eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa jednorazowej bielizny operacyjnej, akcesoriów sterylnych i wyrobów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Konin: Dostawa jednorazowej bielizny operacyjnej, akcesoriów sterylnych i wyrobów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 162006 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowej bielizny operacyjnej, akcesoriów sterylnych i wyrobów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowej bielizny operacyjnej, akcesoriów sterylnych i wyrobów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że asortyment, na który została złożona oferta jest zgodna z normami dopuszczającymi do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz, że zaoferowany produkt spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego niżej wymienionych dokumentów: a) dokument będący wymogiem normy PN-EN 13795;3 czyli karty danych technicznych wystawionej przez producenta gotowych wyrobów po procesie sterylizacji zgodnie z obowiązującą dyrektywą Unii Europejskiej z podaniem informacji w którym z laboratoriów dokonano badań parametrów w/w normy. Zamawiający dopuszcza możliwość zweryfikowania w/w informacji poprzez możliwość potwierdzenia stanu faktycznego dokonanych badań oferowanych wyrobów, b) dla masek chirurgicznych, dokument będący wymogiem normy PN -EN 14683, czyli karty danych technicznych wystawionej przez producenta gotowych wyrobów, zgodnie z obowiązującą dyrektywą Unii Europejskiej, c) deklaracja zgodności na w/w asortyment, katalog z oznaczeniami umożliwiającymi pełną identyfikację oferowanego wyrobu ( skład wymiary itp.) certyfikat CE

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu chociażby jednej z poniższych okoliczności: a)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dopasowana do zaistniałych okoliczności, b)zmian podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający, c)zmian terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie Zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej, d) zmian stron umowy wynikających z następstwa prawnego, e)zmian korzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział Zamówień Publicznych, pokój 3/14, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, pokój 3/13, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1, Lp., Opis przedmiotu zamówienia, Ilość [szt.]: 1. Sterylny zestaw do cystoskopii, 20; 2. Sterylny zestaw do przezcewkowych zabiegów urologicznych TUR, 20; 3. Zestaw do cięcia cesarskiego, 600; 4. Serweta okulistyczna sterylna, 650; 5. Zestaw serwet uniwersalnych wykonanych z laminatu, 500; 6. Sterylna serweta przeznaczona do artroskopii stawu kolanowego, wykonana z chłonnego wytrzymałego i nieprzemakalnego laminatu, 10; 7. Zestaw serwet uniwersalnych podstawowych do zabiegów krótkich, 600; 8. Zestaw do kraniotomii, 20; 9. Zestaw sterylny do operacji kończyny górnej, 50; 10. Sterylny zestaw do artroskopii barku, 20; 11. Sterylna zestaw do zabiegów ginekologicznych dolnych, 250; 12. Sterylna serweta do zabiegów ginekologicznych dolnych, 50; 13. Sterylny zestaw do operacji brzuszno-kroczowych, 70; 14. Sterylny zestaw do laparoskopii brzusznej, 50; 15. Sterylny zestaw serwet do laparoskopii ginekologicznej, 60; 16. Zestaw serwet sterylnych do operacji biodra, 20; 17. Zestaw serwet operacyjnych z tasmą lepną typu FLEX, 50; 18. Zestaw uniwersalny, wzmocniony, 50; 19. Obłożenie pacjenta samoogrzewające, 50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2, Lp., Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]: 1. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny typu SMS, rozmiar L, 4 000; 2. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny typu SMS, rozmiar XL, 4 000; 3. