eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bardo › Remont drogi transportu rolnego położonej częściowo na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 14 - obręb Bardo i na dział działce o numerze ewidencyjnym gruntów 241 - obręb Potworów.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Bardo: Remont drogi transportu rolnego położonej częściowo na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 14 - obręb Bardo i na dział działce o numerze ewidencyjnym gruntów 241 - obręb Potworów.
Numer ogłoszenia: 162365 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Bardo, ul. Rynek 2, 57-256 Bardo, woj. dolnośląskie, tel. 074 8171478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bardo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi transportu rolnego położonej częściowo na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 14 - obręb Bardo i na dział działce o numerze ewidencyjnym gruntów 241 - obręb Potworów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, tj. remontu drogi transportu rolnego położonej częściowo na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 14 - obręb Bardo i na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 241 - obręb Potworów. Klasa techniczna drogi L - funkcja transportu rolnego. Szerokość jezdni - 3,00 m, pobocze ziemne o szerokości 0,5 m. Spadek poprzeczny jednostronny. Długość w/w drogi przeznaczonej do remontu wynosi 1437 mb. Profil podłużny - spadki podłużne przedmiotowej drogi przewidziane są zgodnie z ukształtowaniem terenu. Na całym odcinku remontowanej drogi przyjęto spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunkach zgodnych z przekrojami konstrukcyjnymi. Przekrój konstrukcyjny w km 0+000 - 0+137: warstwa ścieralna z masy bitumicznej o gr. 4 cm, podbudowa zasadnicza gr. 8 cm, podbudowa pomocnicza o gr. 15 cm, warstwa odsączająca o gr. 10 cm, oraz podłoże gruntowe. Przekrój konstrukcyjny w km 0+137 - 1+437: górna warstwa nawierzchni tłuczniowej o gr. 8 cm, dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej gr. 15 cm, warstwa odcinająca o gr. 10 cm, podłoże gruntowe. Pobocza należy wykonać z materiału uzyskanego z korytowania w miejscach gdzie są one zaniżone, a zawyżone pobocza w ilości 330 m2 i gr. 0,3 m należy ściąć. W km od 0+139 - 0+233 obustronnie należy przeprowadzić ścięcie skarp w celu uzyskania miejsca do wbudowania warstw konstrukcyjnych, oraz usytuowania obustronnie poboczy. Elementy odwodnienia - w km 0+104,8 do 0+155 należy ułożyć po lewej stronie drogi korytka betonowe na ławie fundamentowej gr. 15 cm o łącznej długości 60 m. Na odcinku od połączenia z ulicą Spacerową należy przedłużyć krawężnik na długości 45 m z obniżeniem na zjazdach, w celu skierowania wód opadowych do istniejącej kanalizacji burzowej. Z uwagi na brak możliwości odwodnienia rowami, odwodnienie pozostaje jak dotychczas tj. zgodnie z przyjętymi spadkami. Powierzchnie zjazdów z mas bitumicznych: zjazd nr 1 - 94,5 m2, zjazd nr 2 - 61,5 m2, zjazd nr 3 - 30 m2, zjazd nr 4 - 75 m2, łącznie powierzchnia zjazdów bitumicznych wynosi 261 m2. Na połączeniach tych zjazdów z istniejącymi drogami należy ułożyć krawężnik betonowy na płasko, na podsypce cementowo - piaskowej, w sposób zabezpieczający masę bitumiczną przed działaniem kół pojazdów. Powierzchnie zjazdów o nawierzchni tłuczniowej: zjazd nr 5 - 53 m2, zjazd nr 6 - 25 m 2, zjazd nr 7 i 8 - 50 m2, zjazd nr 9 - 20 m2, zjazd nr 10 - 33 m2, zjazd nr 11 - 80 m2, łącznie powierzchnia zjazdów o nawierzchni tłuczniowej wynosi 261 m2. Ogólna powierzchnia remontowanej drogi - 4311 m2, w tym: powierzchnia o nawierzchni bitumicznej - 411 m2, powierzchnia zjazdów bitumicznych - 261 m2, powierzchnia o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej 258 m2, powierzchnia o nawierzchni tłuczniowej - 3642 m2, powierzchnia zjazdów o nawierzchni tłuczniowej - 261 m2, ułożenie koryt ściekowych betonowych na ławie betonowej B-15 gr. 15 cm - 61 mb, ułożeniekrawężników betonowych typ uliczny na ławie betonowej - 56 mb. Przed rozpoczęciem robót należy geodezyjnie wyznaczyć oś remontowanej drogi, oraz miejsce posadowienia koryt. Należy również zachować następujący tok zadań: przyjęcie placu budowy od inwestora, przyjęcie od inwestora dokumentów i wewnętrznego dziennika budowy, uzgodnienie z inwestorem warunków zajęcia pasa drogowego, poinformowanie inwestora i inspektora nadzoru o rozpoczęciu robót. Podstawowym warunkiem należytego wykonania robót jest przestrzeganie reżimu technologicznego w tym m.in. wyznaczenie geodezyjne podstawowych parametrów i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wyasfaltowanego odcinka drogi w obszarze istniejącej mapy zasadniczej, wraz ze wpisem do wyżej wymienionego dziennika budowy, stosowanie materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnych z obowiązującymi przepisami i normami, prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgodnie ze sztuką budowlaną, oraz współpraca z inwestorem i inspektorem nadzoru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej dwie inwestycje tego typu; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się (w oparciu o art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych): 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również (w oparciu o art. 24 ust.2 prawa zamówień publicznych) wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków tzn. brak wymaganego w rozdz. V złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków oraz udokumentowania spełniania warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5. Wykonawcy zgodnie z art.23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo); b) oświadczenie o aktualnym wpisie we właściwym rejestrze lub oświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia, oddzielnie przez każdy podmiot występujący wspólnie; c) złożenie w ofercie, przez każdego wykonawcę występującego wspólnie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi zgodnie z zapisem w rozdz. V ust.2 oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust.1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego; 5.1. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. (art. 141 ustawy). 5.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; 5.3. Wszelka korespondencja dokonywana będzie z wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: nr 1 - Oświadczenie o aktualnym wpisie lub zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia - załącznik nr 3; nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i wynikające z art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: nr 3 - Oświadczenie wykonawcy stwierdzające, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawcy przedłożą: nr 4 - Formularz cenowy potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, sporządzony wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z kosztorysem ofertowym wg załącznika nr 5 do SIWZ; Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, c) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum) dokumenty wymienione jako nr 1 i nr 2 powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Pozostałe dokumenty składa się wspólnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/bardo-gmina

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 57-256 Bardo ul.Rynek 2.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Bardo ul. Rynek 2, 57-256 Bardo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.11.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.