eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Powidz: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Numer ogłoszenia: 161768 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 44 71, faks 063 277 41 00, 2774111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 3293 Powidz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ. Dopuszcza się złożenia oferty częściowej z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Części zamienne do pojazdu DAEWOO NUBIRA pojemność 2,0 cm3 nr nadwozia KLAJF69ZEYK rok prod. 1999-2000 Zadanie nr 2 -Części zamienne do pojazdu FORD Transit V185 300LWB rok prod. 2002, nr nadwozia WF0PXXGBFP1K Zadanie nr 3 -Części zamienne do pojazdów: OPEL VECTRA C 1.8 rok prod. 2005 nr nadwozia WOLOZCF695110 Zadanie nr 4 -Części zamienne do pojazdu OPEL MOVANO typ F9 C, pojemność 2500 rok prod. 2006 Zadanie nr 5 -Części zamienne do pojazdów: FIAT DUCATO, pojemność 2000 cm3 Zadanie nr 6 -Części zamienne do pojazdów: Lublin II, Lublin III, pojemność 2417 cm3 Zadanie nr 7 - Części zamienne do pojazdu HONKER Zadanie nr 8 - Części zamienne do pojazdów: Autosan A1010 2004 Lider Midi, nr nadwozia: SUADB4RDP4S AUTOSAN H-10-10.02A 2003 nr nadwozia: SUADW3ADP1S Zadanie nr 9 - Części zamienne do pojazdu JELCZ W 642 K, Jelcz 422, Jelcz S 622 D.34 Zadanie nr 10 - Części zamienne do pojazdu STAR 200, STAR 1142 Zadanie nr 11 - Części zamienne do pojazdów URSUS C-385, C-360, C-1222, C-914, C-902, C-1212, C-1614 Zadanie nr 12 - Części zamienne do pojazdu VOLVO FM7 Zadanie nr 13 - Części zamienne do pojazdu Solbus C 10,5 2006 r. Zadanie nr 14 - Części zamienne do pojazdu FIAT DUCATO 2.2 MULTIJET 2007 r. nr nadwozia ZFA25000001302180 Zadanie nr 15 - Części zamienne do pojazdu FIAT DUCATO 2.3 MULTIJET 2007 r. nr nadwozia ZFA25000001300559 Zadanie nr 16 - Części zamienne do pojazdu FIAT DUCATO Fiat Hit 250 9M poj.2990 116 MULTIJET nr nadwozia ZFA25000001553773, nr silnika A2060897175111145357 Zadanie nr 17 - Części zamienne do pojazdu Ford Transit F6 FP6V 2198 81 280S TDCi 2008r. nr nadwozia WFOXXXTTFX8D71241 Zadanie nr 18 - Części zamienne do pojazdu - podzespoły elektryczne Zadanie nr 19 - Środki i materiały do konserwacji pojazdów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 31.61.00.00 - Sprzęt elektryczny do silników i pojazdów mechanicznych 39.83.15.00 - Samochodowe środki czyszczące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, jeżeli wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293, ul. Witkowska nr 8, 62-430 Powidz, 0 63 277- 44-71 fax. 0 63 277-43-32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria jawna Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.