposażony jest w zespół sanitarny i pomieszczenie zaplecza. Każdy z lokali mieszkalnych, usługowych jest opomiarowany indywidualnie (liczniki gazu, zimnej wody, energii elektrycznej - usytuowane na klatce schodowej), będzie również wyposażony w sieci teletechniczną, AZART, domofon. Na terenie działki na wewnętrznym dziedzińcu, projektuje się miejsce dla gromadzenia odpadów komunalnych - murowana wiata z dachem dwuspadowym (blacha dachówko podobna). Przewiduje się 4 kontenery o pojemności 1100 litrów, częstotliwość wywozu odpadów do ustalenia przez administrację budynku. KONSTRUKCJA Budynek czteropiętrowy, podpiwniczony, składa sie z czterech segmentów oddzielonych dylatacjami, poziomy posadzek zróżnicowane. Dach płaski wentylowany oraz dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej Stropy - żelbetowe, wylewane, oparte na ścianach i belkach, gr 18 cm i 20 cm Wieńce i nadproża - wieniec żelbetowy usztywniający. Nad otworami drzwiowymi nadproża prefabrykowane Ściany- z bloczków sylikatowych gr 24 cm stanowią jedynie przegrody. Elementem nośnym ścian jest konstrukcja szkieletowa, słupy i ryglo-wieńce. Kominy murowane z bloczków ceramicznych. Ściany piwnic w części podziemnej betonowe lub zbrojone. Klatki schodowe - dwubiegowe, schody płytowe, żelbetowe wylewane oparte na belkach spocznika. Szyby wind - żelbetowe wylewane, gr. ścian 25 cm. Fundamenty - ławy żelbetowe usytuowane wzdłuż ścian, szerokość zróżnicowana, ławy zdylatowane , podzielone na 4 segmenty, posadowione na różnych poziomach WYPOSAŻENIE BUDOWLANE 1)Wykończenie ścian wewnętrznych: tynk cementowo-wapienny kat.III lub tynk gipsowy + malowanie emulsyjne, tapety płytki ceramiczne w pom. sanitarnych, malowanie olejne w pom. pomocniczych (wózkownie, suszarnie) w klatkach schodowych płyty gresowe (150cm) + malowanie emulsyjne 2)Podłogi i posadzki: panele podłogowe, wykładziny dywanowe, kauczukowe lub PCW płytki gresowe antypoślizgowe na zaprawie klejowej (komunikacja ogólna, pom. piwnic i garaże) 3)Okna: PCW - indywidualne, szklone zestawami szybowymi o współczyn. k=min. 1,1, parapety z płyt MDF. W pomieszczeniach kuchennych w górnym pasie okna wbudowane nawietrzaki higrosterowane Okna połaciowe z funkcją wyłazu dachowego, wyłazy dachowe (80x80cm). 4)Drzwi wejściowe do mieszkań szerokość - 90cm, o podwyższonej izolacyjności akustycznej drzwi wewnętrzne szerokość - 80cm W mieszkaniu dla osób niepełnosprawnych wszystkie drzwi min. 90cm drzwi w komunikacji ogólnej - aluminiowe przeszklone drzwi wejściowe do zespołu pomieszczeń piwnic (na parterze) - pożarowe o odp. ogniowej EI30 5)Pokrycie dachu: papa asfaltowa podkładowa i wierzchniego krycia z posypką (kolor szary) blacha powlekana dachówkowa na więźbie drewnianej 6)Obróbki blacharskie: z blachy stalowej powlekanej, gr. 0,75 mm w kolorze pokrycia 7)Rynny i rury spustowe: z blachy stalowej powlekanej lub PCW 8)Tynki i okładziny zewnętrzne: cokół i fragmenty ścian okładane nieregularnymi płytami kamiennymi na zaprawie klejowej ściany zewnętrzne - wyprawy tynkarskie cienkowarstwowe na siatce z włókna szklanego 9)Izolacja termiczna: ściany zewnętrzne nadziemia - płyty styropianowe typu STYROPOL EPS 70-040 FASADA dach, poddasze - wełna mineralna płyty typu ROCKMIN, SRTOPROCK ściany fundamentowe i cokół - wodoodporne płyty izolacyjne typu HYDROMAX 10)Izolacja akustyczna: akustyczne płyty styropianowe typu STYROFLEX, gr. 3 cm 11)Izolacja p. wilgociowa: pozioma - folie budowlane lub 2 x papa asfaltowa na lepiku asfaltowym pionowa - papa termozgrzewalna, Abizol P + R 12)Izolacja przeciwwodna: w łazienkach izolacja wodoszczelna na płytach styropianowych z dwu warstw folii typu IZOVIL 13)Wentylacja grawitacyjna: w łazienkach i kuchniach - grawitacyjna z zastosowaniem na kanałach wywietrzaków typu Turbo went (Uniwersal) - dla mieszkań położonych ma wyższych kondygnacjach. Nawiew powietrza do mieszkań realizowany będzie przez nawietrzaki higrosterowane w górnym pasie okien kuchennych. Uwzględnia się również infiltrację w pozostałych oknach - pod warunkiem wykonania wymaganego rozszczelnienia! Pozostałe pomieszczenia jak: pomieszczenia piwnic, klatki schodowe, szyby windowe, garaże, lokale użytkowe posiadają wymaganą wentylacje grawitacyjną. INSTALACJE Instalacja wod-kan - zimna woda - przyłącz PE 63, wodomierz w studzience wodomierzowej, sieć wewnętrzna PE 63-50-40 mm, instalacja wewnętrzna - piony wodociągowe w szachtach instalacyjnych na klatkach schodowych, wodomierze dla wszystkich mieszkań w szafkach wbudowanych, instalacja w systemie KAN-therm ciepła woda - źródłem ciepłej wody dla mieszkań są dwufunkcyjne piece gazowe, przewody z rur wielowarstwowych kanalizacja