eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Remont części budynku wraz z lokalami mieszkalnymi w miejscowości Godętowo i Witków gm. Łęczyce, pow. wejherowski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Pruszcz Gdański: Remont części budynku wraz z lokalami mieszkalnymi w miejscowości Godętowo i Witków gm. Łęczyce, pow. wejherowski
Numer ogłoszenia: 162389 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części budynku wraz z lokalami mieszkalnymi w miejscowości Godętowo i Witków gm. Łęczyce, pow. wejherowski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Godętowo 5 m 1, remontu części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Witków 5 m 2, remontu lokalu mieszkalnego w miejscowości Godętowo 7 m 3 gmina Łęczyce zgodnie z dołączonym projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, oględzinami technicznymi. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części w następujący sposób: 1.1 CZĘŚĆ I Zadanie A/1 Remont części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Godętowo 5 m 1 gm. Łęczyce, działka nr 35/5 przedmiotem, którego jest (cześć remontowa): a) Remont istniejących instalacji sanitarnych, wodociągowych, c o; elektrycznych; b) Wymiana pokrycia dachowego; c) Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu i stropu; d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; e) Wymiana zagrzybiałych tynków; f) Wymiana izolacji stropu; g) Przebudowę przyłącza energetycznego napowietrznego; h) Wzmocnienie tynków zewnętrznych, fugowanie oraz wzmocnienie fundamentów. Zadanie A/2 Remont części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Godętowo 5 m 1 gm. Łęczyce, działka nr 35/5 przedmiotem, którego jest (część inwestycyjna): a) Remont elewacji wraz z ociepleniem ścian; b) Wydzielenie pomieszczenia na kotłownię wraz ze zmianą ogrzewania. Wykonanie remontu z zadania A/1 oraz A/2 należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, oględzin technicznych szczegółowo opisującą zakres niezbędnych prac do wykonania. 1.2 CZĘŚĆ II Zadanie B/1. Remont części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Witków 5 m 2, gmina Łęczyce, działka nr 5/1 przedmiotem, którego jest (część remontowa): a) Remont istniejących instalacji sanitarnych, wodociągowych, c o.; b) Wymiana pokrycia dachowego; c) Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu i stropu; d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; e) Wymiana zagrzybiałych tynków; f) Ocieplenie stropu; g) Wymiana poszycia ścian na poddaszu. Zadanie B/2. Remont części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Witków 5 m 2, gmina Łęczyce, działka nr 5/1przedmiotem, którego jest (część inwestycyjna): a) Remont elewacji wraz z ociepleniem ścian. b) Ocieplenie dachu nad częścią mieszkalną. Wykonanie remontu z zadania B/1 oraz B/2 należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowo opisującą zakres niezbędnych prac do wykonania. 1.3 CZĘŚĆ III Zadanie C/1 Remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Godętowo 7 m 3, gm. Łęczyce, działka nr 35/3 przedmiotem, którego jest (część remontowa): a) Montaż sufitu z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym. b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. c) Montaż wentylacji. Zadanie C/2 Remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Godętowo 7 m 3, gm. Łęczyce, działka nr 35/3 przedmiotem, którego jest (część inwestycyjna): a) Wymiana westfalki na pieco-kuchnię lub Westfalkę z wężownicą. b) Montaż dwóch grzejników. c) Montaż pojemnościowego podgrzewacza wody z wężownicą i grzałką elektryczną. Wykonanie remontu z zadania C/1 oraz C/2 należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowo opisującą zakres niezbędnych prac do wykonania. 4.2. Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją remontową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy wynikających z Prawa budowlanego, 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 8) Lokale przeznaczone do remontu są zamieszkałe. 4.3 W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych. 3) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 4) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogi, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 5) koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, 6) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 7) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas budowy, 8) dokonania pomiarów instalacji elektrycznych, 9) uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej po remoncie kominów, 10) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami tj, ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz.U. z 8 stycznia 2013r. poz. 21) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U z 2012 r, poz. 391, z późn. zm.). 4.4 Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.21.13.10-5, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.26.26.90-4, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 135.