eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Boguszów-Gorce, administrowanych przez ZGM sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Boguszów-Gorce: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Boguszów-Gorce, administrowanych przez ZGM sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach
Numer ogłoszenia: 161842 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. Świerczewskiego 46, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449411 w. 33, fax 074 8449469.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: bip.boguszow-gorce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Boguszów-Gorce, administrowanych przez ZGM sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonania przedmiotu zamówienia: a. Czyszczenie i udrożnienie kanałów wentylacyjnych wraz z przykanalikami - 1 raz w roku b. Czyszczenie i udrożnienie kanałów spalinowych wraz z przykanalikami - 2 razy w roku c. Czyszczenie i udrożnienie kanałów dymowych wraz z przykanalikami wraz z wybranie i usunięciem sadzy poza teren obiektu - 4 razy w roku d. Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości podłączenia przewodu odprowadzającego spaliny z gazowego przepływowego podgrzewacza wody, kotła dwufunkcyjnego w przypadku ogrzewania etażowego oraz piecy opalanych paliwem stałym, do kanału spalinowego lub dymowego -1 raz w roku e. Sprawdzenie prawidłowości umiejscowienia, drożności i zastosowania prawidłowego przekroju kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach w których eksploatowane są kotły gazowe, piece oraz kuchenki gazowe - 1 raz w roku f. Sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) g. Sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej długości, kanałów czopuchów, rur, łączników h. Sprawdzenie stanu włazów, drabin, drzwiczek kominowych, ław kominiarskich, nasad kominowych, i. Wykonanie przeglądu stanu technicznego kanałów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych wraz z wydaniem opinii kominiarskiej, w postaci (Protokołu z okresowej kontroli kanałów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 i 4 do umowy -1 raz w roku j. Wydanie zaleceń dot. usunięcia nieprawidłowości, wyeliminowania zagrożenia zdrowia i życia zamieszkujących w kontrolowanych nieruchomościach ( bezwzględnie na piśmie) k. Sporządzenie, w przypadku stwierdzenia usterek, protokołu określającego zakres usterek, zalecenia oraz wyznaczenie terminu na ich usunięcie. l. Sprawdzenie prawidłowości usunięcia usterek i ponowne wydanie opinii dopuszczające kanały kominowe (wentylacyjne, spalinowe, dymowe) do eksploatacji w postaci protokołu jak w punkcie f. Zamówienie podzielone jest na 6 odrębnych zadań obejmujących zasób ZGM w 6-ciu Rejonach : - zadanie nr 1 (REJON I - ilość przewodów : wentylacyjne - 311 ; spalinowe - 214; dymowe - 677) - zadanie nr 2 (REJON II - ilość przewodów : wentylacyjne - 68 ; spalinowe - 18; dymowe - 493 - zadanie nr 3 (REJON III - ilość przewodów : wentylacyjne - 263 ; spalinowe - 127; dymowe - 556) - zadanie nr 4 (REJON IV - ilość przewodów : wentylacyjne - 804 ; spalinowe -340; dymowe - 734) - zadanie nr 5 (REJON VI - ilość przewodów : wentylacyjne - 245 ; spalinowe - 52; dymowe - 421) - zadanie nr 6 (REJON VII - ilość przewodów : wentylacyjne - 129 ; spalinowe - 35; dymowe - 688)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie żąda się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy p.z.p; d) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ e) akceptują projekt umowy 2, Spełniają niżej wymienione warunki szczególne tj.: 1) wykonali należycie co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 1 SIWZ, której należyte wykonanie, potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których prace te były realizowane; 2) zatrudniają bądź zatrudnią co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, która posiada następujące kwalifikacje, a)staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat, b)uprawnienia określone w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane; 3) zatrudniają bądź zatrudnią co najmniej 2 osoby do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia; 4) na zgłoszone doraźne zlecenie przystąpią do świadczenia usługi w ciągu 24 godzin. 5) przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia będą stosować narzędzia i przyrządy pomiarowe stanowiące własność wykonawcy lub są przez niego dzierżawione albo wynajęte; Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców będzie dokonywana wg zasady: są one spełnione albo nie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt. 7 niniejszego ogłoszenia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przetargu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Wykaz personelu mającego wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia (min. 2 pracowników). Do oferty należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu mistrza w rzemiośle kominiarskim - wg załącznik nr 4 do siwz 4. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień wraz z potwierdzeniem należytegowykonania zamówienia - załącznik nr 3 do siwz. 5. Stawka za usługi czyszczenia i przegląd budynków sporządzona ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego- załącznik Nr 2 do siwz (oraz zał. 1.1-1.6 do umowy ) 6. Oryginał pełnomocnictw jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 7. Oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 5 do siwz (projekt umowy - załącznik nr 6 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.boguszow-gorce.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o , ul.Świerczewskiego 46,58-370 Boguszów-Gorce, pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ul. Świerczewskiego 46 , 58-370 Boguszów-Gorce pok. nr 8 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi kominiarskie w Rejonie 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi kominiarskie Rejon 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.