eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Bieżące utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Raszyn w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Raszyn: Bieżące utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Raszyn w roku 2009
Numer ogłoszenia: 16219 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Raszyn w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu przedmiotu zamówienia należą; Remonty nawierzchni bitumicznych w tym: - rozbiórki istniejących nawierzchni(mechanicznie) - 350 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznych - 3000 m2, - rozbiórka podbudowy tłuczniowej (mechanicznie) - 500 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej - 7000 m2 - wykonanie warstwy wiążącej grub. 4 cm - 4000 m2 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grub. 4 cm - 2000 m2 - naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywanych na zimno - 800 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami - 18000 m2 Remonty nawierzchni brukowych w tym: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm - 500 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 500 m2 - rozebranie krawężników z ława - 500 mb - rozebranie obrzeży - 400 mb, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej - 1000 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm - 500 m2 - ustawienie obrzeży betonowych 6x30 cm - 200 mb - ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem B-10 - 300 mb - wykonanie koryta ziemnego w gruncie II-IV kat. grub. 10 cm z wywozem ziemi - 1000 m2 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm - 500 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 10 cm - 1000 m2 Naprawa dróg gruntowych i z destruktu w tym: - profilowanie dróg polnych z uzupełnieniem ubytków materiałem rodzimym - 4000 m2 - mechaniczne zagęszczanie dróg gruntowych - 4000 m2 Remont i wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego: - profilowanie dróg z uzupełnieniem ubytków - 6000 m2 - mechaniczne zagęszczanie dróg ulepszonych - 6000 m2 - wykonanie nowych nawierzchni z destruktu asfaltowego grub. 15 cm - 6000 m2 Roboty różne: - regulacja studni kanalizacyjnych - 100 szt. - regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 150 szt. - regulacja studni telekomunikacyjnych - 20 szt. - regulacja kratek ściekowych 80 - szt. UWAGA: Podane wyżej ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb zamawiającego. UWAGA: Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 letniej (trzyletniej) gwarancji na wbudowane materiały i wy-konane roboty nawierzchniowe dróg i chodników, oraz 1 rok (jednorocznej) gwarancji na wykonane remonty cząstkowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15000 zł (piętnaście tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa) 5. Udzielą gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/ - UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszcza-niem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł. (bez podatku VAT), (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością) 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.: - 2 osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - min. 10 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie) W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących, zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom. Osoby posiadające uprawnienia budowlane powinny być członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego Jeżeli w powyższym wykazie osób znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do gotowości wykonania przedmiotowego zamówienia. 5. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku zlecania określonych prac Podwykonawcom/ 6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 300 tys. zł.- 7. Potwierdzenie wniesienia wadium w wymaganej wysokości, terminie i formie. 8. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Raszyn, ul. Szkolna 2a pokój 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Raszyn, ul. Szkolna 2a Biuro Obsługi Mieszkańców, parter, pokój 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.