eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Dowóz i odwóz uczniów doGimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój oraz uczniów do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Rabka-Zdrój: Dowóz i odwóz uczniów do: Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój oraz uczniów do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 161773 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju , ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 2676440, 2677178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rabka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów do: Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój oraz uczniów do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz i odwóz uczniów do Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój oraz uczniów do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2016-2017. Zamówienie podzielone jest na II części. CZĘŚĆ I 1.1. Część I: Dowóz i odwóz uczniów do Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój w roku szkolnym 2016-2017. Zakres części I obejmuje: - codzienny przywóz oraz odwóz uczniów według ustalonego harmonogramu z ul. Zaryte na ul. Jana Pawła II. Trasa dla Części I: - Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój: Przystanek początkowy: parking obok Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Zaryte, przystanek końcowy: parking przy ul. Jana Pawła II - i powrót. Ilość uczniów: 29 + 1 miejsce dla opiekuna (łącznie 30 miejsc). Uwaga, do wyceny ofertowej, Wykonawca ma obowiązek przyjąć 29 uczniów, koszt opiekuna będzie ponosił Zamawiający. Przywozy godz. 7.35 (przystanek początkowy), odwozy godz. 14.30 (odjazd z przystanku PKS). CZĘŚĆ II 1.2. Część II: Dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2016-2017 Zakres części II obejmuje: - codzienny przewóz uczniów według ustalonego harmonogramu. Trasa dla Części II: - przystanek początkowy: przystanek PKS przy zakopiance Rdzawka 2 przy drodze krajowej nr 47, przystanek końcowy: parking przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce - i powrót. Ilość uczniów: 1) 3 uczniów + 1 opiekun (łącznie 4 miejsca). Uwaga, do wyceny ofertowej, Wykonawca ma obowiązek przyjąć tylko 3 uczniów, koszt opiekuna będzie ponosił Zamawiający. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dodatkowo 12 miejsc (dla 11 uczniów + 1 opiekuna). Koszty przejazdu 11 uczniów oraz 1 opiekuna będzie ponosił Wykonawca, w związku z czym nie wykaże on tych kosztów do wyceny ofertowej. 11 uczniów zobowiązanych będzie do regulowania kosztów przejazdu z Wykonawcą w formie zakupów biletów miesięcznych. Zamawiający jednak wymaga, aby Wykonawca na Załączniku nr 2.1 do Formularza Ofertowego dla Części II, skalkulował i przedstawił koszty przejazdu ponoszone przez Wykonawcę dla 11 uczniów oraz 1 opiekuna. Wykonawca gwarantuje, że koszty przedstawione przez niego na Załączniku nr 2.1 do Formularza Ofertowego dla Części II nie ulęgną zmianie w całym okresie realizacji zamówienia. Łączna ilość miejsc, jaką ma zapewnić Wykonawca dla części II zamówienia: 16 miejsc (3 uczniów + 1 opiekun + 11 uczniów z biletami miesięcznymi + 1 opiekun zapewniony przez Wykonawcę). Łączna ilość uczniów do wyceny ofertowej dla części II: 3 uczniów. Przywozy godz. 7.20 (przystanek początkowy), odwozy godz. 14.20 (odjazd z parkingu szkolnego). PRZEJAZD DROGĄ KRAJOWĄ NR 47 PRZEZ CHABÓWKĘ, RABKĘ-ZDRÓJ 2. Inne postanowienia: a) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. b) Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych. c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej. e) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 3. Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnego zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach objętych niniejszym postępowaniem. b) Wykonawca musi zapewnić uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa, higieny, wygody oraz właściwą obsługę, a także punktualność. c) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgód zarządcy terenów (przystanków) na zatrzymywanie się w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. d) W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewóz uczniów, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego. e) W przypadku choroby lub innego zdarzenia losowego kierowcy przewidzianego do przewozu dzieci, Wykonawca musi zapewnić kierowcę zastępczego. f) Pojazdy do przewozu dzieci muszą posiadać ważne ubezpieczenie w zakresie OC i NW. g) Wszystkie pojazdy, które będą wykorzystane do realizacji dowozów winny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 nr 32, poz. 262 z późn. zm.). h) Zamawiający wymaga przestrzegania zakazu palenia tytoniu w pojeździe. i) W związku z tym, że wykonywane przewozy odbywają się w formie komunikacji zamkniętej przewóz młodzieży odbywać się będzie na podstawie list imiennych posiadanych przez opiekuna. j) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie Gminy Rabka-Zdrój oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu ze względu na zmianę organizacji pracy szkoły. