eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Grudziądz: Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 16196 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411884 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4511111, faks 056 4511132.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie przystanków, dróg gminnych oraz miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Grudziądz w 2015 r. 1. Bieżące utrzymanie przystanków: Przez bieżące utrzymanie w czystości przystanków (139 szt.) należy rozumieć oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu w tym usuwanie śniegu i lodu w okresie zimowym, sprzątanie wiat przystankowych, usuwanie chwastów na przystankach, posypywanie powierzchni przystanków środkami przeciwpoślizgowymi w okresie zimowym oraz usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z dachów wiat. Do czynności utrzymania przystanków należy również w przypadku zaistnienia aktów wandalizmu - uprzątnięcie szkła po rozbiciu szyb w wiacie, i uprzątnięcie nieczystości w przypadku wystąpienia takiej konieczności. Do zakresu obowiązków Wykonawcy w ramach utrzymania czystości na przystankach autobusowych między innymi należy: 1). W okresie letnim - utrzymanie letnie (od dnia 1 kwietnia do dnia 31 października): a) oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu, b) sprzątanie wiat przystankowych z brudu i śmieci, mycie szyb, malowanie konserwacja c) usuwania traw i chwastów na przystankach. 2). W okresie zimowym - utrzymanie zimowe (od dnia 1 listopada do dnia 31 marca): a) oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu, sprzątanie przystanku, c) odśnieżanie w tym usuwanie lodu z powierzchni przystanków, d) posypywanie powierzchni przystanków środkami przeciwpoślizgowymi, e) usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z dachów wiat. 3). Zamawiający jest uprawniony do zmiany terminu wykonywania usług, polegającej na wydłużeniu lub skróceniu okresu letniego, w zależności od warunków atmosferycznych lub bieżących potrzeb. 4.) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - uporządkowanie przystanków w przypadku zaistnienia aktów wandalizmu: - uprzątnięcie szkła po rozbiciu szyb w wiacie, - uprzątnięcie przystanku na w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. Czystość na przystankach w dniach wykonywanych przez porządkowych winno być zapewnione w godzinach od 06:00 do 20:00. Częstotliwość: a) w okresie letnim - 1 raz na 2 miesiące (we wskazanych przez Zamawiającego miesiącach) w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, b) w okresie zimowym - w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego Wszystkie czynności objęte bieżącym utrzymaniem przystanków Wykonawca będzie realizował tylko na wyraźnie zlecenie pracownika Zamawiającego. Wykonawca wystawi rachunek za bieżące utrzymanie przystanków, tylko w tym miesiącu, w którym zaistniała potrzeba zgłoszona przez Zamawiającego (nie częściej niż 6 razy w roku (faktura wystawiona raz na 2 miesiące) Wykaz przystanków objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Koszenie poboczy dróg gminnych na szerokości 1,5 m po każdej stronie drogi, szacunkowa powierzchnia jednorazowego koszenia: ok. 180.000,00 m2, częstotliwość: 3 razy w roku w okresie wiosennym, letnim i jesiennym. 3. Przebudowa zjazdów z dróg gminnych - szacunkowa ilość 8 obiektów po ok. 28 m2 4. Oznakowanie dróg gminnych w miarę potrzeb zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego poprzez zakup i ustawienie wraz z zakotwieniem i zabetonowaniem słupów i znaków zakazu, nakazu i ostrzegawczych w szacunkowej ilości: 50 szt. 5. Wynajem sprzętu - koparko-ładowarki w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego - przewidywana ilość godzin: 300 godzin w skali roku. 6. Utrzymanie cmentarzy gminnych i miejsc pamięci narodowej (6 obiektów) obejmować będzie: sprzątanie, usuwanie samosiejek, koszenie terenu cmentarza/miejsca pamięci narodowej oraz terenu przyległego do niego 5 razy w roku. Wykaz cmentarzy i miejsc pamięci narodowej objętych przedmiotem zamówienia: 1. Obelisk w Wielkich Lniskach, 2. Cmentarz Żołnierzy Armii Czerwonej w Świerkocinie, 3. Cmentarz Żołnierzy Armii Czerwonej w Pieńkach Królewskich, 4. Obelisk w Rudzie, 5. Cmentarz Ewangelicki w Gaci, 6. Cmentarz Ewangelicki w Nowej Wsi, ul. Piaskowa. Podane wyżej ilości i częstotliwości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI SPRZĘTOWE Marcin Kankiewicz, Piaski 2B, 86-302 Piaski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 234007,50

  • Oferta z najniższą ceną: 234007,50 / Oferta z najwyższą ceną: 271340,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.