eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Remont sali wiejskiej w miejscowości Biskupice - Gmina Przemęt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Przemęt: Remont sali wiejskiej w miejscowości Biskupice - Gmina Przemęt
Numer ogłoszenia: 161831 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 549 60 71 wew. 49, faks 0-65 549 69 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury - osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali wiejskiej w miejscowości Biskupice - Gmina Przemęt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy remont sali wiejskiej w miejscowości Biskupice w następującym zakresie: - rozbiórka konstrukcji dachu - 207,389 m2 - wzmocnienie murów nośnych, podwyższenie kondygnacji, wykonanie żelbetowego wieńca obwodowego, - zmiana funkcji pomieszczeń z dostosowaniem do obowiązujących warunków technicznych /zmiana układu ścianek działowych/ - wymiana instalacji elektrycznej, wod. - kan., - wykonanie stalowej konstrukcji dachowej - wykonanie pokrycia dachowego z blachy powlekanej - 233,345 m2, ocieplenie połaci, wykonanie nowych obróbek blacharskich - 41,638 m2 - wykonanie nowych posadzek - 177,038 m2 - pomalowanie pomieszczeń wewnętrznych - 519,675 m2 - ocieplenie elewacji - 195,338 m2 - wykonanie instalacji grzewczej z wydzieleniem pomieszczenia kotłowni /system kominowy/ Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót do specyfikacji, specyfikacja techniczna oraz projekt budowlany autorstwa: Zakład Usług Inwestycyjno-Projektowych Stanisław Kłosiński Leszno, ul. Grunwaldzka 6/1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny ryczałtowej, podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, stanowiący zał. nr 1 do niniejszej siwz 2. oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowane zgodnie z treścią wzorcowego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4. wykaz 2 robót budowlanych (załącznik nr 4) zbliżonych, co do przedmiotu i wartości do niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, zrealizowane przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat. 5. pełnomocnictwo dla wykonawcy umocowanego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy umowa zawarta między współwykonawcami zawiera zasady ich reprezentacji w postępowaniu i umocowanie dla ich pełnomocnika, wykonawcy mogą przedłożyć zamiast odrębnego dokumentu pełnomocnictwa przedmiotową umowę. 6. pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy, o ile umocowanie tej osoby do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych - w przypadku kiedy wykonawca umocuje pełnomocnika do występowania w swoim imieniu w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 7. szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej na roboty budowlane, elektryczne, sanitarne; na podstawie specyfikacji technicznej oraz kosztorysu nakładczego i przedmiaru robót które należy traktować jako pomoc przy sporządzaniu kalkulacji. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w rozdziale V pkt 3 i pkt 6. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako wspólne. Wykonawcy posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami określonymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane [Dz. U. z 2006r, nr 87, poz. 605 ze zm.] Wszystkie dokumenty, powinny być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenia należy przedłożyć w formie oryginału. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.bip.przemet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pok. nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 10 lub przesłać pocztą, z dopiskiem Oferta na remont sali wiejskiej w miejscowości Biskupice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.11.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.