eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzkowice › Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Gorzkowice w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-18

Gorzkowice: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Gorzkowice w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 16240 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzkowice , ul. Szkolna 3, 97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie, tel. 044 6818006, faks 044 6818006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Gorzkowice w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Gorzkowice w 2012 roku. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w zakresie: a. odbioru i transportu do miejsca przeznaczenia odpadów, tj.: zmieszanych odpadów komunalnych, selektywnie gromadzonych odpadów opakowaniowych (PET, szkło) wytworzonych odpadów niebezpiecznych tj. skratek oraz piasku z piaskownika z Oczyszczalni Ścieków w Gorzkowicach, b. rozstawieniu pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowalne - lokalizacja oraz częstotliwość została podana w załączniku nr 6 do SIWZ, c. zagospodarowaniu poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek oraz zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Szczepanowicach, gmina Gorzkowice. Skratki oraz zawartości piaskowników Wykonawca musi zagospodarować we własnym zakresie lub przekazać zakładom prowadzącym działalność w zakresie wykorzystania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przejmuje od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami, d. Wykonawca zobowiązany jest także do zaopatrzenia gminy w pojemniki na skratki i zawartość piaskownika. Przewidywana przez Zamawiającego ilość odpadów wytworzonych w okresie trwania zamówienia wraz z częstotliwością odbioru została przedstawiona w załączniku nr 6 do SIWZ. Ilość wytworzonych odpadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków doprowadzonych na oczyszczalnię. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przekazywanych odpadów w okresie trwania zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu wymaganych prawem sprawozdań z ilości zebranych i przekazanych surowców. 4. Opróżnianie i odbiór pojemników oraz pozostałych odpadów będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego lub na awaryjne wezwanie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb Gminy w tym zakresie. 6. Kod CPV: 90.51.13.00-5 , 90.51.10.00-2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi: a. Decyzję Wójta Gminy Gorzkowice lub inny dokument zezwalający na prowadzenie działalności polegającej na wywozie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gorzkowice - aktualne na dzień składania oferty. b. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ wymagane przepisami o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) - aktualne na dzień składania oferty. c. Kopię ważnej decyzji - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - skratek (kod 19 08 01) i zawartości piaskowników (kod 19 08 02) ze wskazaniem miejsca prowadzenia w/w działalności i stosowanej metody odzysku oraz kopia ważnego zezwolenia na transport skratek i zawartości piaskowników, na teren gdzie transport ten będzie się odbywał lub kopia umowy na usługi transportowe z firmą posiadającą zezwolenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub sa wykonywane należycie. Z powyższego wykazu musi wynikać wykonanie minimum 1 usługi w zakresie zbiórki odpadów na łączną kwotę minimum 40 tys. brutto PLN (czterdzieści tysięcy złotych) (załącznik nr 4).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i 44 ustawy (załącznik nr 3).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 5).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i 44 ustawy (załącznik nr 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. - zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: zmiany treści załącznika nr 6 w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ich ilości pojemników, ich lokalizacji i częstotliwości odbioru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzkowice ul. Szkolna 3 97-350 Gorzkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzkowice ul. Szkolna 3 97-350 Gorzkowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.