eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej do Gimnazjum w Pierzchnicy oraz Szkoły podstawowej w Drugni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Pierzchnica: dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej do Gimnazjum w Pierzchnicy oraz Szkoły podstawowej w Drugni
Numer ogłoszenia: 162405 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Pierzchnicy, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5, 26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3538170, fax 041 3538620.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej do Gimnazjum w Pierzchnicy oraz Szkoły podstawowej w Drugni.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz 122 dzieci do Gimnazjum w Pierzchnicy i Szkoły Podstawowej w Drugni z nastepujących miejscowości: Podlesie, Strojnów, Wierzbie, Podstoła, Drugnia Rządowa, Drugnia. Średnia trasa dzienna autubusu wynosi 130 km.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu doknywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie dzialalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4. Aktualne zaswiadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że osoby, którebędą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia. 6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wykaz autobusów przystosowanych do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 8. Wykaz wykonanych w okresie trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie.9. Dokumenty stwierdzające, że osoby posiadają wymagane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Informajca banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierzchnica.bip.jur.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Pierzchnicy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5, 26-015 Pierzchnica, w biurze administracji szkolnej pokój nr 3 /parter kompleksu szkolnego/.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespól Szkól w Pierzchnicy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5, 26-015 Pierzchnica , w biurze administracji szkolnej pokój nr 3 /parter kompleksu szkolnego/.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.