sanitarna - przyłącz do istniejącej studzienki betonowej w ul. Nowotarskiej, rury i kształtki PCV ( wawin lub uponor), piony wyposażone w czyszczaki i rury wywiewne. kanalizacja deszczowa z przyłączem - odprowadzona do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Nowotarskiej do dwóch istniejących studzienek rurami 110 mm, 160 mm i 200 mm. Piony deszczowe wewnętrzne 110 mm HD-PE, odwodnienie daszków rurami spustowymi zewn. 80 mm Instalacja gazowa - gaz z sieci średnioprężnej doprowadzony do każdego segmentu, gazomierze dla każdego mieszkania w szafkach zabudowanych, instalacja z rur stalowych bez szwu spawanych, zawory odcinające kulowe do gazu, do podłączenia kuchenek szybkozłącze atestowane, dwufunkcyjne piece gazowe. Instalacja CO - ogrzewanie z dwufunkcyjnych kotłów gazowych, przewody, rozdzielacze i podejścia z rur wielowarstwowych, przewody układane w posadzce w warstwie izolacyjnej, rozdzielacze R1, grzejniki stalowe płytowe, z wbudowanymi zaworami Instalacje elektryczne - linia zasilające ze stacji transformatorowej Łukaszówki 3, złącze kablowe ZK3a dla każdego segmentu, tablica główna i tablice administracyjne, tablice piętrowe, tablice mieszkaniowe, 3-fazowe zasilania dźwigów, instalacje mieszkaniowe standardowe, instalacja piorunochronna - standardowa instalacja domofonowa - dla każdego segmentu AZART - przewidziano gniazdo antenowe w każdym mieszkaniu, Oświetlenie parkingu - słupy S60 z wysięgnikami. Ze względu na to, że energetyczna linia zasilająca od stacji trafo do budynku będzie wykonywana przez inny podmiot, prosimy przy wycenie robót nie uwzględniać prac związanych z budową tej linii. W związku z tym nie należy brać pod uwagę przedmiaru robót zamieszczonego w załączniku nr 7 do siwz - Dokumentacja Techniczna - Przedmiary do kosztorysowania-Elektryczne zewnętrzne w części -Przyłącz zewnętrzny od stacji trafo do budynków - pozycje od 1 do 12. 1.3. Zakres rzeczowy robót obejmuje: Roboty budowlane budynku Roboty instalacyjne wewnętrzne Roboty instalacyjne zewnętrzne Roboty terenowe - urządzenie terenu Inne elementy zamówienia składające się na cenę ofertową Obsługa geodezyjna Ubezpieczenie budowy Koszty odbiorów Koszty zajęcia terenu Odszkodowania Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW z dnia 4 lipca 2000 r. W sprawie warunków i trybu udzielania kredytów i pożyczek ze środków Krajowego Funduszu Mieszkaniowego oraz niektórych wymagań dotyczących lokali i budynków finansowanych przy udziale tych środków wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia budynku w dodatkowe urządzenia, nie przewidziane w określonych przepisach techniczno-budowlanych: w łazience należy zainstalować wannę lub kabinę natryskową oraz umywalkę, a w mieszkaniach bez wydzielonego ustępu - miskę ustępową, w pomieszczeniu kuchennym należy zainstalować zlewozmywak oraz kuchenkę gazową czteropaleniskową z piekarnikiem lub równoważną użytkową kuchenkę elektryczną. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania na swój koszt wszelkich niezbędnych uzgodnień i zatwierdzeń. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z dokumentacją projektowa i na tej podstawie określa cenę ryczałtową za całkowite wykonanie zadania pod klucz. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysów, na podstawie których Wykonawca dokonał wyliczenia ceny ryczałtowej wraz z zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu. Kosztorysy ofertowe winny być przedłożone w opcji Kalkulacja uproszczona i obejmować podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji. Zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu muszą obejmować nazwę elementu, jednostki miary, ilości , ceny jednostkowe, wartości. Na stronie tytułowej kosztorysu należy umieścić stawkę roboczogodziny i zastosowane w kosztorysie narzuty. Kosztorysy nie będą podlegać sprawdzeniu i służyć będą jako element pomocniczy. Zamawiający wymaga złożenia harmonogramu robót, sporządzonego wg szablonu stanowiącego załącznik nr 8 do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. 1.4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do niniejszej siwz, na który składają się : - projekt wykonawczy; -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; -przedmiar robót;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WADIUM PRZETARGOWE 1.Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 150.000,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ) 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3.Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Fortis Bank PL S.A., Oddział w Zakopanem nr 23 1600 1042 0002 0141 8019 8005 4.Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 6.08.2008 r. o godz. 1100. