Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Wrocław: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych
Numer ogłoszenia: 162414 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946, ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, fax 071 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednosta Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez vat wynosi 72 064,71zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; (Podstawa prawna:Ustawa o ochronie osób i mienia -Dz.U. nr 145 z dn. 26.07.2005, poz 1221) - (zadanie 1-9). -wykaz pracowników firmy wykonujących przedmiot zamówienia, posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE ( w stosunku do pracowników konserwujących i serwisujących przedmiotowe systemy oraz w stosunku do pracowników mających wgląd i wykonujących dokumentację techniczną); ( podstawa prawna: Ustawa o ochronie informacji niejawnych - Dz. U z 2005r nr 85 z 16.05.2005 poz.727) (zadanie 1-9) -wykaz pracowników firmy wykonujących przedmiot zamówienia, posiadających licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I i II st. ( podstawa prawna: Ustawa o ochronie informacji niejawnych - Dz. U z 2005r nr 85 z 16.05.2005 poz.727) (zadanie 1-9) -wykaz pracowników firmy wykonujących przedmiot zamówienia, posiadających autoryzacje do konserwacji systemów klasy S.A.-4 i S.A.-3; ( podstawa prawna: Ustawa o ochronie informacji niejawnych - Dz. U z 2005r nr 85 z 16.05.2005 poz.727) (zadanie 1-9) - pełnomocnictwo -w przypadku podmiotów występujących wspólnie ( spółka cywilna , konsorcjum). -. w przypadku realizacji usług przez Podwykonawców, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie w formie oświadczenia powzięcia zamówienia, której wykonanie powierzył podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 13 pok. 13 lub 18. lub za pośrednictwem poczty. Opłata za siwz 7,20 zł. przy odbiorze w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 do 13.00) lub za zaliczeniem pocztowym 13,70 zł. Prośby o przesłanie siwz proszę kierować na fax nr 071/7663701..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w kancelarii jawnej bud.13 pok 113.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja oraz utrzymanie pogotowia technicznego do napraw awaryjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwacja oraz obsługa awaryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwacja oraz obsługa awaryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: konserwacja oraz obsługa awaryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: konserwacja oraz obsługa awrayjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: konserwacja oraz obsługa awaryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: konserwacja oraz obsługa awaryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: konserwacja oraz obsługa awaryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: konserwacja oraz obsługa awaryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: konserwacja oraz obsługa awaryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: konserwacja systemów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez vat wynosi 1480,00zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.24.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: konserwacja systemu domofonowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych Całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez vat wynosi 500,00zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: konserwacja systemu P-POŻ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji systemów alarmowych Całkowita szacunkowa wartość zamówienia bez vat wynosi 315,20zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.