eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie oraz utrzymanie systemu informatycznego, wspierającego działalność administracyjną Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Kołobrzeg: Dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie oraz utrzymanie systemu informatycznego, wspierającego działalność administracyjną Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 161781 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Szpital , ul. Łopuskiego 31, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3530262, faks 94 3554408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie oraz utrzymanie systemu informatycznego, wspierającego działalność administracyjną Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie Systemu Informatycznego oraz utrzymanie (nadzór autorski, serwis, itp.) Systemu Informatycznego klasy ERP wspierającego działalność administracyjną Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu, na który składa się: 1.1.dostawa licencji, w tym: 1.1.1.licencji oprogramowania obejmującego oprogramowanie bazodanowe, bazy danych i inne oprogramowanie niezbędne do pracy oprogramowania aplikacyjnego stanowiącego zaoferowany System Informatyczny, 1.1.2.licencji oprogramowania aplikacyjnego - bezpośrednio wykorzystywanego przez Użytkowników zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1.1.3.pozostałych licencji niezbędnych do pełnego i poprawnego działania Systemu Informatycznego. 1.2.dostawa i instalacja oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego oraz 1.2.1.dostawa wersji instalacyjnych dostarczonego oprogramowania na nośnikach trwałych, 1.2.2.dostawa dokumentacji Systemu Informatycznego w tym dokumentacji technicznej i instrukcji użytkowania, 1.3.opracowanie we współpracy z Zamawiającym Analizy Przedwdrożeniowej, 1.4.opracowanie we współpracy i zgodnie z wytycznymi Zamawiającego Harmonogramu Realizacji Umowy i Planu Szkoleń. 1.5.wdrożenie Systemu Informatycznego, w tym: 1.5.1.konfigurację wszystkich komponentów i elementów Systemu Informatycznego na Środowisku Testowym i Produkcyjnym zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzgodnieniami zawartymi w Analizie Przedwdrożeniowej, 1.5.2.przeprowadzenie migracji danych z aktualnie eksploatowanych systemów Zamawiającego do wdrażanego Systemu Informatycznego na Środowisku Testowym i Środowisku Produkcyjnym zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzgodnieniami zawartymi w Analizie Przedwdrożeniowej. 1.5.3.wykonanie integracji z eksploatowanymi systemami Zamawiającego zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzgodnieniami zawartymi w Analizie Przedwdrożeniowej, 1.6.wdrożenie procedur bezpieczeństwa dostarczonego Systemu Informatycznego, 1.7.przeprowadzenie szkolenia administratorów w zakresie administracji dostarczonego Systemu Informatycznego, 1.8.przeprowadzenie szkolenia Użytkowników, Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 54.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na dostawę wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP) tj. obsługującego co najmniej 7 spośród wymienionych obszarów: Zaopatrzenie, Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Finanse, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Kadry i Płace), Księgowość i Podatki, Rachunek Kosztów, Sprawozdawczość, Budżetowanie i Controlling Analizy Ekonomiczne i Generowanie Informacji Zarządczej, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde zrealizowane zamówienie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego opisu w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, w następującym minimalnym zakresie: a) co najmniej jednym kierownikiem projektu, który posiada certyfikat z metodyki zarządzania projektami PRINCE 2 Practitioner lub równoważny oraz: - wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym - doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku kierownika projektu w co najmniej 3 wdrożeniach Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), z których każdy projekt o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. b) co najmniej jednym kierownikiem projektu serwisu, który posiada doświadczenie związane z prowadzeniem co najmniej dwóch projektów utrzymania Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, c) co najmniej 3 konsultantami wdrożeniowymi, każdy posiadający: - wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym - doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku wdrożeniowca w co najmniej jednym wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. d) co najmniej jednym projektantem, który posiada doświadczenie w dziedzinie projektowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku projektanta w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, e) co najmniej 3 programistami, każdy posiadający doświadczenie w dziedzinie programowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku programisty w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, f) co najmniej jednym testerem, który posiada doświadczenie w dziedzinie testowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku testera w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza łączenie ww funkcji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie, że Wykonawca dla każdej roli, w której wymaga stosownego certyfikatu opisanego powyżej przedstawi certyfikat, który: - jest analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat (np. zarządzanie bazami danych, kompetencje związane z zarządzaniem projektami, testowaniem, administrowaniem bazami danych, programowaniem, etc.), analogiczny stopień poziomu kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert), analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany do otrzymania danego certyfikatu (np. konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów danej roli lub liczba lat pracy w danej roli, etc.) - potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawcy, którzy posiadają na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł brutto - Polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z sumą gwarancyjną ubezpieczenia min. 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy w takim przypadku zostanie dokonana zmiana Umowy w zakresie przedmiotu Umowy bez zmiany jej wartości brutto, nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia oprogramowania innym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie inne niż zaoferowane w ofercie oprogramowania pod warunkiem, że jest o nie gorszych parametrach i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, zmiana obowiązującej stawki VAT przyjmuje się, że wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT a co za tym idzie jego wartość oraz wartość Umowy brutto, zmiany osób wymienionych w ofercie Wykonawcy załącznik nr 2 do Umowy Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w ramach wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga, wykazania przez Wykonawcę, spełnienia warunków udziału w postępowaniu czyli spełnienia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy Umowa zostanie zmieniona w sposób dostosowujący jej brzmienie do obowiązujących w danym momencie przepisów prawa bez możliwości zmiany wartości brutto przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową, siła wyższa za siłę wyższą mogą być uznane tylko te okoliczności, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w takim przypadku Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu Umowy i z zastrzeżeniem warunków opisanych w ust. 2, przewidywane inne niż wymienione wyżej zmiany mają charakter korzystny dla Zamawiającego w szczególności polegają na: obniżeniu ceny, wykonaniu nieodpłatnie innych, nie przewidzianych Umową dodatkowych czynności przez Wykonawcę w ramach Umowy, przesunięciu terminu realizacji Umowy, jeśli przesunięcie wynika z potrzeb Zamawiającego np. związanych z rozliczeniem z NFZ lub harmonizacją innych okresów rozliczeniowych, czego wymaga zachowanie płynności w rozliczeniach Zamawiającego oraz inne mające charakter przysporzenia materialnego lub niematerialnego na rzecz Zamawiającego lub są związane z zachowaniem płynności w działalności Szpitala itp. 2.Strony dopuszczają możliwość zmiany terminów określonych Umową, jeśli wystąpiły niezawinione przez Strony okoliczności powodujące konieczność wprowadzenia zmian, a zmiana terminu jest niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy i nie spowoduje ona zagrożenia dla prawidłowej realizacji umowy i prawidłowej pracy Szpitala. Zmiana terminu niezależnie od ust. 3, wymaga pisemnego uzasadnienia jednej Strony i pisemnej zgody drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Szpital w Kołobrzegu Łopuskiego 31 78-100 Kołobrzeg Pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Szpital w Kołobrzegu Łopuskiego 31 78-100 Kołobrzeg Pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.