eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont korytarzy i wiaty śmietnikowej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Gdańsk: Remont korytarzy i wiaty śmietnikowej
Numer ogłoszenia: 161986 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125164 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy i wiaty śmietnikowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych korytarzy i wiaty śmietnikowej obejmujących: 1) Zadanie nr 1 Remont korytarzy parteru i I piętra w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27, 2) Zadanie nr 2 Remont Wiaty Śmietnikowej przy Sali Okrągłej Urzędu Marszałkowskiego Województwa 2. Zadanie nr 1 obejmuje: a) Remont posadzek korytarzy polegający na Ułożenie nowej wykładziny homogenicznej jednowarstwowej, zabezpieczonej fabrycznie poliuretanem, nie wymagającej stosowania dodatkowych powłok zabezpieczających przez cały okres użytkowania, pozwalającej na przywrócenie oryginalnej powłoki poprzez polerowanie na sucho bez konieczności stosowania dodatkowych powłok akrylowych i środków chemicznych, bezkierunkowej, kolor główny wykładziny nawiązujący do koloru nawierzchni na schodach głównej klatki schodowej wykonanej z wapienia SEASCHELL Antykowany; ostateczne kolory Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia (parter i I piętro); parametry wykładziny homogenicznej konieczne do spełnienia patrz pkt. 2.5.2 (Wykończenie posadzek). Ułożenie płyt wapienia Seashell ułożonego w układzie Opus Romanus wraz z marmurowymi cokołami kamiennymi Olive Brown ( I piętro); cyklinowaniu i lakierowaniu parkietu wraz z montażem nowych listew ( I piętro); wymianie popękanych kafli typu : gres ( parter: wiatrołap, hall wejściowy, korytarze); uzupełnieniu posadzki z terakoty polegającą na dołożeniu do ubytków - kafli przybliżonych z wyglądu ( I piętro). b)Remont ścian polegający na : Ułożeniu - płyt gipsowo kartonowych (GK) układanych w części na klej i kołkowanych do ścian, w części na ruszcie stalowym (dla istniejących wnęk na korytarzach oraz okablowania które nie podlega wkuciu w ściany), obudowie z płyt GK istniejących rur co, po uprzednim ich zaizolowaniu, uzupełnieniu w części ubytków istniejącej tapety z włókna szklanego, dwukrotnym szpachlowaniu i cekolowaniu w części na spękaniach istniejących ścian, w części montaż poliuretanowej listwy wykończeniowej h 15,5cm, montażu odbojnic : na parterze - demontaż i ponowny montaż istniejących, na I piętrze - demontażu starych i montażu nowych, drewnianych, fazowanych listew wykończeniowych oraz pochwytów ze stali nierdzewnej, satynowych przy istn. spadkach posadzki, demontażu i ponownym montażu szafek technicznych; w części wymiana na nowe szafki Całość okładzin ściennych pomalowana. Ze względu na ewakuacyjny charakter przedmiotowych korytarzy, należy zamontować piktogramy (zgodnie ze wskazaniem przez Inspektora bhp i p.poż. UMWP). c) Remont sufitów polegający na : montażu sufitu podwieszanego na stelażu stalowym 60x60cm na projektowanej powierzchni korytarzy wraz z montażem oświetlenia. Oświetlenie - wg. odrębnego opracowania, zapewnić ma obowiązujące normy dróg ewakuacyjnych. Ponadto w części korytarza na parterze - wyrównanie sufitu na tę samą wysokość oraz skucie częściowe ( ok. 111cm), nadwieszenia gr. 12cm. w części szpachlowanie i pomalowanie istniejącego sufitu (I piętro). Zadanie nr 2 obejmuje: odtworzeniu konstrukcji i zadaszenia wiaty śmietnikowej o wymiarach zgodnych z aktualnymi wymiarami i z dostosowaniem wysokości dachu do przylegających obiektów; demontażu części ażurowej ścianki osłonowej uzupełnieniu ściany osłonowej od strony wejścia do wysokości ok. 1,0 m (otwór wejściowy ma pozostać niezamykany w dotychczasowym wymiarze); wyrównaniu podmurówki wiaty; otynkowaniu ścianki osłonowej oraz uzupełnieniu i wyrównaniu tynków na ścianach obiektów przylegających do remontowanej wiaty; wykonaniu pozostałej części ścianek osłonowych z konstrukcji stalowej wypełnionej siatką stalową o oczku do 2 cm ( do ustalenia z Zamawiającym); wymianie rynny z właściwym ustawieniem spadków; wyrównaniu posadzki wiaty (lub wymianie na kostkę betonową). 3.W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę płytki wapienia Seashell oraz wykładzina homogeniczna odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą certyfikatu, atestu, aprobaty technicznej albo innego dokumentu w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia. 4.Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom, jakie zostały określone w STWiOR. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną. 5.Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji powykonawczej w ilości trzech egzemplarzy w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu na płycie CD. 6.Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia, powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z tym zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia projektowe. 7.Remont będzie wykonywany w warunkach utrudnionych. Remont będzie prowadzony w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i z tego względu nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę Urzędu oraz przyjmowanie interesantów. Wszystkie roboty dla zadania nr 1 będą prowadzone wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach: od 15.45 do godziny 7.00 oraz w dni wolne od pracy Urzędu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie placu budowy (miejsca gdzie będą wykonywane roboty) w taki sposób, aby ograniczyć do minimum przedostawanie się kurzu i pyłu do sąsiadujących pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego sprzątania i umycia korytarzy oraz klatek schodowych, które ulegną zabrudzeniu na skutek prowadzonych przez Wykonawcę prac remontowych. W przypadku zaniechania uprzątnięcia remontowanego korytarza lub klatki schodowej Zamawiający zleci sprzątanie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy część parkingu wewnętrznego dziedzińca, który Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki będą musiały być na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie parkingu. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. Transport materiałów budowlanych oraz usuniętego gruzu odbywać się będzie klatkami schodowymi wskazanymi przez Zamawiającego. Z ruchu, dla Wykonawcy, wyłącza się wyremontowaną klatkę schodową, znajdującą się w środku budynku. 8.Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane we wzorze Umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załączniku nr 9: Przedmiar robót - korytarze i wiata śmietnikowa, załączniku nr 10: Przedmiar robót - roboty elektryczne - korytarze , załączniku nr 11: Dokumentacja projektowa - zadanie nr 1 - korytarze, załączniku nr 12: Opis przedmiotu zamówienia wraz z fotografiami - zadanie nr 2 - wiata śmietnikowa, załączniku nr 13: STWiOR, Załączniku nr 14: Dokumentacja fotograficzna- zadanie nr 1 - korytarze. 9.Wymagany okres gwarancji : minimum 3 lata, natomiast rękojmi: minimum 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (realizacja dwóch zadań). Przedmiot zamówienia będzie odbierany z podziałem na zadania. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania Nr 1 - do 120 dni od dnia zawarcia umowy, dla zadania Nr 2 - do 50 dni od dnia zawarcia umowy. 12.Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy. 2)Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 5)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7)Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 8)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 9) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy 10)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.22.20 - Tapetowanie ścian 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Wysocka EWANDER - 2, ul. Rynek 24, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243618,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 287820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 287820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 287820,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.