eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Czyszczenie nawierzchni dróg krajowych nr 45, 46, 46a, 94 na terenie administrowanym przez GDDKiA O/Opole Rejon w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Opole: Czyszczenie nawierzchni dróg krajowych nr 45, 46, 46a, 94 na terenie administrowanym przez GDDKiA O/Opole Rejon w Opolu
Numer ogłoszenia: 162238 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie nawierzchni dróg krajowych nr 45, 46, 46a, 94 na terenie administrowanym przez GDDKiA O/Opole Rejon w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamiatanie jezdni, utwardzonych poboczy, opasek bezpieczeństwa, chodników i ścieżek rowerowych, chemiczne usuwanie chwastów z powierzchni utwardzonych, utrzymanie czystości i estetyki terenów zieleni poprzez grabienie liści wraz ze strzyżeniem trawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w tym spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w tym posiadają stosowne uprawnienia / zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie czyszczenia nawierzchni dróg oraz transportu i utylizacji zgromadzonych odpadów) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym charakterze tj. w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to w tym okresie) wykazać że wykonał usługi związane z mechanicznym czyszczeniem nawierzchni jezdni dróg i placów o wartości min. 50 000 zł Wykonawca musi dysponować n/w potencjałem sprzętowo-transportowym lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia, zapewniającym wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych: - zamiatarka mechaniczna samojezdna lub doczepna wraz z nośnikiem - min.1 szt. w przypadku użycia zamiatarek doczepnych Wykonawca musi dysponować jednostkami transportowymi o ładowności powyżej 3 tony w ilości co najmniej 1 szt. do ewentualnego przewozu zebranego urobku z miejsca pozyskania na wysypisko Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 20 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 IDW, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Informację o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku w zakresie doświadczenia - o którym mowa w pkt 7.2.1. IDW, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie - Wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego - o którym mowa w pkt 7.2.2 IDW - na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie sprzęt, którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu - Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia - pkt 7.2.3. IDW (tj. 20.000,00 zł).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl>>Oddziały-GDDKiA w Opolu>>zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Opolu, ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Opolu, ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy, pok. 3 rdkopole@opole.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Opolu, ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy, rdkopole@opole.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.