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 6.08.2008 r. o godz. 1100 w  siedzibie zamawiającego. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 5.ZWROT WADIUM : 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2)  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca składający ofertę musi wykazać się realizacją w ostatnich 5 latach jako wykonawca lub generalny wykonawca minimum trzech obiektów mieszkalnych lub użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 10.000 m3 każdy. Realizacja w/w obiektów musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Minimalna wartość każdego ze zrealizowanych obiektów musi wynosić nie mniej niż 5.000.000,00 zł. b) Wykonawca musi wykazać, że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia do wykonywania określonych w zamówieniu robót t.j Uprawnienia konstrukcyjne Uprawnienia instalacyjne dla sieci wewnętrznych i zewnętrznych Uprawnienia do wykonywania instalacji gazowych Uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych Uprawnienia do robót drogowych Do wszystkich uprawnień należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 zł ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) b) Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty . Z treści przedłożonych     dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty od wykonawców, które należy załączyć do oferty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;( umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej) 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. (budynek mieszkalny, wielorodzinny lub użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 i wartości 5.000.000 zł), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - należy wypełnić na podstawie zał. nr 4 do specyfikacji (doświadczenie zawodowe). 6.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności- (należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz). Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia dla kierowników budowy, prowadzących roboty w poszczególnych branżach i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób. 7.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych ) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - 9.polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 zł, 10.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 11.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (wykonawca może złożyć na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z drukiem załączonym do specyfikacji); 12.harmonogram rzeczowo-finansowy robót, sporządzonego wg szablonu stanowiącego załącznik nr 8 do Specyfikacji. 13.Kosztorysy ofertowe. Kosztorysy ofertowe winny być przedłożone w opcji Kalkulacja uproszczona i obejmować podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji. Zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu muszą obejmować nazwę elementu, jednostki miary, ilości , ceny jednostkowe, wartości. Na stronie tytułowej kosztorysu należy umieścić stawkę roboczogodziny i zastosowane w kosztorysie narzuty. Kosztorys ofertowy będzie służył Zamawiającemu jako informacja o sposobie kalkulacji ceny ofertowej. Kosztorysy nie będą podlegać sprawdzeniu i służyć będą jako element pomocniczy. 14.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 15.Dokumenty, o których mowa w pkt 14 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 15 stosuje się odpowiednio. 17.UWAGA!Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 18.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów. 19.UWAGA! Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust. 3 w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu są jawne od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.- Tajemnica przedsiębiorstwa - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca, który chce skorzystać z tego uprawnienia winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie/kopercie znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona. 20.Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: jego nazwa (firma) oraz adres, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztbs.tatrynet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakopiańskie TBS Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa sp. Z o.o. ul. Jagiellońska 42 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Zakopiańskim TBS Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Zakopanem przy ul. Jagiellońska 42, w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Krajowego Funduszu Mieszkaniowego w Banku Gospodarstwa Krajowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.