eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Przedmiotem postępowania jest zamówienie obejmujące1) dostawę osprzętu laboratoryjnego, 2) dzierżawę analizatora hematologicznego ......... , 3) dostawę testów aglutynacyjnych i immunochromatograficznych, 4) dostawę odczynników, kalibratorów ........... . Znak sprawyZP/19/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Głogów: Przedmiotem postępowania jest zamówienie obejmujące: 1) dostawę osprzętu laboratoryjnego, 2) dzierżawę analizatora hematologicznego ......... , 3) dostawę testów aglutynacyjnych i immunochromatograficznych, 4) dostawę odczynników, kalibratorów ........... . Znak sprawy: ZP/19/2011
Numer ogłoszenia: 161773 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest zamówienie obejmujące: 1) dostawę osprzętu laboratoryjnego, 2) dzierżawę analizatora hematologicznego ......... , 3) dostawę testów aglutynacyjnych i immunochromatograficznych, 4) dostawę odczynników, kalibratorów ........... . Znak sprawy: ZP/19/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią cztery oddzielne zadania. Zadanie Nr 1: Dostawa osprzętu laboratoryjnego i obejmuje osprzęt szklany, z tworzyw sztucznych, probówki do pobrań krwi włośniczkowej. Zadanie podzielone zostało na cztery pakiety: Pakiet Nr 1 - osprzęt szklany: podzielony jest na dwie części: Część 1 - Pakiet Nr 1a obejmuje 5 pozycji: zlewka szklana, szkiełka mikroskopowe, nakrywkowe, szkiełka podstawowe; Część 2 - Pakiet Nr 1b obejmuje 4 pozycje: kapilary nieheparynowane, kapilary heparynowane, kapilary do gazometrii, zatyczki do kapilar Pakiet Nr 2 - osprzęt z tworzyw sztucznych: podzielony jest na 12 części: Część 1 - Pakiet Nr 2a; 8 pozycji: probówki polistyrenowe, korki zewnętrzne i wewnętrzne Część 2 - Pakiet Nr 2b; probówki typu Eppendorf z korkiem Część 3 - Pakiet Nr 2c; 2 pozycje: probówki z polipropylenu, korki Część 4 - Pakiet Nr 2d; końcówki do pipet niebieskie, niesterylne Część 5 - Pakiet Nr 2e; końcówki do pipet żółte, niesterylne Część 6 - Pakiet Nr 2f; kuweta do fotokolorymetru typu Epoll Część 7 - Pakiet Nr 2g; kuwety do koagulometrów K3002 OPTIC oraz CC3003 Część 8 - Pakiet Nr 2h; naczynka do analizatora biochemicznego SYNCHRON CX5/CE Część 9 - Pakiet Nr 2i; zatyczki na kapilary Część 10- Pakiet Nr 2j; pipetki Pasteurowskie Część 11 - Pakiet Nr 2k; zestaw do izolacji pasożytów w kale Część 12 - Pakiet Nr 2l; nożyki do nakłuć: jałowe, stalowe, sztywne, pojedynczo pakowane Pakiet Nr 3 - probówki do pobrań krwi włośniczkowej (system otwarty) Pakiet składa się z 2 pozycji Pakiet Nr 4 - osprzęt inny; podzielony na dwie części: Część 1 - Pakiet Nr 4a; nalepki na probówki samoprzylepne, białe, bez nadruk Część 2 - Pakiet Nr 4b; automatyczne nakłuwacze do palca - termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zadanie Nr 2: Dzierżawa analizatora hematologicznego typu 5-DIFF z podajnikiem próbek i stanowiskiem komputerowym wraz z serwisem gwarancyjnym oraz sukcesywnymi dostawami odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych - termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. : Dostawa testów aglutynacyjnych i immunochromatograficznych - 11 pozycji. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy: - testów aglutynacyjnych: CRP, RF, ASO, Test Waaler Rose, test do wykrywania heterofilnych przeciwciał przeciw mononuklerozie zakaźnej, test kłaczkujący z antygenemVDRL; - testów immunochromatograficznych: test kasetkowy na krew utajona w kale, na obecność antygenów cyst Giardia lamblia, na obecność przeciwciał przeciw Helicobacter pylori, do wykrywania przeciwciał przeciw Treponema pallidum, test do wykrywania wolnych łańcuchów kappa i lambda w moczu. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy. Dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych do oznaczania CRP, mikroalbuminurii, cholesterolu HDL i etanolu dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej ZOZ Głogów. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. 24 miesiące od daty zawarcia umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 38.43.45.70-2, 33.69.61.99-8, 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego: - dla Zadania Nr 1: do każdej pozycji w całym zadaniu 3-5 szt. próbek - dla Zadania Nr 2: 1) dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych w odniesieniu do oferowanego analizatora hematologicznego (strony katalogowe, ulotki lub inny dokument); 2) dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych w odniesieniu do oferowanych odczynników i materiałów kontrolnych do oferowanego analizatora hematologicznego (strony katalogowe, ulotki lub inny dokument); 3) dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych w odniesieniu do oferowanego stanowiska komputerowego do laboratoryjnego systemu informatycznego (strony katalogowe, ulotki lub inny dokument), dla Zadania Nr 3: aktualne karty charakterystyki dla oferowanych odczynników

