eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Branice › Zakup i dostawę wyposażenia Pawilonu K w Szpitalu w Branicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Branice: Zakup i dostawę wyposażenia Pawilonu K w Szpitalu w Branicach.
Numer ogłoszenia: 162094 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124082 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice, woj. opolskie, tel. (077) 4034302, faks (077) 4868446.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę wyposażenia Pawilonu K w Szpitalu w Branicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Pawilonu K w Szpitalu w Branicach dla Zamawiającego z siedzibą przy ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 9 pakietów. 2. Przedmiot zamówienia pn -Zakup i dostawa wyposażenia pawilonu K w Szpitalu w Branicach- jest zadaniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 w Osi priorytetowej -Aktywizacja obszarów miejskich i zdegradowanych- w działaniu -Zagospodarowanie terenów zdegradowanych-. 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. 4. Gwarancje. Zamawiający wymaga przy dostawie wyposażenia dostarczenia karty gwarancyjnej. W przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancją producenta, a treścią oferty - dla pakietów 1-9 dotyczących gwarancji pierwszeństwo będą miały zapisy Zamawiającego, a dla wyrobów z tych pakietów, dla których nie określono minimalnych wymagań zgodnie z warunkami gwarancji producenta, przy czym czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 14 dni. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Znacznik nr 2A-1, 2A-2, 2A-3, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I, do SIWZ dla pakietów od 1 do 9, zawierające wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe opisane jako wymagania minimalne dla przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla pakietu 2C: Przedmiot zamówienia w tym pakiecie (sprzęt komputerowy ) musi posiadać Deklarację zgodności CE dla wszystkich pozycji z pakietu . 7. Oferowany przedmiot zamówienia w pakiecie 2A-1, 2A-2, 2A-3, 2D stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679 z pn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. 8. Przedmiot zamówienia oferowany w ramach poszczególnych zadań-pakietów musi by dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać odpowiedni dokument dopuszczający do obrotu w danym zakresie. 9. Wykaz pakietów-zadań: Pakiet Nr 2A-1, 2A-2, 2A-3 ŁÓŻKA I SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE Pakiet Nr 2B TELEWIZORY I SPRZĘT AGD Pakiet Nr 2C KOMPUTERY I STANOWISKA KOMPUTEROWE Pakiet Nr 2D MYJNIA DEZYNFEKTOR Pakiet Nr 2E SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Pakiet Nr 2F WYPOSAŻENIE KUCHENEK ZE STALI NIERDZEWNEJ Pakiet Nr 2G MEBLE Pakiet Nr 2H ŻALUZJE Pakiet Nr 2I POJEMNIKI NA ODPADKI..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.20.00 - Meble medyczne 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 32.34.42.80 - Radia przenośne 31.52.10.00 - Lampy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.22.43.40 - Kosze 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 44.11.53.10 - Rolety zwijane 44.61.41.00 - Kosze do przechowywania 34.22.43.40 - 34.22.43.40 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia pn. Zakup i dostawa wyposażenia pawilonu K w Szpitalu w Branicach, jest zadaniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 w Osi priorytetowej -Aktywizacja obszarów miejskich i zdegradowanych- w działaniu -Zagospodarowanie terenów zdegradowanych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 2A-1, 2A-2, 2A-3 ŁÓŻKA I SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE 33192120-9 łóżka szpitalne 33192000-2 Meble medyczne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOLTER Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Grubno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190799,73

  • Oferta z najniższą ceną: 143288,22 / Oferta z najwyższą ceną: 190799,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2B TELEWIZORY I SPRZĘT AGD.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29999,70

  • Oferta z najniższą ceną: 29999,70 / Oferta z najwyższą ceną: 36346,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet Nr 2D MYJNIA DEZYNFEKTOR.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNITECHNIKA S.A., ul. Szamotulska 59b, 60-566 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28240,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26892,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26892,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26892,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet Nr 2E SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HIGMA SERVICE Sp. z o.o., ul. Gosławicka 2, 45-446 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30089,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26023,62

  • Oferta z najniższą ceną: 26023,62 / Oferta z najwyższą ceną: 26023,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet Nr 2F WYPOSAŻENIE KUCHENEK ZE STALI NIERDZEWNEJ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A-Z GASTRO Elżbieta Rurynkiewicz, ul. Wiejska 122A, 45-303 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56470,70

  • Oferta z najniższą ceną: 56470,70 / Oferta z najwyższą ceną: 83647,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet Nr 2H ŻALUZJE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Verti-POL Robert Poznań, ul. Wiosny Ludów 8/9, 85-858 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85948,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96793,87

  • Oferta z najniższą ceną: 96793,87 / Oferta z najwyższą ceną: 122385,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.