eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa i montaż stałych zapór drogowych oraz kolczatki stacjonarnej na międzynarodowe drogowe przejście graniczne w Bobrownikach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Białystok: Dostawa i montaż stałych zapór drogowych oraz kolczatki stacjonarnej na międzynarodowe drogowe przejście graniczne w Bobrownikach.
Numer ogłoszenia: 162299 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, ul. Adama Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74-39-362, fax 085 7439320, 7439254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stałych zapór drogowych oraz kolczatki stacjonarnej na międzynarodowe drogowe przejście graniczne w Bobrownikach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stałych zapór drogowych oraz kolczatki stacjonarnej na międzynarodowe drogowe przejście graniczne w Bobrownikach. 2. Zadanie 1 - 20 sztuk stałych zapór drogowych: 1) długość: a) 2,5m - 2 szt., b) 3m - 7 szt., c) 3,5m - 4 szt., d) 4m - 6 szt., e) 6m - 1 szt., 2) sterowane z pulpitu jak i drogą radiową, możliwość uzbrojenia w detektory umożliwiające współpracę z systemem kontroli dostępu opartym na kartach magnetycznych lub zbliżeniowych; 3) sprawne funkcjonowanie w przedziale temperatur od -30 stopni C do +60 stopni C; 4) ramię aluminiowe z naklejkami, lakierowane; barwa - na przemian kolor biały i czerwony; 5) urządzenie musi mieć możliwość awaryjnego podnoszenia i opuszczania, niezależnego od zasilania właściwego; 6) montaż podpór zależny od długości ramienia (w sytuacji długich ramion podpora musi być ruchoma); 7) zapora elektrohydrauliczna; 8) zasilanie 230V lub 380V; 9) czas otwierania: a) szlabanów o długości do 4 m - od 2 do 4 s., b) szlabanów o długości do 6 m - od 5 do 8 s., 10) max liczba cykli otwierania-zamykania: a) szlabanów o długości do 4 m - około 300/h, b) szlabanów o długości do 6 m - około 180. 3. Zadanie 2 - jeden komplet kolczatki stacjonarnej: 1) długość 800 cm; 2) urządzenie wyposażone w automat sterujący oraz sterowane z pulpitu; 3) urządzenie przystosowane do pracy w środowisku o skrajnie intensywnym nasileniu ruchu; 4) urządzenie przeznaczone dla samochodów ciężarowych; 5) urządzenie musi sprawnie funkcjonować w przedziale temperatur od -30 stopni C do +60 stopni C; 6) elementy elektryczne i elektroniczne oraz elementy mechaniczne urządzenia zaizolowane i właściwie zabezpieczone przed wpływem skrajnie niekorzystnych czynników jak sól oraz produkty chemiczne służące do zimowego utrzymania płyty przejścia, produkty ropopochodne, wilgoć, woda, itp.; 7) kolce wykonane ze stali ocynkowanej, zamontowane (co 100mm) na ułożyskowanym wałku; 8) wierzchnia pokrywa kolczatki wykonana z odpowiedniej grubości blachy ryflowanej zmniejszającej poślizg kół pojazdów; 9) kolczatka musi być zamocowana do odpornego i twardego podłoża przystosowanego do nacisku wywieranego przez pojazdy ciężarowe - wylewki niezbędne do zamontowania urządzenia muszą być wykonane z betonu odpowiedniej klasy i zabezpieczone przed przemarzaniem gruntu. 4. Okres gwarancji na stałe zapory drogowe oraz kolczatkę stacjonarną, nie krótszy niż 24 miesiące. 5. Czas dojazdu serwisu na zgłoszone Wykonawcy uszkodzenie nie dłużej niż 3 dni od chwili powiadomienia (telefonicznie lub faksem). 6. W okresie pogwarancyjnym, zapewnienie serwisu i części zamiennych, na okres 36 miesięcy. 7. Przeszkolenie pracowników Straży Granicznej w zakresie obsługi. 8. Mapkę z miejscem montażu stałych zapór drogowych oraz kolczatki stacjonarnej zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.82.11.00 - Bariery drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.81.10 - Bariery drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 1) Zadanie 1 - stałe zapory drogowe - 4000,00 zł (cztery tysiące złotych); 2) Zadanie 2 - kolczatka stacjonarna - 500,00 zł (pięćset złotych). 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego Kredyt Bank S.A. II o/Białystok Nr 26150013441213400104710000, z dopiskiem: wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę i montaż stałych zapór drogowych oraz kolczatki stacjonarnej na mdpg w Bobrownikach. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zostać złożone w sekretariacie Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM i być ważne przez cały okres związania ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. 3. Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: wykaz co najmniej 2 dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik Nr 3 do SIWZ; 4) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: opisy lub fotografie; 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1, 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział ds. Zamówień Publicznych Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel (085) 74 39 387, faks (085) 74 39 254..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, pokój nr 49..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w kwestiach formalnych - Pani Katarzyna Oniszczuk inspektor w Oddziale do spraw Zamówień Publicznych Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. (085) 74 39 387, faks: (085) 74 39 254, w godz. 9.00 - 15.00. e-mail: koniszczuk@bialystok.uw.gov.pl w kwestiach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia - Pani Anna Gorlewska inpektor w Oddziale ds. Inwestycji w Wydziale Infrastruktury Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 42, tel. (085) 74 39 225, faks: (085) 74 39 588, w godz. 9.00 - 15.00. e-mail:agorlewska@bialystok.uw.gov.pl

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 sztuk stałych zapór drogowych: 1) długość: a) 2,5m - 2 szt., b) 3m - 7 szt., c) 3,5m - 4 szt., d) 4m - 6 szt., e) 6m - 1 szt., 2) sterowane z pulpitu jak i drogą radiową, możliwość uzbrojenia w detektory umożliwiające współpracę z systemem kontroli dostępu opartym na kartach magnetycznych lub zbliżeniowych; 3) sprawne funkcjonowanie w przedziale temperatur od -30 stopni C do +60 stopni C; 4) ramię aluminiowe z naklejkami, lakierowane; barwa - na przemian kolor biały i czerwony; 5) urządzenie musi mieć możliwość awaryjnego podnoszenia i opuszczania, niezależnego od zasilania właściwego; 6) montaż podpór zależny od długości ramienia (w sytuacji długich ramion podpora musi być ruchoma); 7) zapora elektrohydrauliczna; 8) zasilanie 230V lub 380V; 9) czas otwierania: a) szlabanów o długości do 4 m - od 2 do 4 s., b) szlabanów o długości do 6 m - od 5 do 8 s., 10) max liczba cykli otwierania-zamykania: a) szlabanów o długości do 4 m - około 300/h, b) szlabanów o długości do 6 m - około 180. 11) okres gwarancji na stałe zapory drogowe oraz kolczatkę stacjonarną, nie krótszy niż 24 miesiące; 12) czas dojazdu serwisu na zgłoszone Wykonawcy uszkodzenie nie dłużej niż 3 dni od chwili powiadomienia (telefonicznie lub faksem); 13) w okresie pogwarancyjnym, zapewnienie serwisu i części zamiennych, na okres 36 miesięcy; 14) przeszkolenie pracowników Straży Granicznej w zakresie obsługi; 15) mapkę z miejscem montażu stałych zapór drogowych oraz kolczatki stacjonarnej zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.82.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jeden komplet kolczatki stacjonarnej: 1) długość 800 cm; 2) urządzenie wyposażone w automat sterujący oraz sterowane z pulpitu; 3) urządzenie przystosowane do pracy w środowisku o skrajnie intensywnym nasileniu ruchu; 4) urządzenie przeznaczone dla samochodów ciężarowych; 5) urządzenie musi sprawnie funkcjonować w przedziale temperatur od -30 stopni C do +60 stopni C; 6) elementy elektryczne i elektroniczne oraz elementy mechaniczne urządzenia zaizolowane i właściwie zabezpieczone przed wpływem skrajnie niekorzystnych czynników jak sól oraz produkty chemiczne służące do zimowego utrzymania płyty przejścia, produkty ropopochodne, wilgoć, woda, itp.; 7) kolce wykonane ze stali ocynkowanej, zamontowane (co 100mm) na ułożyskowanym wałku; 8) wierzchnia pokrywa kolczatki wykonana z odpowiedniej grubości blachy ryflowanej zmniejszającej poślizg kół pojazdów; 9) kolczatka musi być zamocowana do odpornego i twardego podłoża przystosowanego do nacisku wywieranego przez pojazdy ciężarowe - wylewki niezbędne do zamontowania urządzenia muszą być wykonane z betonu odpowiedniej klasy i zabezpieczone przed przemarzaniem gruntu. 10) okres gwarancji na stałe zapory drogowe oraz kolczatkę stacjonarną, nie krótszy niż 24 miesiące; 11) czas dojazdu serwisu na zgłoszone Wykonawcy uszkodzenie nie dłużej niż 3 dni od chwili powiadomienia (telefonicznie lub faksem); 12) w okresie pogwarancyjnym, zapewnienie serwisu i części zamiennych, na okres 36 miesięcy; 13) przeszkolenie pracowników Straży Granicznej w zakresie obsługi; 14) mapkę z miejscem montażu stałych zapór drogowych oraz kolczatki stacjonarnej zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.82.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.