eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu od 1.09.2011r. do 31.08.2014r., zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Enion S.A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Nowy Targ: Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu od 1.09.2011r. do 31.08.2014r., zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Enion S.A
Numer ogłoszenia: 162102 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104690 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu od 1.09.2011r. do 31.08.2014r., zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Enion S.A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu od 1.09.2011r. do 31.08.2014r., zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Enion S.A. CPV 50232100-1 - usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ ciągły dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia, 2/ przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych wraz z ich regulacją, 3/ wymiany źródeł światła i zabezpieczeń wraz z gniazdami, 4/ wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów sterowania oświetleniem, 5/ naprawę uszkodzonych kabli i przewodów w słupach, podwieszanie zerwanych przewodów, 6/ wymianę elementów stanowiących wyposażenie opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych, 7/ wymianę lub naprawę uszkodzonych drzwiczek i wnęk latarń, 8/ dyspozycyjność w celu natychmiastowej naprawy i usuwania awarii urządzeń oświetlenia stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa, 9/ wykonywanie pomiarów wymaganych odpowiednimi przepisami, w tym m.in. skuteczności ochrony od porażeń, uziemień, izolacji kabli i przewodów, 10/ właściwe zabezpieczenie antykorozyjne elementów instalacji oświetleniowej, 11/ czyszczenie odbłyśników i całych opraw z brudu i kurzu, 12/ oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego urządzeń oświetleniowych, 13/ okresową kontrolę stanu oświetlenia przeprowadzaną wspólnie z zamawiającym. 3.Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1/ zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, określonych w kalendarzu świeceń, o ile zamawiający nie postanowi inaczej, 2/ ponoszenie pełnej odpowiedzialności za bezpieczne funkcjonowanie oświetlenia ulicznego, 3/ utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, zgodnie z zaleceniami producentów opraw, gruntowne mycie opraw minimum po 50 % ogólnej liczby opraw w ciągu roku, głównie w centrum miasta, harmonogram mycia opraw musi być uzgodniony i zatwierdzony przez zamawiającego 4/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnień, 5/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, 6/ utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń, tj.: a)pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci; ewentualne ubytki uzupełniane drzwiczkami i pokrywami, b)jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i jednolity typ i kolor źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania; c)metalowe części urządzeń i słupów bez śladów korozji, ubytków farby i w jednolitym kolorze, d)metalowe słupy otaśmowane foliową taśmą do wysokości wnęki bezpiecznikowej, 7/ utrzymanie zamkniętych, oznakowanych i zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich wnęk słupowych i szaf rozdzielczo - pomiarowych, 8/ prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci, 9/ fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w telefon, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach, 10/ prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi pracami oraz wymaganej przepisami, 11/ bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od służb komunalnych i mieszkańców; czas ich likwidacji określa się następująco: a)awarie w wyniku których nieczynne są całe obwody świecenia na ulicach miasta muszą być usuwane niezwłocznie po ich wystąpieniu, jednak nie później niż 12 godzin po ich zgłoszeniu, b)awarie pojedynczych opraw na głównych ulicach miasta (powiatowych, wojewódzkich i krajowych oraz centrum miasta) muszą być usuwane niezwłocznie po ich wystąpieniu, jednak nie później niż 48 godzin po ich zgłoszeniu, c)awarie pojedynczych opraw poza głównymi ciągami komunikacyjnymi muszą być usuwane niezwłocznie po ich wystąpieniu, jednak nie później niż 96 godzin po ich zgłoszeniu, 12/ niezwłoczna likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki podziału sieci, zdewastowana wnęka słupowa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.), 13/ wykonywanie przeglądów i pomiarów określonych w odpowiednich przepisachdotyczących eksploatacji elektrycznego oświetlenia zewnętrznego, 14/ zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia, 15/ w przypadku awarii napowietrznej sieci oświetleniowej bądź zasilania szafyoświetleniowej, nie należącej do zamawiającego, natychmiastowe powiadomienie pogotowia dystrybutora energii elektrycznej i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii, 16/ uczestniczenie w odbiorach inwestycji prowadzonych na sieci oświetleniowej; nowe urządzenia włącza się do konserwacji po podpisaniu protokołu przekazania, 17/ dokonywanie na własny koszt wszelkich uzgodnień i uzyskiwanie zezwoleń koniecznych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 18/ wykonanie wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a niewymienionych w dokumentach, 19/ zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń podstawowych elementów (słupy, wysięgniki,oprawy, szafki rozdzielczo - sterownicze, kable ziemne i linie napowietrzne), 20/ zgłaszanie zamawiającemu i policji dewastacji urządzeń oświetlenia, 21/ porządkowanie terenu natychmiast po usunięciu awarii lub dokonanej naprawie, 22/ wykonywanie dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych oświetlenia, zleconych przez zamawiającego w ramach umowy, w szczególności: a/ wymiana bądź naprawa uszkodzonych kabli, b/ prostowanie pochylonych słupów, c/ naprawa słupów, opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych, które zostały zdewastowane bądź zniszczone w wyniku zdarzenia losowego, d/ demontaż opraw, które są zbędne, e/ montaż opraw na słupach. 4.Zamawiający informuje, że: 1/ ilość punktów świetlnych bez gwarancji - 2.626 szt. 2/ ilość punktów świetlnych na gwarancji - 173 szt. 3/ w okresie obowiązywania umowy ilość punktów świetlnych może ulec zmianie Szczegółowy wykaz sieci i urządzeń oświetlenia zawiera załącznik nr 1. 5.Inne istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jejrealizacji, 2/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotycząceochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa funkcjonowania sieci i urządzeń elektrycznych. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonychw odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca, 3/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków z tytułu prowadzonej działalności, 4/ planowany zakres dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych oświetlenia w okresie obowiązywania umowy: L.p. Rodzaj usługi Przewidywana ilość jednostek w roku Przewidywana ilość jednostek w okresie obowiązywania umowy (3 lata) 1.Wymiana uszkodzonego kabla z odtworzeniem nawierzchni utwardzonej 30 mb 90 mb 4.Wymiana uszkodzonego kabla z odtworzeniem nawierzchni nieutwardzonej 60 mb 180 mb 3.Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni utwardzonej 2 szt. 6 szt. 4.Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni nieutwardzonej 2 szt. 6 szt. 5.Demontaż oprawy oświetleniowej 1 szt. 3 szt. 6.Montaż zdemontowanej oprawy 2 szt. 6 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu od 1.09.2011r. do 31.08.2014r., zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Enion S.A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Biel Habieda Firma Handlowo - Usługowa AGMAR, ul. Kolbego 62, 34-730 Mszana Dolna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 515217,66

  • Oferta z najniższą ceną: 515217,66 / Oferta z najwyższą ceną: 515217,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.