eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu dla samochodów osobowych wraz z dojściem dwóch zjazdów publicznych z drogi powiatowej, oświetlenia terenu, przyłącza wodociągowego oraz wykonaniu elementów małej architektury i utwardzenia terenu na działkach nr ewid. 329/4 i 321/2 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Nowa Sarzyna: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu dla samochodów osobowych wraz z dojściem dwóch zjazdów publicznych z drogi powiatowej, oświetlenia terenu, przyłącza wodociągowego oraz wykonaniu elementów małej architektury i utwardzenia terenu na działkach nr ewid. 329/4 i 321/2 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie
Numer ogłoszenia: 161767 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118619 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 2413177, faks 17 2413111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu dla samochodów osobowych wraz z dojściem dwóch zjazdów publicznych z drogi powiatowej, oświetlenia terenu, przyłącza wodociągowego oraz wykonaniu elementów małej architektury i utwardzenia terenu na działkach nr ewid. 329/4 i 321/2 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu dla samochodów osobowych wraz z dojściem dwóch zjazdów publicznych z drogi powiatowej, oświetlenia terenu, przyłącza wodociągowego oraz wykonaniu elementów małej architektury i utwardzenia terenu na działkach nr ewid. 329/4 i 321/2 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - 2 murków przed wejściem do budynku - elementy małej architektury, - 2 palisad betonowych (po obu stronach wejścia do budynku) - elementy małej architektury - 2 odbojówek (po obu stronach wejścia do budynku) , wzdłuż elewacji budynku- utwardzenie terenu na działce budowlanej. - parkingu dla samochodów osobowych, - dwóch zjazdów publicznych (zjazdu i wyjazdu z parkingu) z drogi powiatowej, - chodników, - oświetlenia terenu przy budynku UMiG (niniejszy projekt obejmuje wykonanie oświetlenia zewnętrznego parkingu dla samochodów osobowych oraz zabezpieczenie czynnych kabli energetycznych i telekomunikacyjnych na terenie projektowanego parkingu. Projektowane są dwa odcinki kablowe oświetlenia kablem ziemnym długości łącznej 165/210m wraz z skrzynką pomiarowo-sterującą na budynku inwestora. Na terenie parkingu usytuowane będą latarnie oświetleniowe parkowe/latarnie w stylu klasycznym/ w ilości 10 szt. oraz przesunięta będzie istniejąca 1 latarnia oznaczona na planie L-RE z uwagi na kolizję z wjazdem na parking. - kanalizacyjnej deszczowej w zakresie: kanalizacji deszczowej grawitacyjnej - umożliwiającej grawitacyjne odprowadzenie wód opadowych z projektowanego parkingu do istniejącej sieci kanalizacyjnej DN200 w poboczu ul.3 Maja (droga powiatowa). Zaprojektowano 4 studzienki ściekowe (betonowe). Projektowana sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej umożliwi grawitacyjne odprowadzenie wód opadowych poprzez wpusty z osadnikiem do projektowanej zewnętrznej instalacji deszczowej. Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: 1. Branża ogólnobudowlana 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) wykonanie robót budowlanych, 5) uporządkowanie terenu budowy. 2. Inne obowiązki i koszty wykonawcy: 1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 2) koszty utylizacji odpadów, 3) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy. 4) powiadomienie z 2-tygodniowym wyprzedzeniem Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nowej Sarzynie o przystąpieniu do wykonywaniu robót ziemnych związanych z kanalizacją deszczową, 5) powiadomienie z 2-tygodniowym wyprzedzeniem Rejon Energetyczny Leżajsk o przystąpieniu do robót ziemnych oraz uzgodnienie spraw związanych z nadzorem i dopuszczeniem do prac w pobliżu czynnych urządzeń energetycznych (prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w piśmie Nr RE7/2013/11/401/W/12/1 stanowiącym załącznik do niniejszej siwz), 6) wystąpienie z 14 dniowym wyprzedzeniem do Orange (dawne TP S.A.) o formalne przekazanie placu budowy (spisanie protokołu przekazania placu budowy) - w stosunku do robót, których dotyczą warunki techniczne zwarte w piśmie Nr TODDKKU/27469/1004/DP/2013, stanowiącym załącznik do niniejszej siwz), 7) zgłoszenie z min 14 dniowym wyprzedzeniem (14 dni roboczych) do Orange o przystąpieniu do wykonywania prac związanych z infrastrukturą teletechniczną, 8) pokrycie kosztów nadzoru sprawowanego nad pracami związanymi z infrastrukturą teletechniczną przez upoważnionego przedstawiciela Orange oraz odpłatnego odbioru końcowego związanego z niniejszymi robotami. WAŻNE: W związku z tym, że wykonywanie w/w prac będzie kolidować z istniejącą doziemną siecią teletechniczną eksploatowaną przez Orange, prace należy prowadzić zgodnie z technicznymi warunkami przebudowy sieci telekomunikacyjnej kolidującej z zadaniem inwestycyjnym (pismo z dnia 17 grudnia 2013 r. Nr TODDKKU/27469/1004/DP/2013, stanowiące załącznik do niniejszej siwz) pod ścisłym nadzorem przedstawicieli służb technicznych Orange Ponadto zgodnie z wytycznymi zawartymi w w/w piśmie roboty budowlano - montażowe wykonawca może zlecić wyłącznie firmie specjalizującej się w robotach teletechnicznych, która posiada udokumentowane doświadczenie w budownictwie telekomunikacyjnym. Potwierdzeniem, że wykonywane roboty budowlane odpowiadają obowiązującym normom, lub specyfikacjom technicznym może być posiadanie certyfikatu z serii ISO 9000 lub innego równoważnego dokumentu wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie robót budowlanych. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.2. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.3. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.5 Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 4.4. Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku; 2) Oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy. 3) Oryginał dziennika budowy. 4) projekt budowlano-wykonawczy z ewentualnymi zmianami naniesionymi przez projektanta; 5) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę (dla robót wymagających pozwolenia na budowę) oraz warunkami zgłoszenia wykonania robót budowlanych (dla robót nie objętych pozwoleniem na budowę), obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 6) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały; 7) potwierdzona przez Inspektora nadzoru książka obmiaru wykonanych robót, 8) kosztorys powykonawczy; 9) protokoły końcowego odbioru robót spisane z użytkownikami istniejącego uzbrojenia podziemnego, 10) protokoły odbioru robót ulegających zakryciu, 11) zestawienie rzeczowo-finansowe zadania; 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komunalny Zakład Remontowo Budowlany KOREBUD Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 2B, 37-310 Nowa Sarzyna, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415588,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288048,03

  • Oferta z najniższą ceną: 288048,03 / Oferta z najwyższą ceną: 393192,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.