eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regimin › Numer sprawy01/15. Nazwa zadaniaOPRACOWANIA PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIAZADANIE 1OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W MIEJSCOWOŚCI REGIMIN ZADANIE 2OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W POZOSTAŁYCH MIEJSCOWOŚCIACH GMINY REGIMIN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Regimin: Numer sprawy: 01/15. Nazwa zadania: OPRACOWANIA PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W MIEJSCOWOŚCI REGIMIN ZADANIE 2: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W POZOSTAŁYCH MIEJSCOWOŚCIACH GMINY REGIMIN
Numer ogłoszenia: 16192 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Regiminie , Regimin 22, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, tel. 023 6811756, faks 023 6811756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 01/15. Nazwa zadania: OPRACOWANIA PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W MIEJSCOWOŚCI REGIMIN ZADANIE 2: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W POZOSTAŁYCH MIEJSCOWOŚCIACH GMINY REGIMIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPRACOWANIA PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W MIEJSCOWOŚCI REGIMIN ZADANIE 2: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W POZOSTAŁYCH MIEJSCOWOŚCIACH GMINY REGIMIN Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami , a w szczególności : - z ustawą z 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 647 ze zm. /, - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego / Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz.1587/, - ustawą z 2.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko / Dz. U. z 2013r., poz.1235/, - inne obowiązujące przepisy prawa. Obszar opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określony został w Uchwale Nr XXVII/163/13 Rady Gminy Regimin z 12.02.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Gminy Regimin oraz w uchwale Rady Gminy Regimin Nr XXIV/141/12 z 26.11.2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Regimin. Uchwały dostępne są na stronie BIP Urzędu Gminy w Regiminie: www.bip.regimin.pl. 1. Zakres opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - analiza stanu istniejącego - 2 egz.; - opracowanie ekofizjograficzne Gminy Regimin ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, prognoza oddziaływania na środowisko; - propozycja rozpatrzenia wniosków, w tym wykaz wniosków składanych do opracowania planu; - projekt uchwały Rady Gminy wraz z projektem planu / część opisowa i graficzna / - 2 egz. Część graficzna / plansza/ w skali 1:1 000 - 2 egz. - przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno - prawnych/ projekty pism, dokumentacja formalno - prawna/ do złożenia w terminie 3 dni po podjęciu uchwały / - 2 egz. Wszystkie elementy dokumentacji planistycznej winny być sporządzone w formie: A/ papierowej - wydruk w ilości egzemplarzy wymienionych wyżej. B/ elektronicznej - zapisu cyfrowego na nośniku CD-R w ilości 6 egz., w formie gwarantującej odczyt, edycję i wydruk. 2. Materiały udostępnione wykonawcy przez zamawiającego - uchwała Rady Gminy Regimin Nr XXVII/163/13 z 12.02.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Gminy Regimin - uchwała Rady Gminy Regimin Nr XXIV/141/12 z 26.11.2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Regimin - aktualnie obowiązujące studium, zatwierdzone Uchwałą Rady Gminy Regimin XVII/88/12 z dnia 26.03.2012r. w sprawie uchwalenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Regimin - w wersji elektronicznej - aktualnie obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego - zatwierdzone uchwałami Rady Gminy Regimin: Nr XXXVI/169/05 z 16.11.2005 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Regimin / Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 274, poz.9509 z 14.12.2005r./ - w wersji elektronicznej oraz uchwała Rady Gminy w Regiminie XX/103/04 z 03.07.2004 r.( Dz.Urz. Woj.Maz. Nr 205 poz. 5494) - w wersji tradycyjnej - Program Ochrony Środowiska dla Gminy Regimin oraz Program Gospodarki Odpadami dla Gminy Regimin dostępne na BIP Urzędu Gminy Regimin www.bip.regimin.pl. - wnioski o zmianę przeznaczenia nieruchomości - zawiadomienie z dnia 16.05.2013 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Gminy Regimin wraz z odpowiedziami 3 Czynności leżące po stronie wykonawcy - dokonanie wszelkich czynności formalno - prawnych, do których z mocy prawa zobowiązany jest Wójt, zgodnie z przepisami ustawy z 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /z wyjątkiem ponoszenia kosztów zamieszczania ogłoszeń i wysyłki oraz wynagrodzenia dla komisji urbanistyczno - architektonicznej, w tym wystąpienia o zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. - opracowanie projektu koncepcyjnego oraz jego wstępne uzgodnienie z przedstawicielami zamawiającego, - przygotowanie odpowiedniej ilości projektów do opiniowania i uzgadniania / rysunki w formie elektronicznej oraz dodatkowo 2 egz. w formie tradycyjnej, - wzięcie udziału w dyskusji publicznej podczas wyłożenia projektu miejscowego planu do publicznego wglądu - przedstawienie i omówienie projektu miejscowego planu na posiedzeniach Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej - przedstawienie i omówienie projektu miejscowego planu na sesji Rady Gminy wraz z listą nieuwzględnionych uwag, - przygotowanie ewentualnych wyjaśnień oraz przygotowanie w ustawowym terminie ewentualnej skargi do sądu administracyjnego na rozstrzygnięcie nadzorcze wojewody, stwierdzające nieważność uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Szczegóły zakres i wielkość zamówienia przedstawione zostały w SIWZ, (format doc.) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu. Wykonawca musi przedstawić, że wykonał co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. Za wykonanie w ostatnich 3 latach miejscowych planów uznaje się ich uchwalenie; Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie oraz prawidłowo ukończone,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania zamówienia może ulec wydłużeniu przez zamawiającego w przypadku: a) niedotrzymania ustawowego terminu dokonania przez instytucje uzgodnień, b) zmiany przepisów prawa w trakcie wykonywania opracowań, powodującej konieczność wprowadzenia istotnych korekt lub wykonania dodatkowych opracowań, c) przedłużenia wynikającego z konsultacji z zamawiającym. d) zaistnienia okoliczności po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. f) z powodu przeciągających się procedur administracyjnych za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY REGIMIN REGIMIN 22 06-461 REGIMIN Pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2015 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY REGIMIN REGIMIN 22 06-461 REGIMIN Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.