eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Przebudowa drogi gminnej nr 271625W ul. Kwiatowej w miejscowości Glina na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00, tj. na długości 180,00 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic:Prusa, Wspólna, Kwiatowa, Leśna,Sosnowa,Sadowa,Ogrodowa,Słoneczna w miejscowości Glina, gmina Celestynów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Celestynów: Przebudowa drogi gminnej nr 271625W ul. Kwiatowej w miejscowości Glina na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00, tj. na długości 180,00 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic:Prusa, Wspólna, Kwiatowa, Leśna,Sosnowa,Sadowa,Ogrodowa,Słoneczna w miejscowości Glina, gmina Celestynów
Numer ogłoszenia: 161868 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131070 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 271625W ul. Kwiatowej w miejscowości Glina na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00, tj. na długości 180,00 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic:Prusa, Wspólna, Kwiatowa, Leśna,Sosnowa,Sadowa,Ogrodowa,Słoneczna w miejscowości Glina, gmina Celestynów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulic: Prusa, Wspólna, Kwiatowa, Leśna, Sosnowa, Sadowa, Ogrodowa, Słoneczna w miejscowości Glina, gmina Celestynów przebudowy drogi gminnej nr 271625W ul. Kwiatowej w miejscowości Glina na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00, tj. na długości 180,00 m w zakresie: 1.1.Robót przygotowawczych i pomiarowych: a)prace polegać będą na: robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00, tj. na długości 180,00 m. 1.2. Prac ziemnych, będą polegać na: a)mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni w gruncie o głębokości 40,00 cm na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00 tj. na długości 180,00 m i szerokości 5,00 m o łącznej powierzchni 900,00 m2, z transportem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego. b)mechanicznym wykonaniu koryta na skrzyżowaniach o głębokości 40,00 cm o łącznej powierzchni 29,56 m2, c)robotach ziemnych uprzednio zmagazynowanej ziemi w hałdach z transportem urobku na odległość do 1 km o łącznej objętości 70,00 m3. 1.3.Regulacji pionowej studzienek i włazów, prace polegać będą na: a)regulacji włazów kanałowych w ilości 11 szt., b)regulacji studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 15 szt. 1.4.Ustawienia krawężników, prace polegać będą na: a)wykonaniu rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30 x 30 cm w gruncie w ilości 360,00 m, b)wykonaniu ławy pod krawężniki betonowe z oporem o łącznej objętości 13,50 m3, c)ustawieniu krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 na podsypce cementowo-piaskowej o łącznej długości 360,00 m. 1.5.Wykonaniu podbudowy i nawierzchni, prace polegać będą na: a)wykonaniu i zagęszczeniu mechanicznym warstwy odsączającej w korycie o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00, tj. na długości 180,00 m i szerokości 5,00 m o łącznej powierzchni 900,00 m2, b)wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 20,00 cm na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00, tj. na długości 180,00 m i szerokości 5,00 m o łącznej powierzchni 900,00 m2, c)wykonaniu podsypki cementowo-piaskowej z zagęszczeniem ręcznym o grubości warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00, tj. na długości 180,00 m i szerokości 5,00 m o łącznej powierzchni 900,00 m2, d)wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8,00 cm typu behaton na podsypce cementowo-piaskowej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+180,00, tj. na długości 180,00 m i szerokości 5,00 m o łącznej powierzchni 900,00 m2, e)wykonaniu ścieków z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej o ilości 6,00 m. 1.6.Wykonaniu zjazdów na posesję, prace polegać będą na: a)mechanicznym wykonaniu koryta w gruncie na głębokość 40,00 cm o łącznej powierzchni 162,00 m2, b)wykonaniu ław pod obrzeża betonowe o łącznej objętości 3,90 m3, c)ustawieniu obrzeży betonowych o łącznej długości 102,00 m, d)wykonaniu i zagęszczeniu mechanicznym warstwy odsączającej o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm o łącznej powierzchni 162,00 m2, e)wykonaniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubości warstwy po zagęszczeniu 16,00 cm o łącznej powierzchni 162,00 m2, f)wykonaniu podsypki cementowo-piaskowej z zagęszczeniem ręcznym o grubości warstwy 4,00 cm o łącznej powierzchni 162,00 m2, g)wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8,00 cm typu behaton o łącznej powierzchni 162,00 m2. 1.7.Montaż progów zwalniających będzie polegać na: a)wykonaniu dwóch progów zwalniających U-16 o łącznej powierzchni 15,00 m2 każdy. 1.8.Montaż przepustu będzie polegać na: a)montażu przepustu rurowego z rur betonowych o śr. 40,00 cm o długości 6,50 m, b)montażu ścianek czołowych dla rur o śr. 40,00 cm w ilości 2 szt., c)zasypaniu wykopów liniowych. 1.9.Wykonanie organizacji ruchu drogowego będzie polegać na: a)montażu znaków ostrzegawczych na rurach stalowych o śr. 70,00 mm: A-11a w ilości 4 szt., tabliczek T-1 z napisem 20 m w ilości 4 szt., znaków A-7 w ilości 1 szt., b)montażu znaków informacyjnych na rurach stalowych o śr. 70,00 mm: D-1 w ilości 1 szt., D-2 w ilości 1 szt., D-40 w ilości 1 szt., D-41 w ilości 1 szt., D-4a w ilości 1 szt., c)wykonaniu znaków poziomych poprzecznych P-25 malowanych na powierzchni najazdowej progu zwalniającego w ilości dwóch progów zwalniających d)oznakowanie progów zwalniających punktowymi elementami odblaskowymi typu P-stały, klasy HD1. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 2.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy przebudowie oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 2.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz.883 z późn. zm.); 2.3. na każde żądanie zamawiającego lub Inspektora Nadzoru wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 2.4. niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 2.5.zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 2.6. pisemnego powiadamiania zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 2.7.przekazania zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 2.8. przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 2.9.ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 2.10.zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 2.11. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 2.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 2.13.bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 2.14.udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 3.3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie wykonawcy. 3.5. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 3.6. We wszystkich pozycjach, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3.7. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie wykonawcy. 3.8. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 3.9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego 44.22.15.00 - Progi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOWBUD-C sp. z o.o., ul. Pawlikowskiego 1 lok.23, 03-983 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162982,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124954,37

  • Oferta z najniższą ceną: 124954,37 / Oferta z najwyższą ceną: 152984,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.