eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Remont cząstkowy dróg- nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Wilkowice w sołectwach Bystra, Meszna i Wilkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Wilkowice: Remont cząstkowy dróg- nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Wilkowice w sołectwach Bystra, Meszna i Wilkowice
Numer ogłoszenia: 16245 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg- nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Wilkowice w sołectwach Bystra, Meszna i Wilkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Gminy Wilkowice obejmujący zakres: a) naprawy ubytków w warstwie ścieralnej o średniej grubości 4cm poprzez wycięcie brzegów ubytków, oczyszczenie, skropienie emulsją kationową, wypełnienie masą bitumiczną i zagęszczenie - do wykonania: - gwarantowana ilość robót 2000 m2 - maksymalna ilość robót 4000 m2 b) naprawy wybojów w drogach poprzez wycięcie i usunięcie resztek asfaltu i starej podbudowy wykonanie nowej podbudowy, zagęszczenie (średnia gr. 10 cm) oraz skropienie emulsją, uzupełnienie masą bitumiczną i zagęszczenie (średnia gr. 5 cm) do wykonania: - gwarantowana ilość robót: dla podbudowy 17,5 m3; dla ułożenia mieszanki mineralno- bitumicznej 23 t, - maksymalna ilość robót: dla podbudowy 35 m3; dla ułożenia mieszanki mineralno- bitumicznej 46 t. 2. Zamawiający wymaga aby użyta do wykonania przedmiotu zamówienia masa bitumiczna pochodziła z wytwórni mas bitumicznych (spełniająca wymogi zawarte w Szczegółowej specyfikacji technicznej), a nie np. z recyklera. 3. Zakres prac obejmuje roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno- bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. 4. Minimalny i maksymalny zakres przedmiotu umowy określono w pkt 3.1. Minimalny zakres przedmiotu umowy oznacza zakres, który Zamawiający gwarantuje zrealizować w okresie trwania umowy. Realizacja przedmiotu umowy w pełnym wymiarze stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi, skorzystać w okresie trwania umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) specyfikacja techniczna - stanowiąca załącznik nr 1 do specyfikacji, b) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, 6. Przedmiot zamówienia Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy na podstawie bieżącego zapotrzebowania. Polecenie wykonania danego zakresu Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy na piśmie z zastrzeżeniem terminu wykonania. 7. Wymaga się od Wykonawcy przygotowania dokumentacji odbiorowej w postaci obmiarów wykonanej roboty oraz naniesienia w terenie na poszczególnych łatach numeracji zgodnej z liczbą porządkową z obmiaru. 8. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o ceny jednostkowe ryczałtowe zawarte w ofercie wykonawcy i rzeczywiście zrealizowany zakres prac określony w książce obmiarów (w postaci tabelarycznej, z numeracją łat, z nazwami ulic, wskazaniem kilometrażu ulicy i wymiarami wykonanych łat naprawczych). 9. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 10. W/w dokumenty są załącznikami do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót będą udostępniane (wypożyczane) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą cenowo dostarczy Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy: - oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierowania budową wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby Inżynierów Budownictwa..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg, remonty dróg, budowę lub przebudowę dróg, o wartości brutto minimum 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg załącznika nr 5 do specyfikacji, b) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie nim dysponował, tj. musi przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji tego zasobu na potrzeby wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia - należy dołączyć oryginał zobowiązania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: osobą posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji: - kierownika budowy w specjalności drogowej. Kierownik budowy, powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (j.t. Dz. U. z 2014r., poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394 ze zm.). Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg załącznika nr 5 do specyfikacji, b) oświadczenie że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA. c) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówieniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie nim dysponował, tj. musi przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji tego zasobu na potrzeby wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia - należy dołączyć oryginał zobowiązania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) wypełniony Druk Oferta (stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji), b) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji/rękojmi za wady na przedmiot zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawarto w jej wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 13:00, miejsce: Gmina Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice parter Biuro Obsługi Klienta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.