Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Ostrów Wielkopolski: Sporządzenie opinii o wartości nieruchomości gruntowych, w celu ustalenia i aktualizacji opłat rocznych za nieruchomości Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oddanych w użytkowanie wieczyste.
Numer ogłoszenia: 162253 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie opinii o wartości nieruchomości gruntowych, w celu ustalenia i aktualizacji opłat rocznych za nieruchomości Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oddanych w użytkowanie wieczyste..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości gruntowych, w celu ustalenia i aktualizacji opłat rocznych za nieruchomości Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski oddanych w użytkowanie wieczyste. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opinie winny zostać sporządzone w formie operatów szacunkowych odrębnie dla każdej nieruchomości i winny określać wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności. Ilość: 389 sztuk. UWAGA! Wycenie podlega grunt. II. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza - w dniu podpisania umowy otrzyma bazę danych niezbędną do wykonania przedmiotowego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Projektów i Wycen Nieruchomości s.c. Stanisław M. Wegner, Ewa Wegner, Tomasz Wegner, ul. Jasińskiego 21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57416,40
Oferta z najniższą ceną: 57416,40 / Oferta z najwyższą ceną: 167465,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne (duża liczba wykonawców mogących świadczyć takie usługi), o ustalonych standardach jakościowych (reguluje je ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zmianami), wartość zamówienia jest mniejsza niż 193.000 euro, tj. 24.194 euro. Podstawa prawna: art. 70. Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ spełnione zostały przesłanki pozwalające na wybór trybu.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego oraz kanalizacji deszczowej na ulicy Zduńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa budynku rekreacyjnego wraz z rewitalizacją parku pałacowego w zespole pałacowym Buchholtza w Supraślu
- Budowa Wiejskiego Domu Rzemiosła w miejscowości Podmąchocice
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych (2 części) "
- Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Toruńskiej 53 w Bydgoszczy
- Dokumentacja projektowa - Modernizacja sieci strukturalnej - O/Biłgoraj
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.