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu: a) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 1) warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę możliwość dysponowania, w celu wykonania zamówienia: - dla Części I: co najmniej 1 odpowiednim pojazdem (posiadającym min.: aktualne badania techniczne, miejsca siedzące z zagłówkami, skierowane w kierunku jazdy, pojazdy muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, z liczbą miejsc nie mniejszą: niż 30 osób, - dla Części II: co najmniej 1 odpowiednim pojazdem (posiadającym min.: aktualne badania techniczne, miejsca siedzące z zagłówkami, skierowane w kierunku jazdy, pojazdy muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni z liczbą miejsc nie mniejszą: niż 16 osób, W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do ofert należy dołączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, zawierający informacje na temat: typu pojazdu, ilości miejsc, terminu ważności badań technicznych pojazdu - zgodnie z wzorami, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Należy złożyć oświadczenia wg wzoru stanowiącego załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 2. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym - jeśli dotyczy!, 3. Wypełniony Formularz ofertowy wraz z Załącznikami do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, pok. nr 13..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, pok. nr SEKRETARIAT..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów do Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres części I obejmuje: - codzienny przywóz oraz odwóz uczniów według ustalonego harmonogramu z ul. Zaryte na ul. Jana Pawła II. Trasa dla Części I: - Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój: Przystanek początkowy: parking obok Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Zaryte, przystanek końcowy: parking przy ul. Jana Pawła II - i powrót. Ilość uczniów: 29 + 1 miejsce dla opiekuna (łącznie 30 miejsc). Uwaga, do wyceny ofertowej, Wykonawca ma obowiązek przyjąć 29 uczniów, koszt opiekuna będzie ponosił Zamawiający. Przywozy godz. 7.35 (przystanek początkowy), odwozy godz. 14.30 (odjazd z przystanku PKS).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres części II obejmuje: - codzienny przewóz uczniów według ustalonego harmonogramu. Trasa dla Części II: - przystanek początkowy: przystanek PKS przy zakopiance Rdzawka 2 przy drodze krajowej nr 47, przystanek końcowy: parking przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce - i powrót. Ilość uczniów: 1) 3 uczniów + 1 opiekun (łącznie 4 miejsca). Uwaga, do wyceny ofertowej, Wykonawca ma obowiązek przyjąć tylko 3 uczniów, koszt opiekuna będzie ponosił Zamawiający. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dodatkowo 12 miejsc (dla 11 uczniów + 1 opiekuna). Koszty przejazdu 11 uczniów oraz 1 opiekuna będzie ponosił Wykonawca, w związku z czym nie wykaże on tych kosztów do wyceny ofertowej. 11 uczniów zobowiązanych będzie do regulowania kosztów przejazdu z Wykonawcą w formie zakupów biletów miesięcznych. Zamawiający jednak wymaga, aby Wykonawca na Załączniku nr 2.1 do Formularza Ofertowego dla Części II, skalkulował i przedstawił koszty przejazdu ponoszone przez Wykonawcę dla 11 uczniów oraz 1 opiekuna. Wykonawca gwarantuje, że koszty przedstawione przez niego na Załączniku nr 2.1 do Formularza Ofertowego dla Części II nie ulęgną zmianie w całym okresie realizacji zamówienia. Łączna ilość miejsc, jaką ma zapewnić Wykonawca dla części II zamówienia: 16 miejsc (3 uczniów + 1 opiekun + 11 uczniów z biletami miesięcznymi + 1 opiekun zapewniony przez Wykonawcę). Łączna ilość uczniów do wyceny ofertowej dla części II: 3 uczniów. Przywozy godz. 7.20 (przystanek początkowy), odwozy godz. 14.20 (odjazd z parkingu szkolnego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.