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny ,wykonany w całości z włókniny bawełnopodobnej, jednowarstwowej typu SONTARA, rozmiar XL, 50; 4. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny typu SMS, rozmiar XL, 2 000; 5. Sterylny pełnoochronny fartuch endoskopowy szeroki długi , wykonany z włókniny typu sontara, rozmiar XXL, 50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3, Lp., Nazwa artykułu - opis,Ilość [szt.]: 1. Maska chirurgiczna 3-warstwowa, pełnobarierowa na gumki, 27 000; 2. Maska chirurgiczna 3-warstwowa wysokobarierowa z trokami/gumkami oraz nierosiejącą antyodblaskową osłoną na oczy, 200; 3. Maska chirurgiczna 3-warstwowa, pełnobarierowa zawiązywana na troki o dł min 41-45 cm, 25 000; 4. Maska chirurgiczna, ukształtowana, posiadająca szew w poprzek maski, biegnacy na wysokości górnej wargi, 14 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4, Lp., Nazwa artykułu - opis , Ilość [szt.]: 1. Prześcieradło higieniczne, nieprzemakalne, dwuwarstwowe, foliowo - celulozowe, 20 000; 2.Podkład higieniczny nieprzemakalny z dwuwarstwowego laminatu o wymiarach min.200 x 150, 150; 3. Pokrycie higieniczne, jednorazowe, nieprzemakalne, dwuwarstwowe, 200; 4. Podkład nieprzemakalny wzmocniony, dwuwarstwowy, foliowo-celulozowy o wymiarze 80x100cm. Gramatura min. 60 g/m2 4 000; 5. pokrowiec na ołowianą osłonę tarczycy 66x10cm - długość rozcięcia 15cm, 100; 6. pokrowiec na ołowianą osłonę tarczycy 66x10cm - długość rozcięcia 13cm, 100; 7. Pokrowce na obuwie z mocnej folii sciągniete gumką, 3 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5, Lp., Nazwa artykułu - opis, Ilość [szt.]: 1. Czepek chirurgiczny damski o kroju furażerki wykonany w części bocznej z włókniny pochłaniającej pot, rozmiar XL, 5 000; 2. Okrągły czepek pielęgniarski w kształcie beretu, 8 000; 3. Czepek chirurgiczny męski z podwójną wstawką pochłaniającą pot na całej szerokości czoła, ściągnięty z tyłu lekką gumką, 2 500; 4. Czepek chirurgiczny z wydlużoną częścią tylną ze ściągaczem, 2 000; 5. Czepek chirurgiczny w kształcie furażerki, wiązany na troki, rozmiar XL, 4 000; 6. Czepek chirurgiczny męski o kroju furażerki, rozmiar X L, 6 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6, Lp., Nazwa artykułu - opis, Ilość [szt.]: 1. Sterylna serweta zabiegowa o wymiarach 150x200cm, 500; 2. Sterylna serweta o wymiarach 75 x 90 cm, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, 1 300; 3. Sterylna serweta zabiegowa o wymiarach 100x150, 1 000; 4. Sterylna serweta o wymiarach 150 x 100 cm, 750; 5. Sterylna serweta o wymiarach 150 x 200 cm, 1 000; 6. Sterylna serweta zabiegowa wykonana z włókniny barierowej o wymiarach 75 x 90 cm,1 300; 7. Serweta z regulowanym otworem 75x90 cm, 200; 8. Sterylna serweta o wymiarach 75x90, 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7, Lp., Nazwa artykułu - opis, Ilość [szt.]: 1. Osłona sterylna na aparaturę, z przezroczystej, dobrze układającej się folii, ściągana gumką, o średnicy 80 cm., 990; 2. Sterylna osłona foliowa z taśmami do mocowania na ramię C aparatu RTG, o wymiarach min 100 x 220 cm , 500; 3. Sterylna jednokomorowa kieszeń przylepna do irygacji wykonana z półprzeźroczystej mocnej folii o wymiarze 50x50cm z możliwością podłączenia drenu oraz z sitem, 200; 4. Zarękawek sterylny chirurgiczny, wykonany z dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego, 1 000; 5. Sterylna osłona na stolik Mayo wykonana z mocnej foli o grubości min 60 mikronów, 3 000; 6. osłona na kamerę 18x246 cm, z samouszczelniającą się końcówka, wyposażona w tasmy lepne do umocowania osłony, z mocjnej folii, 50; 7. Taśma włókninowa samoprzylepna, o wymiarach min. 9 x 49 cm sterylna, 500; 8. Sterylna osłona foliowa na przewody z mocnej przeźroczystej folii PE złożona teleskopowo z taśmami odpornymi na przemakanie do mocowania na końcówkach o wymiarach15-17cm x 