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty do oferty: Dla Zadania Nr 1: 1) Formularz oferty 2) Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa 3) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; 4) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Dla Zadania Nr 2: 1) Formularz oferty 2) Formularz cenowy 3) Wypełniona specyfikacja techniczna oferowanego aparatu 4) Wypełniona specyfikacja techniczna oferowanych odczynników i materiałów kontrolnych 5) Wypełniona specyfikacja techniczna stanowiska komputerowego 6) Wymagane warunki gwarancji i serwisu 7) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; 8) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Dla Zadania Nr 3: 1) Formularz oferty 2) Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa 3) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; 4) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Dla Zadania Nr 4: 1) Formularz oferty 2) Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa 3) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; 4) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie nr 1: Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy : a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie, c) zmiany numeru katalogowego nie powodującej zmiany przedmiotu umowy, d) zmiany sposobu konfekcjonowania nie powodującej zmiany przedmiotu umowy, e) dostarczenia osprzętu zamiennego o parametrach nie gorszych od objętego umową, w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak osprzętu z przyczyn leżących po stronie producenta. Zadanie nr 3: Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie, c) wprowadzenie na rynek przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego, d) przejściowy brak produktu na rynku przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a są one korzystne dla Zamawiającego. Zadanie nr 4:Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie, c) wprowadzenie na rynek przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego, d) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a są one korzystne dla Zamawiającego. W odnieieniu do każdego z zadań dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu realizacji umowyw przypadku niewykorzystania ogólnej wartości brutto przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ul. Kościuszki 15 , Dział Administracyjny - zamówienia publiczne w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji - kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp; umowy ramowej; wykorzystania aukcji elektronicznej; ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa osprzętu laboratoryjnego dla potrzeb ZDL. Zadanie podzielone zostało na cztery pakiety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje osprzęt szklany, z tworzyw sztucznych, probówki do pobrań krwi włośniczkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa) Zadanie podzielone zostało na cztery pakiety: Pakiet Nr 1 - osprzęt szklany, Pakiet Nr 2 - osprzęt z tworzyw sztucznych, Pakiet Nr 3 - probówki do pobrań krwi włośniczkowej (system otwarty), Pakiet Nr 4 - osprzęt inny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Dzierżawa analizatora hematologicznego typu 5-DIFF z podajnikiem próbek i stanowiskiem komputerowym wraz z serwisem gwarancyjnym oraz sukcesywnymi dostawami odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo - ilościowa); Specyfikacja techniczna (wymagane parametry techniczne) w odniesieniu do analizatora hematologicznego; Specyfikacja techniczna (wymagane parametry techniczne) w odniesieniu do odczynników i materiałów kontrolnych; - Specyfikacja techniczna (wymagane parametry techniczne) w odniesieniu do stanowiska komputerowego do laboratoryjnego systemu informatycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 33.69.61.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa testów aglutynacyjnych i immunochromatograficznych. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy: - testów aglutynacyjnych: CRP, RF, ASO, Test Waaler Rose, test do wykrywania heterofilnych przeciwciał przeciw mononuklerozie zakaźnej, test kłaczkujący z antygenemVDRL; - testów immunochromatograficznych: test kasetkowy na krew utajona w kale, na obecność antygenów cyst Giardia lamblia, na obecność przeciwciał przeciw Helicobacter pylori, do wykrywania przeciwciał przeciw Treponema pallidum, test do wykrywania wolnych łańcuchów kappa i lambda w moczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 -Dostawa odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych do oznaczania CRP, mikroalbuminurii, cholesterolu HDL i etanolu dla potrzeb ZDL. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.