eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleszów › Odbieranie i wywóz niesegregowanych odpadów stałych pochodzących z budynków komunalnych, cmentarzy komunalnych, koszy ulicznych i dzikich wysypisk oraz odbieranie i wywóz nieczystości płynnych z budynków komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Goleszów: Odbieranie i wywóz niesegregowanych odpadów stałych pochodzących z budynków komunalnych, cmentarzy komunalnych, koszy ulicznych i dzikich wysypisk oraz odbieranie i wywóz nieczystości płynnych z budynków komunalnych
Numer ogłoszenia: 16240 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 490988 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goleszów, ul. 1 Maja 5, 43-440 Goleszów, woj. śląskie, tel. (033) 479 05 10, faks (033) 479 05 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i wywóz niesegregowanych odpadów stałych pochodzących z budynków komunalnych, cmentarzy komunalnych, koszy ulicznych i dzikich wysypisk oraz odbieranie i wywóz nieczystości płynnych z budynków komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca odbieranie i wywóz niesegregowanych odpadów stałych pochodzących z budynków komunalnych, cmentarzy komunalnych, koszy ulicznych i dzikich wysypisk oraz odbieranie i wywóz nieczystości płynnych z budynków komunalnych. Zamówienie udzielone będzie w dwóch częściach. Część 1. Odbieranie i wywóz, niesegregowanych odpadów stałych pochodzących z: - Budynków komunalnych mieszkalnych. Częstotliwość wywozu: dwa razy w miesiącu. Szacunkowa ilość pojemników do opróżnienia w okresie obowiązywania umowy: kubeł 110 l - 480 szt, kontener 1100 l - 216 szt. - Budynków komunalnych użytkowych. Częstotliwość wywozu: dwa razy w miesiącu. Szacunkowa ilość pojemników do opróżnienia w okresie obowiązywania umowy: kubeł 110 l - 48 szt, kontener 1100 l - 96 szt. -Cmentarzy komunalnych. Częstotliwość wywozu: na podstawie telefonicznego zgłoszenia dokonanego przez poważnionego pracownika Zamawiającego. Rodzaj i ilość pojemników: kontener o poj. 1100 l - 7 szt., rozmieszczonych na czterech cmentarzach komunalnych. Szacunkowa ilość pojemników do opróżnienia w okresie obowiązywania umowy kontener 1100 l - 180 szt. - Koszy ulicznych na przystankach autobusowych. Częstotliwość wywozu: raz na tydzień. Rodzaj i ilość pojemników: kubeł uliczny 61 szt. Szacunkowa ilość kubłów ulicznych do opróżnienia w okresie obowiązywania umowy: - 3 172 szt., - Likwidacji dzikich wysypisk. Częstotliwość wywozu: na podstawie telefonicznego zgłoszenia dokonanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia 170 m3. - Wywóz odpadów stałych niesegregowanych od mieszkańców, za których Zamawiający przejmie obowiązek ich wywozu. Rodzaj pojemnika kubeł o pojemności 110 l lub worek o równoważnej pojemności. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz mieszkańców, za których przejęty został obowiązek wywozu nieczystości stałych, który będzie aktualizowany przed każdym miesiącem obowiązującej umowy. Szacunkowa ilość kubłów do opróżnienia: 240 szt. W zakresie wywozu odpadów z: - budynków komunalnych mieszkalnych oraz - od mieszkańców, za których Zamawiający przejmie obowiązek ich wywozu umowa z Wykonawcą zawarta zostanie na okres od 02.01.2013 r. do 30.06.2013 r. W pozostałych przypadkach określonych w Części 1 zamówienia umowa obowiązywać będzie od 02.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Szczegółowa lokalizacja, rodzaje pojemników do opróżnienia i wymagane częstotliwości wywozu z poszczególnych punktów w ramach Części 1 zamówienia określona jest w załączniku Nr 5 do SIWZ. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia szczegółowego harmonogramu opróżniania pojemników. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Część 2. Odbieranie i wywóz nieczystości ciekłych. Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników usytuowanych przy budynkach komunalnych Zamawiającego. Szacunkowa ilość nieczystości płynnych do wywiezienia w okresie obowiązywania umowy tj. od 02.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 3500 m3. Lokalizacja zbiorników i wymagana częstotliwości ich oprózniania w ramach Części 2 zamówienia określona jest w załączniku Nr 5 do SIWZ Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia szczegółowego harmonogramu opróżniania zbiorników. Harmonogram podlegał będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.35.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbieranie i wywóz, niesegregowanych odpadów stałych pochodzących z budynków komunalnych, cmentarzy komunalnych, koszy ulicznych i dzikich wysypisk.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANOTA ZDZISŁAW EKOM PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE, Zabłocie, ul. Tulipanów 3, 43-246 Strumień, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30310,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27177,12

  • Oferta z najniższą ceną: 27177,12 / Oferta z najwyższą ceną: 92369,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Odbieranie i wywóz nieczystości ciekłych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRZEGORZ PUCHAŁA FENIX, ul. Radoniowa 102, 43-440 Goleszów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60025,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60025,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.