200-250cm, 1 000; 9. Osłona sterylna na aparaturę o średnicy 50cm z przezroczystej, dobrze układającej się folii, ściagana gumką, 400; 10. Osłona na kończynę Wymiary min 35x 60cm sterylna z dwoma taśmami lepnymi, 200; 11. Nogawice chirurgiczne ginekologiczne w zestawie po 2szt. o wymiarach min. 50x110 cm, 10; 12. Kieszeń samoprzylepna dwusekcyjna o wymiarach min 30x40cm. Sterylna, 500; 13. Torba do artroskopii stawu barkowego o wymiarach min. 83x88cm, 20; 14. fartuch dla pacjenta, wykonany z włókniny sms 35g/m2 wiązany z tyłu na troki, nieprześwitujący, 6 000; 15. sterylna ściereczka celulozowa o wym min 30x40 cm gramatura min 52 g/m2, 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8, Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]: Sterylny zestaw do znieczuleń przewodowych, 2 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9, Lp., Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]: 1. Sterylny zestaw do operacji laparoskopowych, 200; 2. Sterylny zestaw do operacji laparotomii, 100; 3. Sterylny zestaw do operacji artroskopii kolana, 62; 4. Sterylny zestaw do DHS, 200; 5. Sterylny zestaw do operacji endoprotezy biodra, 120; 6. Sterylny zestaw do operacji endoprotezy kolana, 50; 7. Sterylny zestaw do pilnego cięcia cesarskiego, 50; 8. Sterylny zestaw do operacji guza mózgu zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 60; 9. Sterylny zestaw do operacji kraniotomi zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 100; 10. Sterylny zestaw do operacji mikrodisektomii zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 100; 11. Sterylny zestaw do operacji kręgosłupa szyjnego zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 60; 12. Sterylny zestaw laryngologiczny uniwersalny zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 200; 13. Sterylny zestaw do operacji endoskopia urologiczna TUR zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 350; 14. Sterylny zestaw do operacji cystoskopii urologicznej zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 100; 15. Sterylny zestaw do operacji przepukliny zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 500; 16. Sterylny zestaw do operacji pęcherzyka zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 500; 17. Sterylny zestaw do operacji gwóźdź śródszpikowy zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 100; 18. Sterylny zestaw do operacji ramienia zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 50; 19. Sterylny zestaw do operacji przedramienia zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 100; 20. Sterylny zestaw do operacji neuroendosopii zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10, Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]: Folie kompatybilne z mikroskopem operacyjnym OPMI Pentero, 100. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11, Lp., Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]: 1. Oddychający, jednorazowy podkład absorpcyjny pod pacjenta z raną odleżynową, rozm. min. 61x91cm+/-2cm, 1 000; 2. Oddychający, jednorazowy podkład absorpcyjny pod pacjenta z raną odleżynową, rozm. min. 25x40cm+/- 2cm, 1 000; 3. Jednorazowy, pięciowarstwowy, przeciwodleżynowy podkład ochronny na stół operacyjny, 100; 4. Zestaw składający się z: -jednorazowego, pięciowarstwowego, przeciwodleżynowego podkładu ochronnego na stół operacyjny; - serweta do repozycjonowania pacjenta 100x150cm- 1szt. Całość zapakowana w foliową torbę, 50; 5. Zestaw do operacji tarczycy, 50; 6. Sterylna, jednorazowa, miękka, antypoślizgowa mata wykonana z pianki PCV, 50; 7. Sterylny, jednorazowy uchwyt na noże chirurgiczne wykonany z polistyrenu, 50; 8. Sterylne, jednorazowe żółte pudełko do liczenia igieł, 1 000; 9. Jednoczęściowy rzep typu velcro, 1 000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.