Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Piaseczno: Zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faksów a także papieru kserograficznego i komputerowego
Numer ogłoszenia: 162121 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faksów a także papieru kserograficznego i komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faksów a także papieru kserograficznego i komputerowego. Uszczegółowiony zakres zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GLOBAL SERWIS Sp. z o.o., ul. Powstańców Warszawy 11A, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 180840,60
Oferta z najniższą ceną: 180840,60 / Oferta z najwyższą ceną: 189511,14
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający Gmina Piaseczno mogła udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę ponieważ przedmiotem zamówienia była dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia była mniejsza niz kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faksów oraz papieru kserograficznego i komputerowego jest dostawą powszechnie dostępną, typową dla branży i może być świadczona przez większość podmiotów. O powszechności świadczy wielość podmiotów występujących na rynku. Świadczone dostawy posiadają ustalone standardy jakościowe i mają charakter typowy, niewymagający indywidualnego podejścia. Dostawy są w pełni porównywalne a jedynym różniącym je czynnikiem jest cena.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Budynek ul. Puławska 42A - Termomodernizacja budynku wraz z adaptacją pomieszczeń
- Przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Marka - Etap I wraz z łącznikiem ul. Księdza Marka i ul. Balladyny w Piasecznie (...) oraz Przebudowa drogi gminnej ul. Balladyny w Piasecznie (...)
- "Termomodernizacja budynku przy ul. 11 Listopada 64 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Leśnej 45 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Lechitów 20 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących III
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.