eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych aparatu angiograf AXIOM ARTIS DFC n/s35833 oraz stacji hemodynamiki AXIOM SENSIS n/s3541 (rok produkcji 2007, producent Siemens), zwanych dalej aparaturą, stanowiących wyposażenie oddziału Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych aparatu angiograf AXIOM ARTIS DFC n/s: 35833 oraz stacji hemodynamiki AXIOM SENSIS n/s: 3541 (rok produkcji 2007, producent Siemens), zwanych dalej aparaturą, stanowiących wyposażenie oddziału Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 162007 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250788 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych aparatu angiograf AXIOM ARTIS DFC n/s: 35833 oraz stacji hemodynamiki AXIOM SENSIS n/s: 3541 (rok produkcji 2007, producent Siemens), zwanych dalej aparaturą, stanowiących wyposażenie oddziału Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych aparatu angiograf AXIOM ARTIS DFC n/s: 35833 oraz stacji hemodynamiki AXIOM SENSIS n/s: 3541 (rok produkcji 2007, producent Siemens), zwanych dalej aparaturą, stanowiących wyposażenie oddziału Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni. 2. Zamawiający wymaga, aby serwis odbywał się z wyłącznym użyciem oryginalnych części i podzespołów w 100% kompatybilnych z aparaturą. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonywania przeglądów okresowych, obejmujących: a) Regularne przeglądy okresowe-interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta, terminy przeglądów do uzgodnienia z zamawiającym, b) Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, c) Kontrola występowania usterek zewnętrznych, d) Inspekcja zużycia części, e) Oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła, f) Smarowanie ruchomych części mechanicznych, g) Sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego, h) Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego, i) Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych, j) Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy, k) Dokumentacja przeglądów. 2) wykonywanie kontroli jakości, obejmującej: a) Sprawdzenie jakości obrazu, b) Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów, c) Przeprowadzenie czynności korygujących-ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 3) wykonywanie diagnostyki, obejmującej: a) Wykorzystanie systemu SRS do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia, b) Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń, c) Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. 4) wykonywania napraw obejmujących: a) Interwencje na wezwanie-praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera, b) Diagnoza błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części, c) Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie, d) Dokumentacja interwencji serwisowych. 5) stosowanie środków zapobiegawczych: a) Przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia, b) Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego, c) Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia, d) Wszelkie modyfikacje wykonywane w porozumieniu z zamawiającym. 6) Wymiany części urządzenia: a) Dostawy lamp RTG oraz detektorów promieniowania w celu zastąpienia tych, które uległy na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji. b) Dostawa części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. c) Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. d) Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia modyfikacji. 7) Świadczenie pomocy aplikacyjnej w zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. 3. Usługi przewidziane w przedmiotowym postępowaniu, muszą być realizowane przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do ich wykonywania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uprawnień i kwalifikacji osób wykonujących zamówienie. 4. Przedmiotowe usługi będą wykonywane w obecności przedstawicieli Zamawiającego, tzn. użytkownika. 5. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów. 6. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy/raporcie serwisowym, 2) wystawienia świadectwa/certyfikatu sprawności urządzenia, z określeniem terminu następnego przeglądu (dotyczy wykonania przeglądu technicznego), 3) wypełnienie paszportu technicznego sprzętu i aparatury medycznej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). 7. Przedmiot zamówienia musi być realizowany z zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.), wymogami producenta (instrukcje, standardy, normy) aparatury/sprzętu medycznego, obowiązującymi normami, określonymi w odrębnych przepisach, w tym przepisach BHP i ppoż. 8. Przeglądy okresowe aparatury będą wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu (instrukcje, standardy, norma), obowiązującymi normami odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i p-poż. 9. Przedmiotowe usługi Wykonawca będzie wykonywać w oparciu o zgłoszenia dokonane przez Zamawiającego faksem, na numer wskazany przez Wykonawcę. Zakończenie usługi powinno nastąpić w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Czas reakcji serwisu w przypadku zgłoszenia awarii będzie nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii w sposób określony w ust. 9. 11. Przedmiotowe usługi będą wykonywane na terenie siedziby Zamawiającego. Jeśli zaistnieje konieczność wykonywania ww. czynności w siedzibie Wykonawcy, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty dojazdu i koszty transportu ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody wyrządzone przez jego pracownika podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Sp. z o. o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 719145,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 889290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 889290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 889290,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.