eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyce › BUDOWA UJĘCIA WODY WRAZ Z BADANIAMI HYDROGEOLOGICZNYMI DLA MIEJSCOWOŚCI STRZEBIELINO OSIEDLE I STRZEBIELINO



Ogłoszenie z dnia 2007-03-09

POZYCJA 16184

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łęczyce: BUDOWA UJĘCIA WODY WRAZ Z BADANIAMI HYDROGEOLOGICZNYMI DLA MIEJSCOWOŚCI STRZEBIELINO OSIEDLE I STRZEBIELINO Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łęczyce, do kontaktów: GRAŻYNA BIAŁKOWSKA, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 058 6789214, fax 058 6789125, e-mail: sekretariat@leczyce.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.leczyce.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: URZĄD GMINY ŁĘCZYCE SEKRETARIAT, SEKRETARIAT - KARINA MILA, ŁĘCZYCE, 84-218 ŁĘCZYCE, woj. pomorskie, tel. 058 6789214, fax 058 6789125, e-mail: sekretariat@leczyce.com.pl, www.leczyce.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA UJĘCIA WODY WRAZ Z BADANIAMI HYDROGEOLOGICZNYMI DLA MIEJSCOWOŚCI STRZEBIELINO OSIEDLE I STRZEBIELINO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: STRZEBIELINO OSIEDLE, STRZEBIELINO - GMINA ŁĘCZYCE. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : Budowie ujęcia wody wraz z badaniami hydrogeologicznymi dla miejscowości Strzebielino Osiedle i Strzebielino w poniższym zakresie: ETAP I Opracowanie operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych (obudów nowowykonanych otworów studziennych ) zgodnie z wymogami ustawy 18 lipca 2001 r. Prawo Wodne ( t.j. Dz.U.Nr 239,poz.2019 z 2005 r ze zmianami) i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych. ETAP II 1. Wykonanie otworów ujęcia wraz z niezbędnymi badaniami. 2. Udokumentowanie zasobów ujęcia zgodnie z wymaganiami podanymi w § 3 i 6 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 3 października 2005 roku, w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno- inżynierskie (Dz. U. Nr 201, poz. 1673 ). 3. Wykonanie badań jakości wody pod względem wymagań określonych odrębnymi przepisami. 4. Opracowanie operatu wodnoprawnego na pobór wody z ujęcia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne ( t.j. Dz U. Nr 239 poz. 2019 z 2005 roku, ze zmianami) i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. 5. Wykonanie obudów otworów studziennych, naziemnych typu \Lange\, wraz z armaturą i zabudową pomp głębinowych. 6. Wykonanie podłączenia otworów do stacji hydroforowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających tą ofertę, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenia składa każdy z Wykonawców składających tą ofertę, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy Odpowiada przedmiotowi zamówienia,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, d) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży geologicznej W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców, Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa powyżej posiadają wymagane uprawnienia, tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, e) co najmniej dwie referencje, potwierdzające wykonywanie prac o podobnych technologiach oraz o zbliżonej wartości, 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) ofertę cenową, o której mowa w rozdziale XV pkt 1 niniejszej SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. /załącznik nr 3/ b) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XV pkt 2 niniejszej SIWZ ( w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną ) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. c) zaakceptowany przez parafowanie przez wykonawcę projekt umowy / załącznik nr 4 / 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 41.11.00.00 - Woda pitna Kod CPV wg słownika 2008: 41.11.00.00 - Woda pitna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jedno zamówienie - całość 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu sposób przekazania: 2) na konto zamawiającego: Urząd Gminy Łęczyce Kaszubski Bank Spółdzielczy w Wejherowie Filia w Łęczycach 73 8350 0004 3900 2437 2000 0070 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824), przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: a) pracami geologicznymi powinna kierować osoba, posiadająca ważne uprawnienia do ich wykonywania, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: a)wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. 3.w ciągu 5 lat wykonywali prace o podobnym charakterze i podobnych technologiach, 4.posiadają potencjał techniczny, umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia, 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających tą ofertę, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenia składa każdy z Wykonawców składających tą ofertę, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy Odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, d) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży geologicznej W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców, Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa powyżej posiadają wymagane uprawnienia, tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, e) co najmniej dwie referencje, potwierdzające wykonywanie prac o podobnych technologiach oraz o zbliżonej wartości,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyce.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2007, godzina 10:30, Urzad Gminy Łeczyce ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce - sala posiedzeń.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.