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) składając ofertę na część I ZADANIE A/1 A/2 - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót remontowych lub inwestycyjnych kubaturowych o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda; b) składając ofertę na część II ZADANIE B/1 B/2 - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót remontowych lub inwestycyjnych kubaturowych o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda; c) składając ofertę na część III ZADANIE C/1 C/2 - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót instalacyjnych wewnętrznych c.o. o wartości co najmniej 10 tys. zł brutto każda; (potwierdzone dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone); Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) składając ofertę na część I, II - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w wykonaniu zamówienia, posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b) składając ofertę na część III - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w wykonaniu zamówienia, posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) Składając ofertę na część I, II: wykaz co najmniej dwóch robót remontowych lub inwestycyjnych kubaturowych o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda; b) składając ofertę na zadanie nr III: wykaz co najmniej dwóch robót instalacyjnych wewnętrznych c.o. o wartości co najmniej 10 tys. zł brutto każda;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z zał nr 1 do SIWZ. 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 3) Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - GWARANCJA na roboty budowlane - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważa się w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. O interpretacji zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają należytą realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi producenta materiałów budowlanych oraz normami technicznymi obowiązującymi w budownictwie, 2) zmian osobowych: zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W kryterium GWARANCJA na roboty budowlane wykonawca może uzyskać maksymalnie 6 pkt: 1) w przypadku zaoferowania gwarancji na okres 3 lat, Wykonawca otrzyma 0 pkt; 2) w przypadku zaoferowania gwarancji na okres 4 lat, Wykonawca otrzyma 3 pkt; 3) w przypadku zaoferowania gwarancji na okres 5 lat i więcej, Wykonawca otrzyma 6 pkt.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A/1 Remont części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Godętowo 5 m 1 gm. Łęczyce, działka nr 35/5 przedmiotem, którego jest (cześć remontowa): a) Remont istniejących instalacji sanitarnych, wodociągowych, c o; elektrycznych; b) Wymiana pokrycia dachowego; c) Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu i stropu; d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; e) Wymiana zagrzybiałych tynków; f) Wymiana izolacji stropu; g) Przebudowę przyłącza energetycznego napowietrznego; h) Wzmocnienie tynków zewnętrznych, fugowanie oraz wzmocnienie fundamentów. Zadanie A/2 Remont części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Godętowo 5 m 1 gm. Łęczyce, działka nr 35/5 przedmiotem, którego jest (część inwestycyjna): a) Remont elewacji wraz z ociepleniem ścian; b) Wydzielenie pomieszczenia na kotłownię wraz ze zmianą ogrzewania. Wykonanie remontu z zadania A/1 oraz A/2 należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, oględzin technicznych szczegółowo opisującą zakres niezbędnych prac do wykonania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.21.13.10-5, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.26.26.90-4, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 135.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na roboty budowlane - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B/1. Remont części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Witków 5 m 2, gmina Łęczyce, działka nr 5/1 przedmiotem, którego jest (część remontowa): a) Remont istniejących instalacji sanitarnych, wodociągowych, c o.; b) Wymiana pokrycia dachowego; c) Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu i stropu; d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; e) Wymiana zagrzybiałych tynków; f) Ocieplenie stropu; g) Wymiana poszycia ścian na poddaszu. Zadanie B/2. Remont części budynku wraz z lokalem mieszkalnym w miejscowości Witków 5 m 2, gmina Łęczyce, działka nr 5/1przedmiotem, którego jest (część inwestycyjna): a) Remont elewacji wraz z ociepleniem ścian. b) Ocieplenie dachu nad częścią mieszkalną. Wykonanie remontu z zadania B/1 oraz B/2 należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowo opisującą zakres niezbędnych prac do wykonania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.21.13.10-5, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.26.26.90-4, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 135.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na roboty budowlane - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie C/2 Remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Godętowo 7 m 3, gm. Łęczyce, działka nr 35/3 przedmiotem, którego jest (część inwestycyjna): a) Wymiana westfalki na pieco-kuchnię lub Westfalkę z wężownicą. b) Montaż dwóch grzejników. c) Montaż pojemnościowego podgrzewacza wody z wężownicą i grzałką elektryczną. Wykonanie remontu z zadania C/1 oraz C/2 należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowo opisującą zakres niezbędnych prac do wykonania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 135.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja na roboty budowlane - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.