eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otyń › Remont nawierzchni ul. Szkolnej w m. Bobrowniki - dz. nr 594/3, 595/2, 595/1, 243, 570/2 - dł. 0,250 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Otyń: Remont nawierzchni ul. Szkolnej w m. Bobrowniki - dz. nr 594/3, 595/2, 595/1, 243, 570/2 - dł. 0,250 km
Numer ogłoszenia: 162305 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otyń, Rynek 1, 67-106 Otyń, woj. lubuskie, tel. 068 3550215 w. 36, fax 068 3550214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ul. Szkolnej w m. Bobrowniki - dz. nr 594/3, 595/2, 595/1, 243, 570/2 - dł. 0,250 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności: 1. Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych + operat powykonawczy - 0,284 km - Rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych 35x35x5 cm 40,00*[0,35*2,25]*0,50+15,00*1,20 - 70,00 m2 - Rozebranie obrzeża bet. 20x6 cm 40,00+15,00+1,20 - 56,20 m - Rozebranie krawężnika bet. 30x15 cm stojącego i na leżąco łącznie z ławą betonową 80,00+190,00 - 270,00 m - Rozebranie nawierzchni betonowej gr. 15 cm przy podłączeniu od ulicy Lipowej [15,00+9,00]*0,50*5,0 - 60,00 m2 -Transport gruzu z terenu rozbiórki na odległość do 5 km 70,000,05+56,20*0,20*0,06+270,00*0,30*0,15+60,00*0,15+270,00*0,05 38,82 m3 2. Roboty ziemne - Wykopy ręczne w gruncie kat. III z transportem na odl. 5 km - pod tłuczeń, rowek krawężnika, ściek i chodnik 60,00*0,05+[3,14*12,00*0,25+70,00]*0,25*0,20+146,70*0,40*0,15+61,70*0,20*0,20+[ściek]35,00*0,60*0,25+[chodnik][27,00+50,00+15,00]*1,50*0,15 - 44,19 m3 3. Podbudowy - Oczyszczenie ręczne lokalnych wgłębień i wyboi - 150,00 m2 - Naprawa wyboi nawierzchni betonowej przy pomocy grysu i emulsji asfaltowej na gorąco przy średniej głębokości wyboi 4 cm - 150,00 m2 - Oczyszczenie ręczne nawierzchni betonowej w miejscu pęknięć i szczelin dylatacyjnych - 250,00 m2 - Ułożenie siatki Polipropylenowej typu TENSOR przymocowanej do betonu kołkami rozporowymi - 250,00 m2 - Ułożenie podbudowy tłuczniowej gr.20,0 cm przy podłączeniu do ulicy Lipowej - 60,00 m2 -Oczyszczenie dwukrotne nawierzchni betonowej przed ułożeniem masy bitumicznej 284,50*5,00+15,00*6,00*0,50+[6,00*6,00-3,14*36,00*0,25]+[12,00+5,00]*0,50*6,00 - 1526,24 m2 - Dwukrotne skropienie podbudowy i warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową 284,50*5,00+15,00*6,00*0,50+[6,00*6,00-3,14*36,00*0,25]+[12,00+5,00]*0,50*6,00 - 1526,20 m2 - Ułożenie warstwy wyrównawczo - profilującej z masy asfaltobetonowej średnioziarnistej w ilości 75 kg/m2 1526,24*0,075 - 114,47 m2 4. Nawierzchnie - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego drobnoziarnistego gr. 3 cm - 1526,20 m2 - Wykonanie muldy zwalniającej z masy asfaltobetonowej 0,75*0,12*0,50*2+0,50*0,12=[0,09+0,06]*5,00*2sztuki= 1,50m3*2,40t - 3,60 Mg 5. Urządzenie bezpieczeństwa ruchu - Oznakowanie poziome malowanie pasów farbą chlorokauczukową na Muldzie 2,00*5,00*2sztuki=20,0m2*30% - 6,00 m2 - Oznakowanie pionowe - Ustawienie słupków do znaków drogowych A-7 i Muldy - 3,00 szt. - Ustawienie znaków - 3,00 szt. - Ustawienie tabliczek - 2,00 szt 6. Elementy ulic - Ułożenie krawężnika betonowego 30*15 łącznie na stojąco i leżąco 79,42+146,70+61,70+8,00 - 295,82 m - Ułożenie ścieku prefabrykowanego gr. 15 cm -35,00 m - Wykonanie ławy betonowej z betonu B-10 pod krawężnik stojący i leżący oraz pod ściek 295,82*0,0625+35,00*0,07 - 20,94 m3 - Nawierzchnia chodnika z betonowej kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. gr. 5 cm [27,00+50,00+15,00]*1,50 - 138,00 m2 - Ustawienie obrzeża betonowego 30*8 27,00+50,00+1,50+36,00+15,00+18,00+4,00 151,50 m - 151,50 m - Profilowanie poboczy ulicy Szkolnej [295,30+35,00]*1,00 - 330,82 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty drogowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują w swoim zespole osobą - kierownikiem budowy - z uprawnieniami o specjalności drogowej, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. nr 2 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wymagane minimum - osoba z uprawnieniami kierownika budowy o specjalności drogowej, osoba ta powinna posiadać aktualny wpis do izby inżynierów; do oferty należy dołączyć decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego danej osoby oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów (należy sporządzić powyższy wykaz według załączonego wzoru); (zał. nr 3 do SIWZ) e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. nr 4do SIWZ ), minimalne wymagania: wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 5 zadań związanych z robotami drogowymi; f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (wg załącznika nr 5do SIWZ ) ; 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 lit. b), d) i e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) lit. a), b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2) lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2) oraz w pkt 10 ppkt 1) lit. c) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ppkt 3 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Otyniu ul. Rynek 1 67-1006 Otyń.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 11:15, miejsce: Urząd Gminy w Otyniu ul. Rynek 1 67-106 Otyń pokój 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.