eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu- etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Siewierz: Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu- etap III
Numer ogłoszenia: 162422 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu- etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu - etap III. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Roboty konserwatorskie, zabezpieczające i budowlane na wszystkich murach wewnętrznych i zewnętrznych skrzydła zachodniego (mury w pierwszej i drugiej linii), na które składają się w szczególności: a)roboty oczyszczające mury z roślinności, b)uzupełnienie i przemurowanie fragmentów murów, c)naprawa górnej warstwy murów, występów i odsadzek, d)naprawa lica przypór, e)klejenie rys i spękań, f)podniesienie kominów g)zabezpieczenie luźnych elementów, h)hydrofobizacja. 2.Roboty konserwatorskie, zabezpieczające i budowlane na ścianie południowej Zamku wraz z jej odbudową, na która składa się szczególności: a)roboty oczyszczające i rozbiórkowe, b)uzupełnienie i przemurowanie fragmentów murów, c)naprawa lica przypór, d)klejenie rys i spękań, e)budowa nowej części ściany, f)wykonanie powierzchniowej hydrofobizacji całej ściany, g)zabezpieczenie przed graffiti. 3.Wykonanie posadzki w piwnicy pod skrzydłem zachodnim Zamku wraz z pracami konserwatorskimi, zabezpieczającymi i budowlanymi murów i sklepień wewnętrznych w tej piwnicy, na co składa się w szczególności: a)remont posadzki, b)wykonanie schodów, c)wykonanie barierki, d)remont ścian i sklepienia, e)rekonstrukcje elementów stałych jako ekspozycja, f)rekonstrukcja przesklepienia wejścia piwnicy, g)dostawa drzwi jednoskrzydłowych stylizowanych wraz z wymianą. 4.Wykonanie przesklepienia nad wejściem do piwnicy pod skrzydłem zachodnim Zamku, na które składa się w szczególności: 2.wykonanie sklepienia, 3.wypełnienie pach keramzytem, 4.hydrofobizacja. 5.Wymianę bramy głównej, na którą składają się w szczególności: 4.wykonanie nowej bramy i jej dostawa, 5.roboty demontażowe, 6.uzupełnienie i przemurowanie muru, 7.montaż bramy dwuskrzydłowej. 6.Budowę zasilania elektroenergetycznego Zamku w Siewierzu - z wyłączeniem dostawy i montażu agregatu prądotwórczego, obejmującą w szczególności: a)roboty przygotowawcze i demontażowe, b)demontaż szafy kablowej, c)budowa linii kablowej , d)montaż rozdzielni i montaż aparatów w rozdzielniach, e)budowa wewnętrznych linii zasilających, f)montaż osprzętu, g)wykonanie niezbędnych badań i pomiarów. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)oznakowania terenu budowy i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, g)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, h)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, i)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, j)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, k)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, l)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, m)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, n)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, o)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, p)wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). q)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, r)materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. s)uzgodnienia robót z zarządcami dróg i sieci uzbrojenia terenu i wykonanie ich zgodnie z wytycznymi. t)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. u)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pozostałe warunki zlecenia: 1.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 2.Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie realizacji zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej RPO WŚ. 3.Kierownika robót konserwatorskich oraz nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający. 4.Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z prowadzącym nadzór archeologiczny w celu zapewnienia niezbędnych odkrywek na każdym etapie trwania prac. 5.Materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. 6.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 7.Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oferty wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. 8.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 9.Warunki płatności: miesięcznie, 30 dni, przelew, zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym. Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie polegającej na zmianie osób wymienionych w umowie na osoby o takich samych kwalifikacjach i nie mniejszym doświadczeniu oraz zmiany terminu realizacji umowy w przypadku konieczności uprzedniego wykonania robót dodatkowych, od których realizacji uzależnione będzie zakończenie prac objętych umową podstawową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.54 - Roboty budowlane w zakresie zamków 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Siewierzu nr 75844100010000000000390006 z dopiskiem wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Posiadają doświadczenie, potwierdzone: wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. każda. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 2.Dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. : co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlnej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Powyższe należy potwierdzić oświadczeniem złożonym w wykazie osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował oraz wymaganymi uprawnieniami, aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wskazanych w wykazie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone: posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 300 000 zł. - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, żeWykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż z 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż z 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i miejsca wykonania. 10.Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością. 11.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 12.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.11, jeżeli Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 13.Uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności, aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15.Potwierdzenie wniesienia wadium. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5,6,7,8. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa 1) w pkt.2,6 i 8 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)w pkt. 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.ziewierz.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie realizacji zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej RPO WŚ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.